Zobacz wÄ…tek - DT vs KX
NAS Analytics TAG

DT vs KX

Enduro, Cross
_________

DT vs KX

Postprzez kaacpper » 18/3/2015, 09:22

Witam,
posiadam motocykl Kawasaki kx 85 na dużych kołach, lecz jeżdżę bardziej enduro, w związku z tym jazda takim agresywnym sprzętem nie jest najmilsza :) Czy myślicie, że zmiana z kx na DT 125 r będzie dobrym pomysłem i wygodniej będzie się jeździło enduro? Czy nie będzie za słabe? Mój budżet wynosi DO 5 tyś. zł dlatego takie plany :)
Pozdrawiam kaacpper
Avatar użytkownika
kaacpper
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
Lokalizacja: Sandomierz


Postprzez henio12323 » 18/3/2015, 20:07

wadą DT jest mało agresywny silnik, i stosunkowo do hard enduro czy crossówki nieco toporne prowadzenie. zaletą jest przełozenie silnika do lesnych sciezek rozwijasz sensowne prędkosci bez przeciązania silnika, a jak trzeba cos techniczniej i wolno pojechac to tez nie jest źle. w KXie masz zero jedynkowo albo zapierdzielasz na maxa albo nie jedziesz w ogóle. DT jest nieporównywalnie tansze pod kazdym względem.

jak masz spore podjazdy, i ciezki teren to tak pół na pół dla DT i KXa, jak latasz sobie rekreacyjnie, zwiedzasz lasy itp to DTka moze byc ciekawsza. obok DT jest ktm lc2 i jak jeździłem na obu, to dobrze podrasowany KTM prowadził sie przyzwoicie ( ma nieco lepsze zawieszenie niz DT )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kaacpper » 18/3/2015, 21:11

Dzięki wielkie za odpowiedź, a co myślisz o zakupie full 125 2t? To też albo nic albo wszystko, więc tak samo jak kx :/ Lepiej mi się będzie z kx'a przesiąść na DT czy na full 125 2t? :) Jeżdżę rekreacyjnie jakieś lasy, pola, ale czasami zdarza się stromszy podjazd lub cięższy teren, więc sam nie wiem co wybrać ;) Co myślisz? :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
kaacpper
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez henio12323 » 19/3/2015, 15:45

kiedys testowałem TM 85 czyli w sumie to samo co i reszta bo silnik w połowie pasował chyba z KTMa a pół z hondy i z czegostam jeszcze :D i latało to niewiele gorzej jak 125tka dla mnie, moze troszke gorszy doł i nizszy v max. wiec w siadając na 125tke masz nadal podobnej charakterystyki jazde.

pooglądaj sobie na youtube filmiki co ludzie robią DTtkami i sam ocen czy takie cos ci odpowiada. DTtki też są tanie i za reszte kasy która musiał bys wydac np na remont crossówki mozesz przeznaczyć na np sportowy wydech, oddac dobremu mechanikowi na dogranie gaźnika z nowymi dyszami, jakas swieca irydowa, dobry wkład do gaźnika i bedzie to na prawde ładnie szło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kaacpper » 21/3/2015, 11:06

A czy możesz mi coś powiedzieć na temat klx 300? :) Miałeś okazję jeździć, wiesz coś o tym sprzęcie? :) Słyszałem, że fajne enduro z tego jest, a i nie takie drogie ;)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
kaacpper
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez henio12323 » 21/3/2015, 13:38

jeździłem dwoma klx 250, na gaźniku i na wtrysku. wtrysk swietny na maisto popyrkać i bez tuningu w terenie średnio. daje rade ale wolno reaguje na gaz itp. trzeba wczesniej przyspieszać niż sie chce żeby moto zaczeło przyspieszac. gaźnik lepiej i fajniej mozna go dostroić.

generalnei sprzety nie wymagaja duzo serwisu i fajnie jeżdzą. ale nie są to wyczynówki. powiedzmy że sąpokroju DTtki, moze troche lepszy zawias
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê