Ciepło było to wziąłem się za zabawę z tą bestią, podmieniłem moduł na ten który był w niej oryginalnie i to samo. Myślałem, że blokada jest w liczniku bo niektóre DTtki gdzieś czytałem, że też tak blokowali a w tej starej miałem od kupna założony licznik od 125tki więc odpiąłem przewody które do niego szły ale dalej to samo.
Czy może to być wina membrany?
DajÄ™ filmiki z tego jak moto chodzi:
https://youtu.be/cD25v4yGTzg
https://youtu.be/qDlFNp1bhBc
https://youtu.be/Rp007Dnz9KM
https://youtu.be/HqOJcxv5TTA
Więc co zrobiłem, aby jej nie blokowało:
-Dyfuzor+wydech końcowy-odblokowane od poprzedniczki (kręciła się do max obrotów)
-moduł od poprzedniczki
-cewka z fajkÄ… od poprzedniczki
-gaźnik od poprzedniczki
-iskrownik od poprzedniczki
Jeszcze zastanawiam się czy nie "przepiąć" silnika z jednej ramy do drugiej pod elektrykę tej starej Yamaszy i zobaczyć czy to coś nie da ale nie wiem sam już