Zobacz wÄ…tek - Kawasaki kx 85. Czy warto?
NAS Analytics TAG

Kawasaki kx 85. Czy warto?

Enduro, Cross
_________

Kawasaki kx 85. Czy warto?

Postprzez Reczep » 9/8/2015, 19:20

Czesc, chciałbym przeczytac waszą opinie na temat Kawasaki kx 85.
Mam ok 165-170, waze ok 50kg, czy ten Cross jest dla mnie odpowiedni?
Czy dobrze działa? Czy sa duze koszty utrzymania go? Czy może są inne równie dobre crossy do 4tys (uzywane).
Dopiero zaczynam swoją przygode z Crossami :) Z góry dzięki za odpowiedzi!


[/code]
Reczep
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/8/2015, 19:12
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez henio12323 » 9/8/2015, 20:05

na duzych kołach bedzie odpowiedni, na małych moze byc przy mały.

czy dobrze działa - to juz zalezy od egzemplarza. czy sąduze koszty - w zasadzie w tej tej klasie pojemnosciowej to są najdrozsze motocykle w utrzymaniu, nie że KX po prostu kazdy cross 85 ccm, jest drogi, enduro jak np yamaha dt 80 jest kilka - kilkanascie razy tansza. są kazda marka ma honda cr, yamaha yz itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Szymon DR 125 » 9/8/2015, 21:51

Kawasaki kx 85 to 2t (dwu sów ) czyli silnik który dużo pali i potrzebuje specjalnej mieszanki poza tym masz tam moto godziny co oznacza to ze dużo częściej zmieniasz oleje i tłok z tego co mi wiadomo sam tłok powinien być wymieniany mniej więcej raz na miesiąc. Prawie każdy 4t będzie ci mniej palił i będzie tańszy w utrzymaniu ale oczywiście będzie słabszy taka 85 jest mniej więcej jak 4t 125 :) Kawa kx 85 jest typowym full crossem na tor ma moc szybko się wkręca na obroty ale z tego co mi sie wydaje masz il hmm z 13/15 lat i bedziesz teraz nabierał na masie i najprawdopodobniej za rok ten moto już nie będzie dla cb taki silny i zrywny :)





Bike:Suzuki dr 125 s
f'page:https://www.facebook.com/CreazyDR
Avatar użytkownika
Szymon DR 125
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7/7/2015, 19:06
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Postprzez henio12323 » 10/8/2015, 18:31

a w DR nie masz motogodzin ? haha

raz na miesiac - to trzeba praktycznie nie schodzic z maszyny..

w wyczynowych 4T koszta utrzymania są podobne, w 2T robisz np 3 remonty po 500 zł gdzie w 4T wyskoczy jeden za 1500.
w 2T musisz dolewać oleju do mieszanki, a w 4T co chwile zmienaic dosyc drogi olej silnikowy, wiec tez koszta podobne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê