Problem z Yamaha Dt 80 lc2
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Problem z Yamaha Dt 80 lc2
Witam
zakupiłem jakiś 2 miesiące temu Yamahe Dt 80 i od zawsze "wskakiwała na bardzo wielkie obroty" dokręcałem tą śrubę przez którą przechodzi linka gazu( nie wiem jak to sie fachowo nazywa , bo jestem zielony) i to starcza na chwile , bo znów sie luzuje i wpada na obroty , jak stoi na luzie i sobie "pyrka" to po czasie też dostaje wraz ogromnych obrotów.
co najeży zrobić? czy tą śrubę mogę dokręcić do końca, czy zawsze musi wydać trocha gwintu ?
drugi problem to że czasami sie grzeje , czasami nie , raz moge jezdzic godzine i jest git a raz tylko 2 minuty pojezdze i juz wskazówka temperatuy na max . Czytałem , że Dt 80 tak mają , fabryczny problem ,ale zeby aż tak bardzo sie grzał ??
z góry dziękuje za porady i przepraszam , że nazywam niektóre rzeczy tak niefachowo , ale jak już pisałem , jestem zielony
zakupiłem jakiś 2 miesiące temu Yamahe Dt 80 i od zawsze "wskakiwała na bardzo wielkie obroty" dokręcałem tą śrubę przez którą przechodzi linka gazu( nie wiem jak to sie fachowo nazywa , bo jestem zielony) i to starcza na chwile , bo znów sie luzuje i wpada na obroty , jak stoi na luzie i sobie "pyrka" to po czasie też dostaje wraz ogromnych obrotów.
co najeży zrobić? czy tą śrubę mogę dokręcić do końca, czy zawsze musi wydać trocha gwintu ?
drugi problem to że czasami sie grzeje , czasami nie , raz moge jezdzic godzine i jest git a raz tylko 2 minuty pojezdze i juz wskazówka temperatuy na max . Czytałem , że Dt 80 tak mają , fabryczny problem ,ale zeby aż tak bardzo sie grzał ??
z góry dziękuje za porady i przepraszam , że nazywam niektóre rzeczy tak niefachowo , ale jak już pisałem , jestem zielony

- Etnies94
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 6/6/2014, 18:14
Kup sobie klej anarobowy do metalu, gwintów, łożysk itd dostępny np w budowlanych sklepach. Odnośnie chłodzenia to zacznij od zlania płynu, jeśli jest w nim syf to duże prawdopodobienstwo, że pompa cieczy padła, możesz sprawdzić odkręcając dekiel ale płyn i tak warto go wymienić dla pewności, mógł się zawiesić również termostat na małym obiegu bądź nie otwierać do końca. A polepszyć układ chłodzenia możesz poprzez dolanie płynu w okolicach poziomu maksymalnego i odwrotnie, w zimie płyn w okolicach min i szybciej łapie temperaturę, są również dostępne radiatory wpinane w układ chłodzenia, zapewniają dodatkową wymianę ciepła, poszukaj na portalach aukcyjnych.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
o jakiej srubie mowisz ? moze sprezynki nie ma ?
co do grzania w 2 minuty nie ma opcji zagrzac do ponad 100 stopni. mozliwe ze masz czujnik uszkodzony albo przewod gdzies przetarty i czasem styka masy i pokazuje wtedy max. mialem ze 2 takie dttki i iwierz mi ze je ciezko zagotowac
co do grzania w 2 minuty nie ma opcji zagrzac do ponad 100 stopni. mozliwe ze masz czujnik uszkodzony albo przewod gdzies przetarty i czasem styka masy i pokazuje wtedy max. mialem ze 2 takie dttki i iwierz mi ze je ciezko zagotowac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości