Zobacz wątek - Kawasaki KMX 125 Problem z cieczą i obrotami
NAS Analytics TAG

Kawasaki KMX 125 Problem z cieczą i obrotami

Enduro, Cross
_________

Kawasaki KMX 125 Problem z cieczą i obrotami

Postprzez Kacper007 » 17/4/2015, 22:07

Witam mam mały problem ze swoją kawką otóż pod pompą wody jest taki mały otworek z którego zaczęło kapać chłodziwo nigdy wcześniej tego nie było nawet nie widziałem że tam jest jakiś otwór, czym jest to spowodowane? :roll: :roll: Kawka jest świeżo po wgrzaniu nowej niemieckiej tulei (oczywiście tłok i pierścienie też nowe) jest już prawie dodarta i dzisiaj przeciągnąłem ją troszkę przed wgrzniem tulei wkręcała się na 12 tys obr a teraz bardzo dobrze wkręca się do 9 tys. dalej ma problem dodam że Zawór KIPS jest na pewno podręcznikowo ustawiony tak jak było wcześniej, filtr wyczyszczony i nasączony świeca nowa. :cry: :cry: :cry:
Kacper007
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/5/2014, 14:34
Lokalizacja: Łosice


Postprzez henio12323 » 17/4/2015, 22:31

spowodowane padnięciem uszczelniaczy, a uszczelnaicze padły raczej przez padniete łozyska, wiec generalnie całą pompe rozbieraj, diagnozuj co padło i wymieniaj, najlepiej od razu oba łozyska i oba uszczelniacze zmienic. ten dren jest miedzy uszczelniaczami, a kazdy uszczelniacz oddziela jeden wode drugi olej, i jest zrobione obejscie żeby w razie uszkodzenia uszczelnaicza woda nie poszła na silnik.


a zawór ustawiony ale czy sie otwiera ? gaźnik nie jest zasyfiony ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Kacper007 » 20/4/2015, 20:58

Czyli jeśli wywala mi chłodziwo z tej dziurki to raczej płyn do oleju się nie dostał? Nie powinienem teraz wgl go odpalać? Czyli muszę kupić zestaw naprawczy pompy wody? :) Zawór otwiera się prawidłowo przy 6 tys. gaźnika nie ruszałem ponieważ nie mam pojęcia jak go wyregulować :( A może dlatego nie wkręca się na czerwone pole bo wcześniej był na nacsilu a teraz ma wgrzaną tuleję? :/
Kacper007
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/5/2014, 14:34
Lokalizacja: Łosice

Postprzez henio12323 » 20/4/2015, 21:02

nie dostał. lepiej nie odpalać. tak zestaw naprawczy, albo spisac numery łozysk i uszczelniaczy i kupic odpowiednie.


tak to jedna z opcji, nicasil pozwala wyzej sie kręcic i uzyskuje sprzet większa moc. gaxnik też jak nie wyregulowany to moze nie działac moto prawidłowo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper007 » 20/4/2015, 21:09

http://allegro.pl/pompa-wody-kawasaki-z ... 59064.html w zestawie naprawczym jest uszczelniacz i jeszcze "coś" wystarczy jak wymienię uszczelniacze i łożyska bez tego? Odkąd kupiłem moto w gaźnika nie dotykałem, szkoda będzie jeśli to przez tuleje moto się nie wkręca bo od dołu ładnie ciągnie czuć moc a potem jakby czegoś mu brakowało :/
Kacper007
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/5/2014, 14:34
Lokalizacja: Łosice

Postprzez henio12323 » 20/4/2015, 21:47

pewnie trzeba jeszcze łozyska dokupić. co do gaźnika jak nie zaczepiałes to oddaj komus moze cos sie poprawi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper007 » 22/4/2015, 17:45

czyli zestaw naprawczy i łożyska :) Może zwiększę mu dawkę paliwa wtedy będzie dalej się wkręcał?
Kacper007
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/5/2014, 14:34
Lokalizacja: Łosice

Postprzez henio12323 » 22/4/2015, 19:18

moze ? któż to może wiedziec....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper007 » 23/4/2015, 10:56

A możesz mi powiedzieć jak ustawia się gaźnik? która śrubka do czego służy, ile obrotów wykonać itp.
Kacper007
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/5/2014, 14:34
Lokalizacja: Łosice

Postprzez henio12323 » 23/4/2015, 12:16

nie moge, po 1 ) było o tym setki razy, po 2) kazdy gaźnik ustawia sie tak samo, po3) nie da sie z góry powiedziec ile obrotów itp bo kazdy motocykl inaczej reaguje na kazdy obrót, są jakies dane wyjsciowe ale nie są dokładne na tyle żeby moto chodziło perfekcyjne, ( choc sie tak moze zdazyc) kolejna sprawa to że ustawienie gaźnika to jedna z trudniejszych rzeczy przy motocyklu, trzeba wiedziec co sie robi, bo chyba jesteś swiadom że za mocne grzebanie moze doprowadzić np do zatarcia silnika

jak mimo wszystko chcesz sie w to pobawic, to poczytaj sobie poradniki w necie, pooglądaj filmiki na YT, moga byc nawet z jakis chinskich skuterków, innych motorowerów itp bo zasada gaźnika jest identyczna.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper007 » 29/4/2015, 11:18

Kupiłem zestaw naprawczy, dzisiaj rozebralem mówiłeś o lozyskach ale tu żadnych łożysk nie ma :?

i mam jeszcze jeden problem, zestaw naprawczy który kupiłem nie pasuje a na allegro innego nie ma pisało że to do kmx 125 ten z blaszka to nowy a obok stary, gdyby wyjąć to z tej blaszki to by pasowało ale to chyba jest nie rozbieralne:

https://plus.google.com/photos/11429994 ... 8609101034


https://plus.google.com/photos/11429994 ... 8609101034


I jeszcze jedno żeby wymienić wewnętrzne uszczelniacze muszę zdjąć karter, czy ten wewnętrzny uszczelniacz jest taki sam jak zewnętrzny? narazie nie mogę dostać się do wewnątrz bo nie mogę zdjąć karteru bo kopniak się zapiekł i 3 h próbowałem i nic.
Kacper007
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/5/2014, 14:34
Lokalizacja: Łosice



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr