Zobacz wÄ…tek - Kawasaki kxf 250 2008 rok nie chodzi bez ssania
NAS Analytics TAG

Kawasaki kxf 250 2008 rok nie chodzi bez ssania

Enduro, Cross
_________

Kawasaki kxf 250 2008 rok nie chodzi bez ssania

Postprzez Tasak_PL » 10/12/2015, 18:54

Witam, motocykl tak jak w tytule na ssaniu odpala i chodzi elegancko, ale jak tylko wylacze ssanie to momentalnie gasnie, gaznik czyscilem juz 2 razy(nie rozkrecalem tylko czesci miedzy korpusem, a komora plywakowa) Próbowałem ustawiac na rozne sposoby (mieszanka paliwo/powietrze) ale nic to nie zmienia. Wie ktoś co to może być? Czujnik polozenia przepustnicy moze powodowac cos takiego? Z gory dzieki za pomoc :)
Tasak_PL
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Tasak_PL » 10/12/2015, 22:12

Po czesci poradzilem sobie z problemem, podnioslem iglice o jeden stopien i motocykl zaczal chodzic bez ssania, ale chodzi nierowno, faluje na obrotach i troche strzela z wydechu. Wiecie o co moze chodzic? Wydaje mi sie, ze moze byc to spowodowane czujnikiem polozenia przepustnicy. Wiecie jakie powinnien miec parametry przy sprawdzaniu miernikiem np w Ω? Yamaha podaje, a w serwisowce do kawy jest opisane ale w bardzo dziwny sposob.
Tasak_PL
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez henio12323 » 10/12/2015, 23:42

edytuj posty - nie pisz jednego pod drugim

to wrzuc screena serwisówki gdzie piszą to moze rozjaśnimy.

chociaz ja jak nawet rozpinałem całkiem TPSa to u mnie moto pracowało poprawnie chociaz czuc było że cos jest nie tak

zajrzał bym u ciebie do dyszy wolnych obrotów i do srubki od składu. jak nie reaguje na skład to gaxnik musi byc zasyfiony. jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej tez ma wpływ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Tasak_PL » 11/12/2015, 12:10

Dobra bede pamietal:) sprawdze jezcze czy reaguje na ta srube od mieszanki, zasyfiony raczej nie jest bo czyscilem go 2 razy najpierw srodkiem do czyszczenia gaznikow, pozniej sprezonym powietrzem, dysze na bank czyste, poziom plywaka ustawilem na 7mm tak jak pisali w serwisowce. Dodaje sccreeny z serwisowki, moze ktos to "rozkoduje":)
Załączniki
Screenshot_2015-12-11-12-02-48.png
(196.68 KiB) Pobrane 5 razy
Screenshot_2015-12-11-12-02-40.png
(150.95 KiB) Pobrane 5 razy
Tasak_PL
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kris514 » 11/12/2015, 15:29

Mierzysz oporność między kablami czarnym i niebieskim obliczasz podstawiając do wzoru tą oporność
oporność *0.58/5
oporność *0.78/5

i masz zakres jaki ten wzór Ci podaje i według tego na ile to rozumiem to w tym zakresie musisz ustawić czujnik tps (między żółto czarnym)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Tasak_PL » 14/12/2015, 19:09

Poradziłem sobie już z problemem, więc opisze co i jak, może komuś się przyda :) Po pierwsze motocykl ciężko palił, ponieważ źle założyłem blaszkę przepustnicy (do góry nogami, kropka musi być na dole) łatwo to pomylić, ponieważ na "oko lepiej pasuje odwrotnie, po poprawieniu zaczął odpalać i w miarę dobrze chodzić na wolnych, ale po dodaniu gazu mulił i praktycznie gasł jeśli nie odpuściłem gazu, tu z kolei rozwiązaniem było przestawienie iglicy na ostatni rowek, czyli podniesienie jej na maksa :) dzięki wszystkim za pomoc :)
Tasak_PL
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê