wybór motoroweru na teren i ulice
• Strona 1 z 1
wybór motoroweru na teren i ulice
Witam,
Ostatnio oglądałem wiele motorowerów crossowych. Który byście najbardziej polecali. Chciałbym aby dobrze sobie radził na ulicy oraz na różnych konarach oraz chopkach
.
mam 14lat więc max. 50. Zastanawiam się nad: benzer xcross 50, yamaha dt 50. Chcialbym tez zeby za kilka lat na prawie a1 pedzil wiecej niz 70
. Co proponujecie. Moze jakies inne propozycje
Ostatnio oglądałem wiele motorowerów crossowych. Który byście najbardziej polecali. Chciałbym aby dobrze sobie radził na ulicy oraz na różnych konarach oraz chopkach

mam 14lat więc max. 50. Zastanawiam się nad: benzer xcross 50, yamaha dt 50. Chcialbym tez zeby za kilka lat na prawie a1 pedzil wiecej niz 70

- kubapom
- Świeżak
Proponuje i polecam Ci Derbi Sende. Sam jestem początkującym i właśnie na tym sprzęcie zaczynam swoją przygodę z leśnymi szaleństwami
Raczej na niej nie poskaczesz ale do nauki jest bardzo dobra i przede wszystkim łatwa w opanowaniu. Yamaha DT jest również godna polecenia 

- ertrol
- Świeżak
1) nie ma motorowerów crossowych, albo cross albo motorower
2) obojętne co kupisz, ja polecam kupic cos markowego wiec benzery i inne chinskie wynalazki odpadają
szukaj wiec derbi semda, yamaha dt, gilera rcr i jeszcze tysiac innych piździków 50 ccm.
3) to sa 50tki ale każda przekroczy 70tke po odblokowaniu ale na A1 to juz lepiej kupic 125tke kiedyśtam
2) obojętne co kupisz, ja polecam kupic cos markowego wiec benzery i inne chinskie wynalazki odpadają
szukaj wiec derbi semda, yamaha dt, gilera rcr i jeszcze tysiac innych piździków 50 ccm.
3) to sa 50tki ale każda przekroczy 70tke po odblokowaniu ale na A1 to juz lepiej kupic 125tke kiedyśtam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim
160 powinno byc ok
160 powinno byc ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-