Zobacz wÄ…tek - Regulacja gazu Kx250f
NAS Analytics TAG

Regulacja gazu Kx250f

Enduro, Cross
_________

Regulacja gazu Kx250f

Postprzez Kammello » 14/9/2014, 06:07

Siemka wszystkim!

Jestem tu nowy więc na wstępnie sory za wszystkie błędy. A więc mam taki problem, mam kawasaki kx250f 2007 rok. Jest to mój pierwszy sprzęt z takiej dziedziny. Chciałbym spróbować wyregulować manetkę gazu, ponieważ jest strasznie czuła. Do tego jakbyście mogli mi doradzić jakie kupić gripy i handbary w dobrych pieniądzach, które są już przetestowane. Poza tym wszystko chyba ok. Na motorku byłem już na pierwszej przejażdżce i było całkiem spk ;) Pojawił mi się jeszcze tylko jeden problem. Gdy motor jest zgaszony i wciśniemy sprzęgło i wrzucimy bieg powinien jechać, a on tak jakby nie czuł, że wciśnięte jest sprzęgło, a poprzedni właściciel powiedział mi, ze kilka dni temu było regulowane w profesjonalnym serwisie.

Proszę o pomoc, z góry dzięki ;)
Kawasaki kx250f

Yamaha FJR 1300

Can-am Outlander 800
Kammello
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/9/2014, 05:57


Postprzez kris514 » 14/9/2014, 10:33

gaz im czulszy tym lepszy, sprzęgło norma przy zgaszonym
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 14/9/2014, 10:37

1) gaz regulujesz tylko kiedy manetka ma zaczac otwierac przepustnice, czyli luz, jak jest troche wiekszy luz to jest uczucie że moto wolniej reaguje, wiec poluzuj linke na pancerzyku, u ciebie znajduje sie regulacja przy samym gaźniku. pod czarną pokrywką ( sruby regulacyjne zreszta bedą z tej pokrywki wystawały )
2) gripy - ja polecam jakies miekkie żelowe, modeli nie znam bo nigdy nie kupowałem ( poza KTMem ale brałem oryginalne ) chyba że ci nie przeszkadza pomaranczowy kolor to polecam z powerpartsów na 2013 rok gripy bo są przekozackie nie ma mowy żeby reka sie slizgała, nawet ciezko puscic moto jak sie konczy jazde :D
3) handbary - rózne są ale trzeba dac 200 zł zeby były pancerniejsze, polecam cycra jakbym miał brac nowe brałbym te własnie. tylko po co ci handbary do crossówki na tor ?
4) co do sprzegła jak silnik zgaszony to sprzegło nie musi działać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kammello » 14/9/2014, 18:45

No to spk. Z tym sprzęgłem się troche zestresowałem. A powiedz mi jeszcze taka rzecz jak dam gwałtownie dużo gazu i puszczę to strzela mi z wydechu czy to normalne?
Kawasaki kx250f

Yamaha FJR 1300

Can-am Outlander 800
Kammello
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/9/2014, 05:57

Postprzez henio12323 » 14/9/2014, 19:13

normalne ale nie koniecznie, to że strzela moze miec wpływ ustawienie gaźnika i szczelnosc wydechu, w sumie rodzaj wydechu tez niektóre są takie puste i wielkie że strzelają same ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kammello » 15/9/2014, 13:35

Wiesz co ja ogółem ma zamiar nim śmigać po hołdach itp. więc handbary mi się napewno przydadzą. A jak mi sie sport spodoba to napewno bd zmieniał na jakiegoś exc. Więc spokojnie ;)
Kawasaki kx250f

Yamaha FJR 1300

Can-am Outlander 800
Kammello
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/9/2014, 05:57



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê