Kawasaki KMX 125 jakie przełożenie?
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kawasaki KMX 125 jakie przełożenie?
Witam Wszystkich. 
Chcialbym się dowiedzieć jakie jest nalepsze przełożenie w Kawasaki kmx 125 w teren.
				
			Chcialbym się dowiedzieć jakie jest nalepsze przełożenie w Kawasaki kmx 125 w teren.
- CocoToy
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 20/3/2016, 00:53
 - Lokalizacja: Gdansk
 
najlepsze to takie, na których sie tobie najlepiej jeździ 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
ale nawet jak ma to bedÄ… to jego doswiadczenia. 
masz teraz jakies załozone - czego ci brakuje ? przełozenia sie dobiera pod styl jazdy czy mozliwosci. ja np mam pewne przełozenia w swoim moto - i czuje że np brakuje mi prędkosci na przelotach wiec niebawem zmieniam napęd 1 oczko więcej z przodu, albo troche mniej z tyłu. - i bede miał dobre przełozenie pod siebie.
a tobie moze byc odwrotnie - moze nie latasz na przelotach i chcesz agresywnosci - to zrób odwrotnie
tylko rady moge takie dać że najlepiej jak jest najwięcej zebów z przodu - w sensie im wiecej tym lepiej - i lepiej tyłem sobie bardziej operować ( kwestia zuzycia - wiecej zebów sie mniej zuzyje i mniej łancuch dostaje w tyłek )
i jeszcze że 1 ząb z przódu to jak 2-3 zęby z tyłu = ten sam efekt
				masz teraz jakies załozone - czego ci brakuje ? przełozenia sie dobiera pod styl jazdy czy mozliwosci. ja np mam pewne przełozenia w swoim moto - i czuje że np brakuje mi prędkosci na przelotach wiec niebawem zmieniam napęd 1 oczko więcej z przodu, albo troche mniej z tyłu. - i bede miał dobre przełozenie pod siebie.
a tobie moze byc odwrotnie - moze nie latasz na przelotach i chcesz agresywnosci - to zrób odwrotnie
tylko rady moge takie dać że najlepiej jak jest najwięcej zebów z przodu - w sensie im wiecej tym lepiej - i lepiej tyłem sobie bardziej operować ( kwestia zuzycia - wiecej zebów sie mniej zuzyje i mniej łancuch dostaje w tyłek )
i jeszcze że 1 ząb z przódu to jak 2-3 zęby z tyłu = ten sam efekt
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
tak, ale i tak często jest to wybite na zębatce 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości