Zestaw napędowy
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Zestaw napędowy
Witam mam zamiar wymienić w moim niedawno zakupionym Ktm sx-f 250 zestaw napędowy czy ktoś może mi doradzić jaki jaki będzie najlepszy w rozsądnym budżecie ?
- dejv9528
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 21/9/2015, 14:52
sa 2 opcje
1) zawodnicza - aluminiowa zebatka na tył, łancuch bezoringowy, zestaw skompletujesz do nieco ponad 200 zł - trwałosc niska, ale niskie opory tarcia, generalnie polecam w sytuacji że chcesz czesto zmieniac napęd, za bardzo o niego nie dbać, i chcesz czuc kazdy konik dodatkowy - a raczej ten konik ma sie nie gubić na napędzie tylko isc w ziemie
2) opcja amatorska - czyli pancerny zestaw napędowy który posłuzy długo, trzeba o niego dbać, smarowac odpowiednio czyscic, ma troche wieksze opory toczenia wtedy, ale jest mało obsługowy ( rzadko sie naciąga) mówie tutaj o zestawie typu
łancuch did vx2 - wg mnie najlepszy stosunek ceny do wytrzymałosci, jest podobny RK x ringowy w podobnej cenie (230-280 zł) i wytrzymałosci. ale dida mozna zwykle czasami taniej wyrwać. do tego zebatka na tył - supersprox, ironman i tego typu sprawy
mozna troszke pójść taniej i zamontowac stalowego grosskopfa koszt koło stówki, ale siądzie troche szybciej.
tutaj jeszcze dodam tak - jak łancuch jest spoko, a zebatka wygląda kiepsko zmieniasz zebatke i latasz dalej, - i odwrotnie, jak masz np supersproxa a łancuch juz wysiada to zmieniasz łancuch i tez jeszcze naped posłuzy, sa to na prawde solidne zebatki.
do obu zestawów musisz miec zebatke na przód - jak dla mnie cena troszke idzie z jakoscią, ale nie przesadzał bym zebatkami za 100 zł. ja staram sie stosowac najtansze chyba JT ale wymieniam często, jak widze wytarcia i jak zeby zaczynaja sie krzywic od razu zmieniam na nowa. na jeden łancuch wychodzi kilka zebatek na przód. jedna z lepszych to oryginał ktma, niecałe 50 zł kosztuje ale daje rade nieźle, supersprox z kolei troche kiepsko wypadł i szybko poleciał
1) zawodnicza - aluminiowa zebatka na tył, łancuch bezoringowy, zestaw skompletujesz do nieco ponad 200 zł - trwałosc niska, ale niskie opory tarcia, generalnie polecam w sytuacji że chcesz czesto zmieniac napęd, za bardzo o niego nie dbać, i chcesz czuc kazdy konik dodatkowy - a raczej ten konik ma sie nie gubić na napędzie tylko isc w ziemie
2) opcja amatorska - czyli pancerny zestaw napędowy który posłuzy długo, trzeba o niego dbać, smarowac odpowiednio czyscic, ma troche wieksze opory toczenia wtedy, ale jest mało obsługowy ( rzadko sie naciąga) mówie tutaj o zestawie typu
łancuch did vx2 - wg mnie najlepszy stosunek ceny do wytrzymałosci, jest podobny RK x ringowy w podobnej cenie (230-280 zł) i wytrzymałosci. ale dida mozna zwykle czasami taniej wyrwać. do tego zebatka na tył - supersprox, ironman i tego typu sprawy
mozna troszke pójść taniej i zamontowac stalowego grosskopfa koszt koło stówki, ale siądzie troche szybciej.
tutaj jeszcze dodam tak - jak łancuch jest spoko, a zebatka wygląda kiepsko zmieniasz zebatke i latasz dalej, - i odwrotnie, jak masz np supersproxa a łancuch juz wysiada to zmieniasz łancuch i tez jeszcze naped posłuzy, sa to na prawde solidne zebatki.
do obu zestawów musisz miec zebatke na przód - jak dla mnie cena troszke idzie z jakoscią, ale nie przesadzał bym zebatkami za 100 zł. ja staram sie stosowac najtansze chyba JT ale wymieniam często, jak widze wytarcia i jak zeby zaczynaja sie krzywic od razu zmieniam na nowa. na jeden łancuch wychodzi kilka zebatek na przód. jedna z lepszych to oryginał ktma, niecałe 50 zł kosztuje ale daje rade nieźle, supersprox z kolei troche kiepsko wypadł i szybko poleciał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- dejv9528
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 21/9/2015, 14:52
nie testowałem, ale słyszałem że to chinszczyzna jak SFR i inne tego typu sprawy - generalnie wcale nie takie tanie a wytrzymują krótko. obczaj sobie łancuchy SFRa x ringowe - wyglądaja super, i tak na prawde wcale nie idąw oczach, ale wystarcyz że kamyczek wejdzie miedzy rolke a zebatke i juz rolki nie ma ;P pare razy prawie nowe łancuchy widziałem bez kilku rolek - wszystkie chinskie. nie wiem co japońce robią u siebie ale tak sie praktycznie nie zdarza.
także ja bym sie na pewno w to nie pchał.
także ja bym sie na pewno w to nie pchał.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- dejv9528
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 21/9/2015, 14:52
no zalezy do czego - wyzej opisałem. to jest wersja pro czyli bezoringowy. na tor i do częstej zmiany spoko
jak chcesz długo jeździc bez zaglądania szukaj x-ringowego.
szukaj lepiej osobno zebatki osobno łancucha, na zestawach czesto przycinają na cenie. zębatke da sie dorwac z wyprzedazy za 150 zl, za 200 to juz prawie że stała cena dla supersproxa z koronką.
łancuch 260 zł mniej wiecej obczaj na italyracing.pl tam kiedys były dobre ceny na ten łancuch.
jak chcesz długo jeździc bez zaglądania szukaj x-ringowego.
szukaj lepiej osobno zebatki osobno łancucha, na zestawach czesto przycinają na cenie. zębatke da sie dorwac z wyprzedazy za 150 zl, za 200 to juz prawie że stała cena dla supersproxa z koronką.
łancuch 260 zł mniej wiecej obczaj na italyracing.pl tam kiedys były dobre ceny na ten łancuch.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości