Wybór kolejnej crossówki do startu w motocrossie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wybór kolejnej crossówki do startu w motocrossie
Witam wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć coś o motocyklach 250 4t z przedziału rocznikowego 2010-2012r. W grę wchodzą wszystkie marki Suzuki Yamaha Kawasaki Honda KTM. Zazwyczaj doradzacie żeby brać to co jest w najlepszym stanie i najbliżej lecz mi nie chodzi o to. Z każdej marki mogę kupić coś w dobrym stanie a trasa to nie kłopot. chodzi mi tutaj o ciekawostki techniczne jakie są zastosowane w tych moto. Który motocykl będzie najmniej odbiegał od tych najnowszych modeli , który jest dość mało awaryjny a który z koleji omijać szerokim łukiem. Motocykl tylko i wyłącznie do treningów i startów w motocrossie czasem ale żadko cross country . Interesują mnie też kwestie zawieszeń czy w tych rocznikach były już montowane lagi SFF ? jeśli tak jak one się spisują ? Dzięki z góry. pozdrawiam
/
/
- piterek123456
- Świeżak
- Posty: 194
- Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
- Lokalizacja: zielona góra
nie patrz na ciekowostki jak wyręczenie Ciebie z cięzkiego treningu.
jak chcesz dobrze startowac- nie patrz kompletnie jakie zawieszenie siedzi, kazde da sie super zgrac po tuningu- wiec lepiej kup tansze moto, i zainwestuj w tuning zawieszenia, duzo wiecej ci to da niz jakies super wypasione fabryczne zawieszenia które i tak bedą kiepsko pracowały.
generalnie liderem jest KTM/yamaha - maja troche wad, ale generalnie dobrze zaprojektowane motocykle, fajnie jeździ np kawasaki.... ale jakosciowo jest nieco słabiej. zreszta nie bez powodu ktm kosztuje z 30 tysi, a nowego kawasaki mozna było kupic za jakies 20 tysiecy.
ale tez i nawet na tym bym sie mocno nie skupiał - na każdej maszynie da sie wygrac kazde zawody - kwestia przede wszystkim dobrego zawieszenia i dobrego przygotowania zawodnika.
jak chcesz dobrze startowac- nie patrz kompletnie jakie zawieszenie siedzi, kazde da sie super zgrac po tuningu- wiec lepiej kup tansze moto, i zainwestuj w tuning zawieszenia, duzo wiecej ci to da niz jakies super wypasione fabryczne zawieszenia które i tak bedą kiepsko pracowały.
generalnie liderem jest KTM/yamaha - maja troche wad, ale generalnie dobrze zaprojektowane motocykle, fajnie jeździ np kawasaki.... ale jakosciowo jest nieco słabiej. zreszta nie bez powodu ktm kosztuje z 30 tysi, a nowego kawasaki mozna było kupic za jakies 20 tysiecy.
ale tez i nawet na tym bym sie mocno nie skupiał - na każdej maszynie da sie wygrac kazde zawody - kwestia przede wszystkim dobrego zawieszenia i dobrego przygotowania zawodnika.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Broń Bóg nie chce żeby mnie ktoś lub coś wyręczało z treningu . chodzi mi o to żeby było dość mało awaryjne wiadomo że w tym sporcie zawsze coś się psuje i jest to nieuniknione ale żeby to nie było spowodowane jakimiś fabrycznymi wadami konstrukcyjnymi. A co byś mi powiedział w kwesti wtrysków warte to zachodu czy lepiej zostać na gaźniku . z tego co wyczytałem to tylko Yamaha nie ma w tych rocznikach . Ale za to ten "stary" silniczek z 5 zaworami jest ciężko i to bardzo zajechać dbając o niego. Chyba postawię na stare niezawodne rozwiązania i wezmę Yamahę
- piterek123456
- Świeżak
- Posty: 194
- Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
- Lokalizacja: zielona góra
kazde moto jest mało awaryjne, wady tez ma kazdy sprzęt, po prostu - musisz je znać i o nie dbać. kazdy np narzeka że w ktmach pękaja piasty - ja wiedziałem o tym i po proistu dbałem o to, zmieniałem łozyska starannie, co chwile sprawdzałem luz - i w zyciu mi nic nie strzeliło. yamaha miała np bolączki z głowicami - jak dbasz o luzy, i stan zaworów - to szansa że wybuchnie cokolwiek - prawie jest zerowa.
wtrysk duzo lepszy, lepsza reakcja na gaz, nic nie "czka" co było bolączką gaźników. czy jested pod poziomem morza czy w górach - zawsze optymalna mieszanka. wywalasz sie - nic sie nie zalewa, w ktmie zwłaszcza masz juz guzik - nim podniesiesz moto juz go odpalasz.
wtrysk duzo lepszy, lepsza reakcja na gaz, nic nie "czka" co było bolączką gaźników. czy jested pod poziomem morza czy w górach - zawsze optymalna mieszanka. wywalasz sie - nic sie nie zalewa, w ktmie zwłaszcza masz juz guzik - nim podniesiesz moto juz go odpalasz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości