Zobacz wÄ…tek - Problem z Yamaha Dt 80 lc2
NAS Analytics TAG

Problem z Yamaha Dt 80 lc2

Enduro, Cross
_________

Problem z Yamaha Dt 80 lc2

Postprzez Etnies94 » 25/9/2014, 17:01

Witam
zakupiłem jakiś 2 miesiące temu Yamahe Dt 80 i od zawsze "wskakiwała na bardzo wielkie obroty" dokręcałem tą śrubę przez którą przechodzi linka gazu( nie wiem jak to sie fachowo nazywa , bo jestem zielony) i to starcza na chwile , bo znów sie luzuje i wpada na obroty , jak stoi na luzie i sobie "pyrka" to po czasie też dostaje wraz ogromnych obrotów.
co najeży zrobić? czy tą śrubę mogę dokręcić do końca, czy zawsze musi wydać trocha gwintu ?

drugi problem to że czasami sie grzeje , czasami nie , raz moge jezdzic godzine i jest git a raz tylko 2 minuty pojezdze i juz wskazówka temperatuy na max . Czytałem , że Dt 80 tak mają , fabryczny problem ,ale zeby aż tak bardzo sie grzał ??
z góry dziękuje za porady i przepraszam , że nazywam niektóre rzeczy tak niefachowo , ale jak już pisałem , jestem zielony :)
Etnies94
Świeżak

Postprzez SpeedyGonzales » 25/9/2014, 21:11

Kup sobie klej anarobowy do metalu, gwintów, łożysk itd dostępny np w budowlanych sklepach. Odnośnie chłodzenia to zacznij od zlania płynu, jeśli jest w nim syf to duże prawdopodobienstwo, że pompa cieczy padła, możesz sprawdzić odkręcając dekiel ale płyn i tak warto go wymienić dla pewności, mógł się zawiesić również termostat na małym obiegu bądź nie otwierać do końca. A polepszyć układ chłodzenia możesz poprzez dolanie płynu w okolicach poziomu maksymalnego i odwrotnie, w zimie płyn w okolicach min i szybciej łapie temperaturę, są również dostępne radiatory wpinane w układ chłodzenia, zapewniają dodatkową wymianę ciepła, poszukaj na portalach aukcyjnych.
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum

Postprzez henio12323 » 25/9/2014, 21:58

o jakiej srubie mowisz ? moze sprezynki nie ma ?