Pytania o remont
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
nie zawsze jest w ogóle wybór
ale jak juz 2 pierscieniowy zwykle zakładany jest do enduro ( dobra róznica ktm exc a SX )exc ma 2 pierscienie. moto wtedy lepiej ciagnie z dołu, ale wkręca sie na nizsze obroty jak dasz w palnik na maxa. z jednej strony zuzywa szybciej cylinder - bo 2 pierscienei to 2X wiekszy styk, z drugiej strony, 1 pierscieniowiec szybciej sie wkręca i wyzej kręci wiec obrotami tez swoje zuzywa. oczywiscie to nie są jakies drastyczne róznice, podejrzewam że wiekszosc ludzi nawet nie poczuje róznicy ;P to samo w zuzyciu - to nie tak że 2 pierscieniowy zje cylinder w sezon. aleee jakas tam róznica jest
ale jak juz 2 pierscieniowy zwykle zakładany jest do enduro ( dobra róznica ktm exc a SX )exc ma 2 pierscienie. moto wtedy lepiej ciagnie z dołu, ale wkręca sie na nizsze obroty jak dasz w palnik na maxa. z jednej strony zuzywa szybciej cylinder - bo 2 pierscienei to 2X wiekszy styk, z drugiej strony, 1 pierscieniowiec szybciej sie wkręca i wyzej kręci wiec obrotami tez swoje zuzywa. oczywiscie to nie są jakies drastyczne róznice, podejrzewam że wiekszosc ludzi nawet nie poczuje róznicy ;P to samo w zuzyciu - to nie tak że 2 pierscieniowy zje cylinder w sezon. aleee jakas tam róznica jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości