Mz 250 ts Cross podniesienie przodu
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Mz 250 ts Cross podniesienie przodu
witam przerabiam moją mz ts na crossa, mam problem z podniesieniem przodu, znacie jakieś sposoby ? Co przerobić lub jakie inne lagi kupić (inne lagi to raczej ostateczność) ? Z góry dzięki 

- Joseph97
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/6/2015, 12:48
- Lokalizacja: Zakopane
Po pierwsze WIOCHA!
Po drogie nie sprzedaż tego później.
Po trzecie mz nie nadaje siÄ™ na tor ani do endurzenia.
Jak potrzebujesz coÅ› na tor to cross, jak do lasu to enduro.
Po drogie nie sprzedaż tego później.
Po trzecie mz nie nadaje siÄ™ na tor ani do endurzenia.
Jak potrzebujesz coÅ› na tor to cross, jak do lasu to enduro.
Yamaha WR 450 2004
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
@Fan muzyki urodzony w 97 roku...
Po pierwsze lepiej kupić KTM, ale jak nie ma kasy na KTM to jeździ czym może, kup mu lepsze będzie zadowolony.
Po drugie piszemy w tym kontekście "nie sprzedasz", poza tym co to ma do tematu?
Po trzecie ten człowiek pewnie ma nie oryginalne padło (bez obrazy) bez papierów itd, które nie może zarejestrować ani legalnie jeździć więc lepsze to niż pójście na złom. Jak tak Ci zależy to odkup wszystkie graty z okolicy i remontuj, u mojego znajomego leży w krzakach MZ niekompletna, spawana rama itd może chcesz kupić? Włożysz więcej niż za sprawną, ale uratujesz zwykły stary motocykl dla ludu.
@Autor musisz poszukać zawieszenia które Ci odpowiada wysokością, charakterystyką, skokiem itd. Najlepiej by było kupić cały zawias z osią, kołem, sztycą i górną półką ale dla mnie do psa do latania po lesie nie opłacalne, rozbierz swój zawias, przeczyść, daj nowy olej (amortyzol za 15zł) składaj i śmigaj. KTM to nie będzie ale na początek do amatorskiego śmigania starczy.
Po pierwsze lepiej kupić KTM, ale jak nie ma kasy na KTM to jeździ czym może, kup mu lepsze będzie zadowolony.
Po drugie piszemy w tym kontekście "nie sprzedasz", poza tym co to ma do tematu?
Po trzecie ten człowiek pewnie ma nie oryginalne padło (bez obrazy) bez papierów itd, które nie może zarejestrować ani legalnie jeździć więc lepsze to niż pójście na złom. Jak tak Ci zależy to odkup wszystkie graty z okolicy i remontuj, u mojego znajomego leży w krzakach MZ niekompletna, spawana rama itd może chcesz kupić? Włożysz więcej niż za sprawną, ale uratujesz zwykły stary motocykl dla ludu.
@Autor musisz poszukać zawieszenia które Ci odpowiada wysokością, charakterystyką, skokiem itd. Najlepiej by było kupić cały zawias z osią, kołem, sztycą i górną półką ale dla mnie do psa do latania po lesie nie opłacalne, rozbierz swój zawias, przeczyść, daj nowy olej (amortyzol za 15zł) składaj i śmigaj. KTM to nie będzie ale na początek do amatorskiego śmigania starczy.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
no właśnie, nie mam papierów na ten motor, a poza tym nie mam i uprawnień na 250. mz kupiłem w fatalnym stanie, miała już podniesiony tył, więc uznałem że zamiast go obniżać to lepiej podnieść przód. Źle się jeździ na takim sprzęcie który jest w pół terenowy a w pół szosowy


Ostatnio edytowano 21/6/2015, 15:49 przez Joseph97, łącznie edytowano 1 raz
- Joseph97
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/6/2015, 12:48
- Lokalizacja: Zakopane
Musicman po pierwsze nie kazdego stac na ktm po drugie przynajmniej cos robi przy swojej maszynie a ty pewnie masz ktm kupionego przez rodzicow i byle pierdola lecisz do mechanika...
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
Takie przeróbki zawsze nie mają wyglądu. Mz i tak dużo nie zdziała, do pyrkania po lesie nada się w oryginalnym stanie i o wiele lepiej się prezentują.
Nie mam Ktm, jeżdżę DT 125 i nie rodzice mi jej nie kupili a za darmo nikt mi jej nie oddał.
Nie mam Ktm, jeżdżę DT 125 i nie rodzice mi jej nie kupili a za darmo nikt mi jej nie oddał.
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
To się nie ma prezentować tylko być na maxa wysokie
tak żebym mógł wjechać tam gdzie się mi zachce, kolega kiedyś etz robił na crossa i nie podniósł jej ani centymetra, silnik urwał po 2tygodniach. ja chcę podnieść tyle ile się da, sprzętu mi nie brakuje bo codziennie jestem na warsztacie, brakuje za to pomysłu 


- Joseph97
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/6/2015, 12:48
- Lokalizacja: Zakopane
kiedys gadałem z kumplami starszej daty, to jak w promieniu kilkudziesieciu km nikt nawet nie marzył o japonczyku - bo mało kto wiedział że takie moto istnieje chyba
to zakładali z tyłu zamiast podwójnego amora spręzyne z jakiegos samochodu, ( spawana na sztywno, fakt bez odbicia ) i podobno dawało rade nawet poskakać tym
robili to chyba w WSK. taki mały offtop.
bo co do problemu - jak robisz kombinacje to sam musisz wiedziec co robisz, forum nie bedzie ci dyktowało krok po kroku jak robic cos takiego


bo co do problemu - jak robisz kombinacje to sam musisz wiedziec co robisz, forum nie bedzie ci dyktowało krok po kroku jak robic cos takiego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
@henio12323 nie potrzebuje dyktowania krok po kroku tylko podsunięcia jakiegoś pomysłu, tak jak ten z sprężyną. narazie myślałem żeby dospawać tulejkę do lagów ( u góry w miejscu gdzie są przykręcane ) ale to narazie tylko taki pomysł, muszę zobaczyć czy jest to możliwe 

- Joseph97
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/6/2015, 12:48
- Lokalizacja: Zakopane
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości