Przekręcone gwinty
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Przekręcone gwinty
Jeśli mam przekręcone gwinty (min. Spustowa oleju, jedna od filtra oleju i coś pod deklem z prawej strony :/ ) to darady jakoś zrobić?
Przy wymianie oleju wyszło że motocykl używał za przeproszeniem debil
Przy wymianie oleju wyszło że motocykl używał za przeproszeniem debil

2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
jest kilka opcji
1) jak jest mozliwość mozna rozwiercic i nagwintowac na wiekszy gwint, niekiedy tak najlepiej wychodzi najszybciej i najtaniej ale nie zawsze jest taka mozliwosc a jak nie ma mozliwosci to :
2) wkładki recoil, ( helicoil ) nie jest tanio jak chcesz sam to robic bo musiz kupic pod kazdy wymiar specjalny zestaw, wiertło, gwintownik, łamak i spręzynki. kazdy gwint praktycznie da sie tym zregenerowac i jest chyba nawet mocniejszy niz oryginał.
1) jak jest mozliwość mozna rozwiercic i nagwintowac na wiekszy gwint, niekiedy tak najlepiej wychodzi najszybciej i najtaniej ale nie zawsze jest taka mozliwosc a jak nie ma mozliwosci to :
2) wkładki recoil, ( helicoil ) nie jest tanio jak chcesz sam to robic bo musiz kupic pod kazdy wymiar specjalny zestaw, wiertło, gwintownik, łamak i spręzynki. kazdy gwint praktycznie da sie tym zregenerowac i jest chyba nawet mocniejszy niz oryginał.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jeżeli masz silnik rozebrany to możesz dać do rozwiercenia i wstawienia tulei by wrócić do fabrycznych rozmiarów.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Jeszcze jedno pytanie, delikatnie poci się w miejscu uszczelki z prawej strony od skrzyni, dosłownie pół centymetrowa plamka jest na postoju, dopóki jest pogoda do jazdy można z tym jeździć czy może lepiej odrazu się za to zabrać?
Przy regeneracji lag wymieniam uszczelniacze pyłowe i olejowe czy jedno z tych?
Leje mi zawias z jednej strony z przodu.
Przy regeneracji lag wymieniam uszczelniacze pyłowe i olejowe czy jedno z tych?
Leje mi zawias z jednej strony z przodu.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
mozna jeździc, tylko musi byc pilnowany stan oleju, jak ci nie przeszkadza sam fakt wycieku drobnego. generalnie groźny nie jest.
najlepiej wymieniac wszystko co mozliwe, realnie kurzówki wytrzymają dłzej, ja zwykle zmieniam 2X olejowe na 1 kurzowe.
zmienia sie oczywiscie obie lagi od razu
najlepiej wymieniac wszystko co mozliwe, realnie kurzówki wytrzymają dłzej, ja zwykle zmieniam 2X olejowe na 1 kurzowe.
zmienia sie oczywiscie obie lagi od razu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak ze obie to oczywiste, tylko właśnie nie wiedziałem które z uszczelniaczy.
Co do wycieku to mnie to denerwuje, ale póki są warunki chce trochę pojeździć i jak pogoda się zepsuje to mam zamiar to zrobić, gorzej jak się okaże że były właściciel także tu przekręcil gwinty :/
Co do wycieku to mnie to denerwuje, ale póki są warunki chce trochę pojeździć i jak pogoda się zepsuje to mam zamiar to zrobić, gorzej jak się okaże że były właściciel także tu przekręcil gwinty :/
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości