Zobacz wÄ…tek - motocross - skoki
NAS Analytics TAG

motocross - skoki

Enduro, Cross
_________

motocross - skoki

Postprzez sooshe » 30/8/2014, 07:21

Siema! Jestem początkujący w motocrossie. Mam problem ze skokami. Podczas skoku, w powietrzu wyjezdza mi spod tyłka mimo ze trzymam go nogami.
Swoja droga nie jestem do konca pewnych niektorych skokow...
Macie jakas rade na spadajacy motocykl? Trzymac tylko kolanami? Dociskac tez stopy do ramy motocykla?
sooshe
Świeżak

Postprzez henio12323 » 30/8/2014, 19:38

jakie to moto ?

taka rada jak sie uczyc - jak dojeżdzasz wbij bieg wyżej niz taki co powinien być, i stałym tempem najezdzaj, nie puszczaj gazu ani nie dodawaj. wtedy moto ma najłagodniejszy tor lotu. jak dasz gazu to moto bedzie chciał leciec z przednim kołem w górze i odwrotnie, jak mocno puscisz gaz to przód zanurkuje.

jak moto leci płynnie to praktycznie nie trzeba sie niczego trzymać, ale butami i kolanami sciskaj bak - bo to zawsze jest wymaane w mx. oczywiscie bez przesady z siłą bo nie jest konieczna. no i wyczuj maszyne, moze wykonujesz dziwne ruchy podczas skoku. no i pozatym cwicz cwicz cwicz. mnie nikt nie uczył, tylko znalazłem sobie małą hopke i ją katowałem tysiące razy aż sam wyczułem jak sie moto zachowa przy danym skoku.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
henio12323
Moderator

Postprzez sooshe » 1/9/2014, 07:36

moto yz125

no ja wlasnie mocno sciskam moto podczas skoku. Tak mocno jak podczas przyspieszania (wtedy sciskam mocno zeby rece byly luzne)

Moze masz racje ze powinienem skitrac jakas hopke i na niej trenowac :; na torze jestem raz na tydzien i tylko wtedy jezdze.
sooshe
Świeżak

Postprzez miki1406 » 1/9/2014, 09:13

Możesz też zakupić jeża na zbiornik

Obrazek
Jak fenix z popiołów :)
miki1406
VIP Åšcigacz.pl

Postprzez henio12323 » 1/9/2014, 19:48