Problem z Yamaha Dt 80 lc2
• Strona 1 z 1
Problem z Yamaha Dt 80 lc2
Witam
zakupiłem jakiś 2 miesiące temu Yamahe Dt 80 i od zawsze "wskakiwała na bardzo wielkie obroty" dokręcałem tą śrubę przez którą przechodzi linka gazu( nie wiem jak to sie fachowo nazywa , bo jestem zielony) i to starcza na chwile , bo znów sie luzuje i wpada na obroty , jak stoi na luzie i sobie "pyrka" to po czasie też dostaje wraz ogromnych obrotów.
co najeży zrobić? czy tą śrubę mogę dokręcić do końca, czy zawsze musi wydać trocha gwintu ?
drugi problem to że czasami sie grzeje , czasami nie , raz moge jezdzic godzine i jest git a raz tylko 2 minuty pojezdze i juz wskazówka temperatuy na max . Czytałem , że Dt 80 tak mają , fabryczny problem ,ale zeby aż tak bardzo sie grzał ??
z góry dziękuje za porady i przepraszam , że nazywam niektóre rzeczy tak niefachowo , ale jak już pisałem , jestem zielony
zakupiłem jakiś 2 miesiące temu Yamahe Dt 80 i od zawsze "wskakiwała na bardzo wielkie obroty" dokręcałem tą śrubę przez którą przechodzi linka gazu( nie wiem jak to sie fachowo nazywa , bo jestem zielony) i to starcza na chwile , bo znów sie luzuje i wpada na obroty , jak stoi na luzie i sobie "pyrka" to po czasie też dostaje wraz ogromnych obrotów.
co najeży zrobić? czy tą śrubę mogę dokręcić do końca, czy zawsze musi wydać trocha gwintu ?
drugi problem to że czasami sie grzeje , czasami nie , raz moge jezdzic godzine i jest git a raz tylko 2 minuty pojezdze i juz wskazówka temperatuy na max . Czytałem , że Dt 80 tak mają , fabryczny problem ,ale zeby aż tak bardzo sie grzał ??
z góry dziękuje za porady i przepraszam , że nazywam niektóre rzeczy tak niefachowo , ale jak już pisałem , jestem zielony

- Etnies94
- Świeżak