Zobacz wątek - Suzuki DRZ400Y 2001r
NAS Analytics TAG

Suzuki DRZ400Y 2001r

Enduro, Cross
_________

Postprzez kotlet9696 » 13/2/2016, 16:36

Dobra. Silnik złożony, działa. Teraz pojawił się kolejny problem. Nabijałem łożyska w przednim kole a w środku siedzi taka tulejka z pierścieniem przez którą przechodzi ośka. Problem polega na tym że mocno łożyska wbiłem i teraz ciężko się kręcą... Za chiny nie wiem jak to wybić żeby łożysk nie porozwalać... A ta tulejka nie chce opaść zbytnio na dół i kolejna sprawa że nie ma praktycznie luzu...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31


Postprzez piterek123456 » 13/2/2016, 18:50

Łożyska jakiej firmy ? jak je montowałeś ? to że ta tulejka nie chce opaść to normalne.
piterek123456
Świeżak
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
Lokalizacja: zielona góra


Postprzez kotlet9696 » 19/2/2016, 11:40

Panowie, jak nazywa się ten plastik za siedzeniem? Bo w mojej DT'tce jest beznadziejny i kiedyś był spawany do tego... Chciałbym coś takiego jak w YZtkach jest. Gdzie to mogę dostać i co pisać na allegro? Bo jak piszę zadupek/ogon to sam szajs znajduję -_-
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 19/2/2016, 17:01

co do tulejek i koła - moze tulejka jest juz wyrobiona. ( za krótka )


ale o jaki plastik ci chodzi dokładnie ? pod siedzeniem to jest airbox
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 19/2/2016, 17:24

Z kołem jest już git. A co do plastiku to nie o airbox mi chodzi, ten to znam ale o ten co jest za siedzeniem. W Enduro często lampa stopu tam jest... U mnie jest bagażnik taki +ten plastik jest taki beznadziejny... Cały urok odbiera tej maszynce ;x
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 19/2/2016, 17:32

błotnik tylny ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 19/2/2016, 18:40

Dzięki wielkie o to chodziło xD Teraz pytanie czy spasuje od takiej YZ takowy...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 19/2/2016, 22:52

moze sie cos uda wyrzeźbić... ale na pewno nie podejdzie tak o :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 24/2/2016, 13:18

Jestem na etapie kupowania butów na Yamaszke (sprzedam i biorę KLXa/DRZte) i w motozecie znalazłem fajną promocję. Mianowicie Buty Fox Comp5 czarne za 600zł. Osobiście twierdzę że cena jak najbardziej okazyjna. Ale tak patrzę dalej i widzę buty Scott MX250 za 570zł... I teraz pytanie, które wybrać? Nie chcę żeby się rozlazły w szybkim czasie bo na pieniądzach nie śpię żeby co miesiąc wydawać 600zł na buty... Tak więc do wyboru: Fox Comp5, Scott MX250 i buty które planowałem zakupić jakiś czas temu Forma Terrain, czy może szukać używanych albo na jakiejś promocji Form Terrain TX?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 24/2/2016, 15:26

miałem comp5tki super buty lekkie i dosyc wygodne - ale mocno kiepskie do enduro, pare razy oberwałem kamieniem od góry a tam praktycznie nie ma zadnej ochrony. i szybko sie ich pozbyłem, szukaj butów bardziej pod enduro jak latasz w enduro -wiec szukaj ze stalowym noskiem. scotty - nie miałem ich nigdy w reku, firma jest dobra ale nigdy nie słyszałem o butach, nie miałem opinii wiec sie nie wypowiada. terrainy - jak najbardziej godne polecenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 24/2/2016, 19:40

A jak z trwałością i przemakaniem? Bo Formy Terrain (zwykłe) gorsze klasowo (chyba) są od Comp5tek a na te Foxy przez pewien czas chorowałem ale prawie 900zł wtedy kosztowały... Zmieszałem się troszkę... Formy fajne buty ale TX dorwę jedynie używki... A opcja z używkami jest taka najsłabsza dla mnie. Widziałem TXy to pordzewiałe wszystkie miały te noski metalowe i wyglądały średnio (mocno eksploatowane) albo jak prawie nówki były to cena mało odbiegająca od sklepowej...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 24/2/2016, 19:53

trwałosc niezła miałem sezon, potem je dobrze umyłem i prawie wyglądały jak nowe :P co do przemakania - nie były 1000% ale nie było tragedii.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 24/2/2016, 21:57

To teraz akcja taka, jeżdżę enduro. W sumie to tylko bo moja DTtka się nie nadaje zbytnio na coś innego a i enduro w sumie lubię najbardziej (póki co :D). I pytanie brzmi zainwestować w tańsze Formy Terrain (w motozecie 570, allegro 450 około) czy w droższe Foxy Comp5tki które do enduro się średnio nadają... Jedyne czego oczekuję to to żeby sobie nogi nie rozwalić, trwałości i żeby piszczel był cały bo po dzisiejszej przejażdżce rozwaliłem sobie lekko (jechałem w adidaskach :/) bo przywaliłem w stopkę podczas wywrotki...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 24/2/2016, 22:03

no to napisalismy juz chyba - compy są kiepskie do enduro, słabo chronia przed uderzeniami od przodu czy góry w korzenie cyz kamienie. w MX takich przeszkód nie ma i tak sie lepiej sprawdzaja, compy5 tez duzy quadowców uzywa. ja bym wolał terrainy... a ty rób jak tam chcesz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 24/2/2016, 23:52

Dzięki wielkie. Jak mi nic nie odbije to biorę terrainy. Może znajdę TX w jakiejś promo bo w porównaniu do zwykłych są nieziemskie :D
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez kotlet9696 » 13/3/2016, 11:06

Mam świece irydówkę która chodziła do remontu ale jak płyn chłodniczy puściło na tłok to na świecy pozostał taki osad dziwny... Coś w rodzaju kamienia. Jak to usunąć? Tak żeby świeca chodziła. Bo od niczego to warto mieć.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 13/3/2016, 11:11

mozna spróbowac zeskrobac czyms ewentualnie papierkiem sciernym, tylko mowa o tym metalowym elemencie, sama elektroda ( irydowa) jej lepiej nie ruszyc, sama sie powinna oczyscic podczas jazdy. w sumie cała swieca sie w pewnym sensie sama oczysci ale im czystsza tym lepiej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 21/3/2016, 17:02

-Jestem na etapie szukania sprzętu dla siebie (KLX250/300, ewentualnie DRZ400) i w oko wpadł mi ten oto KLX (otwórz link) tylko akcja taka, nagłówek "Limitowana Edycja Blackbird" zobaczyłem i śmiech, nie wiem na czym miało by to polegać :D Kolejna sprawa KLX250 z 2000roku? Wydawało mi się, że od tych lat były już tylko 300... Daleko nie mam także kiedyś mógłbym podjechać. Raczej zadzwonię jakoś na dniach, tylko zbytnio nie wiem o co pytać. -Kolejna sprawa, OLX wycwanił się i trzeba płacić za wystawienie moto 10zł na miesiąc przez co zainteresowanie tym portalem bardzo spadło i teraz pytanie, gdzie ludzie najczęściej jeszcze wystawiają? Znalazłem sprzedajemy, allegro znane od zawsze tylko, że i tam ogólnie wysypu maszyn nie ma...
-Czym się różni (prócz pojemności) KLX250 od 300 z lat 93-2000?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 21/3/2016, 22:52

ja z tego co wiem to 250 i 300 były produkowane równolegle, ale sie nie zagłębiałem za mocno nigdy w faktyczne roczniki.

z tego co wiem silniki itp to samo, róznica tylko cylindrze/tłoku

ja jak szukam to nawet to ze sie płaci to i tak najwiekszy wybór, jak juz ktos żydzi te pare zł na ogłoszenie motocykla za kilka tysiecy, to wiem że motocykl nie jest wart oglądania ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 22/3/2016, 19:29

Właśnie teraz (prawdopodobnie przez to) jak już coś się znajdzie to albo wygląda jakby było poskładane z części WSK z jakiegoś szrotu albo z bagna wyciągnięte. I to o ile się znajdzie :D Ale coś w tym jest :D No nic, szukam dalej.

Tak na necie szukałem wałów korbowych do tych maszyn i jakoś tak ciężko z dostępnością. Korbowód nie ma problemu ale cały wał to inna sprawa. Także Big Bore istnieje do modeli z lat '90+/2002 ale znaleźć już problem ;x Na necie gdzieś znalazłem, że te kawy mają jakąś wadę z prawymi karterami (przy kopce są bardzo cienkie) i przez kopkę ponoć pękają. Ale tak jakoś wierzyć mi się w to nie chcę...

Silnik w DRZtce jest chyba taki sam tylko większa pojemność tak? Da radę wrzucić cylek/wał od DRZty? xD


Skoro już piszę to przy okazji zapytam, bo wiem Heniu, że na KTMach to się znasz jak mało kto :D
-Jak to jest z tymi KTMami EXC 520, 525, 530. Czym one się różnią?
-Jak wygląda utrzymanie takiego sprzętu (czy EXC-F250/350/450 podobnie/tak samo kosztuje?)? Mówiąc już o wszystkim, nawet o łożyskach w kołach, wahaczu, simmeringach do zawiasu itp. Wiem, że tam remonty co ileś mth (mówi się, że co sezon) się robi ale jak zauważyłem to też nie do końca jest tak. Wujo tym Raptorem 3ci sezon właśnie przelatał (w kilometrach dużo, nawet bardzo, sporo orania itp) i dopiero niedawno zaczął mu trochę olej brać a tak to zero problemów... Jakby nie było quad sportowy to i remonty jak w Hard Enduro.
-Ile trzeba tak +/- (nie ma co mówić dokładnie bo czasem trafi się sztuka idealna za grosze a czasem trupa sprzedają za nie wiadomo ile), tak orientacyjnie żeby kupić w miarę zdrową sztukę?
-Ten sprzęt jest taki bardziej na długie proste niż techniczna zabawa tak?
-W takim sprzęcie lepiej sprawdzają się tłok, korba, zawory, łańcuszek rozrządu nominalne OEM KTMa czy może zamienniki są jakieś tańsze ale wcale nie gorsze?
-Jak spalanie w tym sprzęcie? W internecie pisze, że 8l/100km ale tak jakoś mnie to zastanawia bo sugerując się tym, że wujas posiada quada (Raptora 660) i dzień orania nad Wisłą i 5l spalił... A błota po ośki było... A jakby nie było to quad, dodatkowo sportowy...
-Da radę w takim sprzęcie zrobić remont samemu, rozrząd itp? Bo tak się zastanawiam jak tu ustawić zawory, sprawdzać je co 10mth (przecież to co parę wyjazdów trzeba by robić :P), jak sprawdzić tłok? Bo tam jest chyba co 0.6mm wymiar tłoka jak czytałem? To już nawet żeby to sprawdzić suwmiarką to trzeba głowicę zdjąć itd...
Pytam z ciekawości bo nie ukrywam, że choruję na KTMy ale fundusz nie pozwala póki co :/

Da się jakoś sprawdzić że rozrząd się kończy nie rozbierając sprzętu?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr