Kawasaki kxf 250 2008 rok nie chodzi bez ssania
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kawasaki kxf 250 2008 rok nie chodzi bez ssania
Witam, motocykl tak jak w tytule na ssaniu odpala i chodzi elegancko, ale jak tylko wylacze ssanie to momentalnie gasnie, gaznik czyscilem juz 2 razy(nie rozkrecalem tylko czesci miedzy korpusem, a komora plywakowa) Próbowałem ustawiac na rozne sposoby (mieszanka paliwo/powietrze) ale nic to nie zmienia. Wie ktoś co to może być? Czujnik polozenia przepustnicy moze powodowac cos takiego? Z gory dzieki za pomoc 
				
			
- Tasak_PL
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
- Lokalizacja: Szczecin
Po czesci poradzilem sobie z problemem, podnioslem iglice o jeden stopien i motocykl zaczal chodzic bez ssania, ale chodzi nierowno, faluje na obrotach i troche strzela z wydechu. Wiecie o co moze chodzic? Wydaje mi sie, ze moze byc to spowodowane czujnikiem polozenia przepustnicy. Wiecie jakie powinnien miec parametry przy sprawdzaniu miernikiem np w Ω? Yamaha podaje, a w serwisowce do kawy jest opisane ale w bardzo dziwny sposob.
				
			- Tasak_PL
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
- Lokalizacja: Szczecin
edytuj posty - nie pisz jednego pod drugim
to wrzuc screena serwisówki gdzie piszą to moze rozjaśnimy.
chociaz ja jak nawet rozpinałem całkiem TPSa to u mnie moto pracowało poprawnie chociaz czuc było że cos jest nie tak
zajrzał bym u ciebie do dyszy wolnych obrotów i do srubki od składu. jak nie reaguje na skład to gaxnik musi byc zasyfiony. jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej tez ma wpływ
				to wrzuc screena serwisówki gdzie piszą to moze rozjaśnimy.
chociaz ja jak nawet rozpinałem całkiem TPSa to u mnie moto pracowało poprawnie chociaz czuc było że cos jest nie tak
zajrzał bym u ciebie do dyszy wolnych obrotów i do srubki od składu. jak nie reaguje na skład to gaxnik musi byc zasyfiony. jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej tez ma wpływ
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra bede pamietal:) sprawdze jezcze czy reaguje na ta srube od mieszanki, zasyfiony raczej nie jest bo czyscilem go 2 razy najpierw srodkiem do czyszczenia gaznikow, pozniej sprezonym powietrzem, dysze na bank czyste, poziom plywaka ustawilem na 7mm tak jak pisali w serwisowce. Dodaje sccreeny z serwisowki, moze ktos to "rozkoduje":)
				
					- Załączniki
- 
		 Screenshot_2015-12-11-12-02-48.png Screenshot_2015-12-11-12-02-48.png
- (196.68 KiB) Pobrane 5 razy
 
- 
		 Screenshot_2015-12-11-12-02-40.png Screenshot_2015-12-11-12-02-40.png
- (150.95 KiB) Pobrane 5 razy
 
- Tasak_PL
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
- Lokalizacja: Szczecin
Mierzysz oporność między kablami czarnym i niebieskim obliczasz podstawiając do wzoru tą oporność 
oporność *0.58/5
oporność *0.78/5
i masz zakres jaki ten wzór Ci podaje i według tego na ile to rozumiem to w tym zakresie musisz ustawić czujnik tps (między żółto czarnym)
				oporność *0.58/5
oporność *0.78/5
i masz zakres jaki ten wzór Ci podaje i według tego na ile to rozumiem to w tym zakresie musisz ustawić czujnik tps (między żółto czarnym)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
			- 
				 
 kris514
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Poradziłem  sobie już z problemem, więc opisze co i jak, może komuś się przyda  Po pierwsze motocykl ciężko palił, ponieważ źle założyłem blaszkę przepustnicy (do góry nogami, kropka musi być na dole) łatwo to pomylić, ponieważ na "oko lepiej pasuje odwrotnie, po poprawieniu zaczął odpalać i w miarę dobrze chodzić na wolnych, ale po dodaniu gazu mulił i praktycznie gasł jeśli nie odpuściłem gazu, tu z kolei rozwiązaniem było przestawienie iglicy na ostatni rowek, czyli podniesienie jej na maksa
 Po pierwsze motocykl ciężko palił, ponieważ źle założyłem blaszkę przepustnicy (do góry nogami, kropka musi być na dole) łatwo to pomylić, ponieważ na "oko lepiej pasuje odwrotnie, po poprawieniu zaczął odpalać i w miarę dobrze chodzić na wolnych, ale po dodaniu gazu mulił i praktycznie gasł jeśli nie odpuściłem gazu, tu z kolei rozwiązaniem było przestawienie iglicy na ostatni rowek, czyli podniesienie jej na maksa  dzięki wszystkim za pomoc
 dzięki wszystkim za pomoc 
				
			 Po pierwsze motocykl ciężko palił, ponieważ źle założyłem blaszkę przepustnicy (do góry nogami, kropka musi być na dole) łatwo to pomylić, ponieważ na "oko lepiej pasuje odwrotnie, po poprawieniu zaczął odpalać i w miarę dobrze chodzić na wolnych, ale po dodaniu gazu mulił i praktycznie gasł jeśli nie odpuściłem gazu, tu z kolei rozwiązaniem było przestawienie iglicy na ostatni rowek, czyli podniesienie jej na maksa
 Po pierwsze motocykl ciężko palił, ponieważ źle założyłem blaszkę przepustnicy (do góry nogami, kropka musi być na dole) łatwo to pomylić, ponieważ na "oko lepiej pasuje odwrotnie, po poprawieniu zaczął odpalać i w miarę dobrze chodzić na wolnych, ale po dodaniu gazu mulił i praktycznie gasł jeśli nie odpuściłem gazu, tu z kolei rozwiązaniem było przestawienie iglicy na ostatni rowek, czyli podniesienie jej na maksa  dzięki wszystkim za pomoc
 dzięki wszystkim za pomoc 
- Tasak_PL
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
- Lokalizacja: Szczecin
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 69 gości
