Zobacz wątek - Przekręcone gwinty
NAS Analytics TAG

Przekręcone gwinty

Enduro, Cross
_________

Przekręcone gwinty

Postprzez dawidsx » 14/9/2015, 19:01

Jeśli mam przekręcone gwinty (min. Spustowa oleju, jedna od filtra oleju i coś pod deklem z prawej strony :/ ) to darady jakoś zrobić?
Przy wymianie oleju wyszło że motocykl używał za przeproszeniem debil :)
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez creator1 » 14/9/2015, 19:05

nawiercic i nagwintowac
creator1
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13/3/2015, 00:28


Postprzez henio12323 » 14/9/2015, 19:49

jest kilka opcji
1) jak jest mozliwość mozna rozwiercic i nagwintowac na wiekszy gwint, niekiedy tak najlepiej wychodzi najszybciej i najtaniej ale nie zawsze jest taka mozliwosc a jak nie ma mozliwosci to :
2) wkładki recoil, ( helicoil ) nie jest tanio jak chcesz sam to robic bo musiz kupic pod kazdy wymiar specjalny zestaw, wiertło, gwintownik, łamak i spręzynki. kazdy gwint praktycznie da sie tym zregenerowac i jest chyba nawet mocniejszy niz oryginał.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SpeedyGonzales » 14/9/2015, 20:39

Jeżeli masz silnik rozebrany to możesz dać do rozwiercenia i wstawienia tulei by wrócić do fabrycznych rozmiarów.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez dawidsx » 14/9/2015, 20:40

Jeszcze jedno pytanie, delikatnie poci się w miejscu uszczelki z prawej strony od skrzyni, dosłownie pół centymetrowa plamka jest na postoju, dopóki jest pogoda do jazdy można z tym jeździć czy może lepiej odrazu się za to zabrać?
Przy regeneracji lag wymieniam uszczelniacze pyłowe i olejowe czy jedno z tych?
Leje mi zawias z jednej strony z przodu.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 14/9/2015, 21:06

mozna jeździc, tylko musi byc pilnowany stan oleju, jak ci nie przeszkadza sam fakt wycieku drobnego. generalnie groźny nie jest.

najlepiej wymieniac wszystko co mozliwe, realnie kurzówki wytrzymają dłzej, ja zwykle zmieniam 2X olejowe na 1 kurzowe.

zmienia sie oczywiscie obie lagi od razu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 15/9/2015, 07:46

Tak ze obie to oczywiste, tylko właśnie nie wiedziałem które z uszczelniaczy.
Co do wycieku to mnie to denerwuje, ale póki są warunki chce trochę pojeździć i jak pogoda się zepsuje to mam zamiar to zrobić, gorzej jak się okaże że były właściciel także tu przekręcil gwinty :/
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê