Problem ze sprzęgłem hydraulicznym
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problem ze sprzęgłem hydraulicznym
Witam,
posiadam Ktm exc 520. Problem jest taki, że z tego co wiem sprzęgło hydrauliczne powinno bardzo leciutko chodzić, nawet jednym palcem. U mnie ciężko wcisnąć nawet dwoma palcami. Co może być nie tak?

posiadam Ktm exc 520. Problem jest taki, że z tego co wiem sprzęgło hydrauliczne powinno bardzo leciutko chodzić, nawet jednym palcem. U mnie ciężko wcisnąć nawet dwoma palcami. Co może być nie tak?

- maniekziomek10
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/2/2015, 18:11
Może to wina płynu jakim jest zalane? Masz pompę Magura czy brembo i co jest napisane na dekielku? Kiedy wymieniałeś płyn i na jaki?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Kupiłem go miesiąc temu i nie wiem jaki płyn i kiedy był wymieniany. Pompa chyba magura. Myślisz, że wymiana płynu powinna pomóc?
- maniekziomek10
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/2/2015, 18:11
Jeśli jest to pompa na płyn hydrauliczny a nie dot4 (dowiesz się czytając to co jest na dekielku) i ktoś zalał złym płynem hydraulicznym to nic dziwnego że ciężko działa. Do tego musi być albo oryginalny olej hydrauliczny (drogi) lub jego tańsza wersja (lhm stosowany w citroenie)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
mówię w zależności co jest napisane na pompie, jeśli dot 4 to dot 4 lejesz a jeśli mineral hydraulic oil to spokojnie lhm (sam na nim śmigam). A no i ważna wskazówka ten układ uzupełnia się od dołu.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ja leje od góry
kwestia aby wszystko dobrze odpowietrzyć
a co do problemu, moze byc tez kwestia
1) przytartego układy, pompy, wysprzęglika,
2) ktos cos kombinował i np cos mu ciekło i zarzucił większe oringi dla lepszego uszczelnienia
3) ktos zalał dot4 i oryginalne oringi popuchły
4) załozone są spręzynki dociskające docisk sprzegła inne, twardsze
5) kiepska krótka klamka
swoją drogą zobacz od dołu pompy jest wybita srednica pompy, jak masz 9tke to powinna 1 palcem lekko chodzic, 9,5 spokojnie mozna 1 palcem operować ale 10.5 juz tak strasznie lekko nie jest. a chyba jest z lc4 ( czy nawet lc8) jeszcze większa.

a co do problemu, moze byc tez kwestia
1) przytartego układy, pompy, wysprzęglika,
2) ktos cos kombinował i np cos mu ciekło i zarzucił większe oringi dla lepszego uszczelnienia
3) ktos zalał dot4 i oryginalne oringi popuchły
4) załozone są spręzynki dociskające docisk sprzegła inne, twardsze
5) kiepska krótka klamka
swoją drogą zobacz od dołu pompy jest wybita srednica pompy, jak masz 9tke to powinna 1 palcem lekko chodzic, 9,5 spokojnie mozna 1 palcem operować ale 10.5 juz tak strasznie lekko nie jest. a chyba jest z lc4 ( czy nawet lc8) jeszcze większa.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mówię że od dołu dlatego że przynajmniej w moim motorze nie ma sprężyny odpowiadającej za odbijanie klamki (sprężyny od sprzęgła ją cofają) i przy normalnym odpowietrzaniu po prostu klamka nie wraca przez co nic nie daje pompowanie.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości