PoczÄ…tek z Enduro :D
• Strona 1 z 1
PoczÄ…tek z Enduro :D
Witam!
Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się motocyklami itd...Moja uwaga padła szczególnie na Enduro czyli 70% jazda w terenie po lasach itp. i 30% jako jazda po drogach w celu np.dojazdu do szkoły.Mój dylemat polega na tym że jestem praktycznie zielony w tym temacie(kilka kółek małą motorynką enduro w ogródku znajomka) i nie mam pojęcia co powinienem zakupić na pierwszą maszynkę.Planuję zrobić prawko A1 na 125 cm3 i przymierzyć się do kupna jakiegoś 2T. Chciałem zwrócić się po poradę w stronę ludzi którzy mieli ten sam problem i mogą polecić kilka motorków które będą pasować na start.Jeżeli chodzi o wzrost to nie sprawia żadnego problemu bo na yamahę dt 125 kolegi wchodziłem bez oporu.Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na moto to ~ 6-7k.
Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się motocyklami itd...Moja uwaga padła szczególnie na Enduro czyli 70% jazda w terenie po lasach itp. i 30% jako jazda po drogach w celu np.dojazdu do szkoły.Mój dylemat polega na tym że jestem praktycznie zielony w tym temacie(kilka kółek małą motorynką enduro w ogródku znajomka) i nie mam pojęcia co powinienem zakupić na pierwszą maszynkę.Planuję zrobić prawko A1 na 125 cm3 i przymierzyć się do kupna jakiegoś 2T. Chciałem zwrócić się po poradę w stronę ludzi którzy mieli ten sam problem i mogą polecić kilka motorków które będą pasować na start.Jeżeli chodzi o wzrost to nie sprawia żadnego problemu bo na yamahę dt 125 kolegi wchodziłem bez oporu.Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na moto to ~ 6-7k.
- Krzesław
- Świeżak
tutaj duzego wyboru nie masz w takim razie, za 6-7 tysiecy i troche asfaltu to tylko cos pokroju yamahy dt, obok DT masz ktm lc2, kawasaki kmx, aprilia rx, honda mtx / crm,
spoko sprzety do nauki, nie kosztują duzo. wyczynowka jak eXC jest do dorwania za 7 tysiecy ale bedzie mocno zmęczona życiem a po asfalcie bedzie mocno w tyłek dostawała, nie wyrobisz sie z remontami jak kiepsko trafisz