Zobacz wątek - Honda cr 125 97 nie wchodzi na pełne obroty
NAS Analytics TAG

Honda cr 125 97 nie wchodzi na pełne obroty

Enduro, Cross
_________

Postprzez wiktormw » 23/8/2014, 19:09

Zmierzyłem dzisiaj kompresje wynosi ona 8 bar.Jaka powinna być kompresja w hondzie cr 125 ?
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50


Postprzez henio12323 » 23/8/2014, 19:18

po 1 taki pomiar jest mało miarodajny, po 2 wydaje mi sie że powinna byc wieksza ale jak pisałem - to nie jest pomair dla wyczynowego 2T. zdejmij lepiej wydech i wizualnie ocen tłok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez wiktormw » 23/8/2014, 19:39

Ściągnąłem cylinder tłok jest nowy. Mam nicasil po pierwszym tłoku ten jest drugi przed usterką miałem około 13,5 bar nierozómiem dlaczego teraz jest tak mało
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Postprzez henio12323 » 23/8/2014, 19:46

to zmierz pasowanie cylinder/tłok moze cos sie zuzyło. wsadź pierscienie około 1 cm ponizej krawędzi cylindra ( dopchnij tłokiem lekko ) i zmierz szczeline
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wiktormw » 23/8/2014, 20:31

ok dzięki sprawdzę jutro i napiszę
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Postprzez mzetzkodeina » 23/8/2014, 23:22

Myślę że nicasil się nie nadaje
mzetzkodeina
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 12/3/2014, 22:37

Postprzez wiktormw » 24/8/2014, 18:57

szczelina pierścieni wynosi 0,20 - 0,25 mm tłok ma luz ale nie jest on zbyt duży ale nicasil wystarczał by tylko na jeden tłok ?
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Postprzez mzetzkodeina » 24/8/2014, 20:55

To zależy od wszystkiego 2 t są wyczulone na piaski brudy wyciągnięte przez filtr dlatego trzeba o niego bardzo dbać po 2 zuzycie culylindra zależy też od mieszanki czy jest podawana w odpowiedniej proporcji 2 t nie lubią katowania w kręcenia na wysokie obroty na zimnym silniku także jest bardzo dużo czynników na ile starczy nicasil czy tuleja jeśli luz jest taki jak podaje serwisowka a kompresja jest słaba to moim zdaniem jest to zużyty nicasil
mzetzkodeina
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 12/3/2014, 22:37

Postprzez henio12323 » 24/8/2014, 22:48

nicasil zuzyty nie moze byc jak tego nie widac, jakby był zuzyty to od razu widać plamy i przetarcia aluminium, w najgorszym przypadku jak nie ma juz nicasilu to tłok sie spieka z aluminium które było pod nicasilem ;D

ale nawet jakby załozyc tłok 1 selekcji i powiedzmy usunąc sama warstwe nicasilu to podejrzewam że kompresja była by i tak na tyle duza że by spoko jeździło na tym. ( oczywiscie hipotetycznie bo na alu+alu sie nigdzie nie pojedzie, żeby ktos mnie błędnie nie zrozumiał )
jak juz to moze byc wytarty tłok nie nicasil.

0.25 to sporo, zobacz czy serwisówka nie podaje przypadkiem maksymalnej wartosci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wiktormw » 25/8/2014, 18:58

Jest kilka przetarć są też różnice szerokości u góry jest bardziej wytarty a u dołu mniej i nie da się odpowiednio dobrać tłoka.Jutro zaworze cylinder to tulejowania.Co jest lepsze tuleja czy nicasil ?
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Postprzez henio12323 » 25/8/2014, 19:36

przy tego typu motocykli nicasil duzo lepszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wiktormw » 25/8/2014, 19:38

Jakie i czy będą różnice pomiędzy nicasilem a tuleja ?
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Postprzez henio12323 » 25/8/2014, 19:41

poczytaj sobie o tym bo nie bede sie powtarzał.

w skrócie

tuleja gorzej oddaje ciepło, trzeba stosowac inne pasowania tłoka, motocykl traci troche mocy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wiktormw » 28/10/2014, 19:50

Po wbiciu tulei i dotarciu motor nadal się nie wkręca.Wkręca się tylko z początku po rozgrzaniu zaczyna przerywać.Co morze być tego przyczyną ?
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Postprzez henio12323 » 29/10/2014, 08:46

źle wyregulowany gaźnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wiktormw » 29/10/2014, 19:00

regulowałem nic nie pomaga dziwnie barwi świece tylko w środku po bokach wogule
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Postprzez henio12323 » 29/10/2014, 22:10

to moze jest zasyfiony skoro regulacja nic nie daje.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wiktormw » 29/10/2014, 22:29

Jutro przeczyszczę gaźnik i dam znać.Ale dlaczego z początku się wkręca ?
wiktormw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2014, 18:50

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê