Zobacz wÄ…tek - Honda cr 125- Silnik
NAS Analytics TAG

Honda cr 125- Silnik

Enduro, Cross
_________

Honda cr 125- Silnik

Postprzez Riex » 9/8/2014, 13:52

Witam posiadam tÄ… sete i mam problem z niÄ… taki:
Może od początku jakoś w marcu zrobiłem szlif cylindra i zamontowałem nowy tłok wossnera kuty i na początku było ok ładnie jeździła, z resztą teraz też dobrze idzie ale chyba to nie to. Jak odpalam to kopniak chodzi coraz lżej ( ręką można go spokojnie przekopać ale stawia lekki opór) ale siły jeszcze ma. Dodam jeszcze że dużo ją nie wyjeździłem. co może być powodem tego?
A jak ostatnio zdejmowałem dyfek to przez okienko wiedziałem jak na tłoku pow. pierścienia i trochę pod jest trochę czarne(przykopcone)
Jest taka możliwość że do wymiany będą uszczelniacze na wale?
Honda CR 125 2T 1999r
Honda CRF 250 4T 2007r
Riex
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 12/11/2011, 14:28
Lokalizacja: Dęblin-Ryki-Bobrowniki


Postprzez xawaxus » 9/8/2014, 16:01

a docierałeś ją na pewno dobrze i wystarczająco długo?
xawaxus
Świeżak
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez henio12323 » 9/8/2014, 18:38

okopcenia nie musza znaczyc oleju z wału. jak juz to przedmuchy, ale dziwne że tak szybko by sie zuzył cylinder/tłok a na jakie pasowanie robiłeś ? moze za luźne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Riex » 14/8/2014, 05:36

Docierać to docierałem ją długo około 20l na oleju motula 710.
Dziś zdemontowałem wydech gazior i membrane( gazior do czyszczenia) i jak patrzyłem to na cylindrze jak i na tłoku są te prążki nie wiem jak fachowo to się nazywa ( od zużycia) to nie są jeszcze starte bynajmniej od strony wydechu.
Jakie pasowanie to już nie pamiętam jaka tam dokładność była.
Honda CR 125 2T 1999r
Honda CRF 250 4T 2007r
Riex
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 12/11/2011, 14:28
Lokalizacja: Dęblin-Ryki-Bobrowniki

Postprzez sylwek199888 » 14/8/2014, 08:54

Prążki, na cylindrze powinna być taka pajęczynka :P Ubywa Ci płynu z chłodnicy ? Sprawdź, czy nie masz przedmuchu pod głowica, może to wina uszczelki ;p
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Riex » 14/8/2014, 16:43

jak sprawdzić ten przedmuch?
I takie pytanko jak wyczyścić dyfek oczywiście w środku. :P
Honda CR 125 2T 1999r
Honda CRF 250 4T 2007r
Riex
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 12/11/2011, 14:28
Lokalizacja: Dęblin-Ryki-Bobrowniki

Postprzez Riex » 14/8/2014, 19:32

płynu w chłodnicy nie ubyło,
i jest jeszcze jedna sprawa Cr-ka dosyć szybko się grzeje.
Honda CR 125 2T 1999r
Honda CRF 250 4T 2007r
Riex
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 12/11/2011, 14:28
Lokalizacja: Dęblin-Ryki-Bobrowniki

Postprzez henio12323 » 14/8/2014, 20:42

jest lato wiec 90 stopni jak złapie to ma tak byc.

prązki jak są na tłoku to jest dobrze.

wyczyscic mozna mechanicznie jakimis szczotkami na wysięgniku. mozesz spróbowac zalać czyms do usuwania powłok lakierskich, czasami dobrze rozpuszcza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Riex » 15/8/2014, 08:38

Ale ogólnie szybko się grzeje, nie tylko w okresie letnim.
A co z tÄ… uszczelkÄ…?
Honda CR 125 2T 1999r
Honda CRF 250 4T 2007r
Riex
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 12/11/2011, 14:28
Lokalizacja: Dęblin-Ryki-Bobrowniki

Postprzez hondacr1989 » 15/8/2014, 17:12

Po 1 nie sluchaj sie jak ktos ci doradzi ,, uzyj kreta,, do wyczyszczenia dyfuzora , niektorzy zostawiali na 3h inni na 5h ja czyscilem pare razy i nawet zostawilem na cala noc , conajwyzej poplukalo, najlepzzym rozwiazaniem jest np rozwarstwienie linkiw pancerzu np od komara zamontowanie na wiertarke i czysczczenie wywali wszystko do zera gwarantuje , tylko musisz czyscic pod odpowiednim kontem i uwazac zeby ci nie wystrzelila , na poczatku mniejsze obroty potem zwiekszyc, co do moto sprawdz takze szczelnosc dyfuzora z cylindrem.Ja na wyrabanym tloku zauwazylem opur kopki , jak byl wyrabany tlok kopka zjezdzala w momencie , na nowym tloku juz czuc opor , wiadomo to 2t niepotrzeba wiele sily zeby kopnac ale roznica jest zauwazalna moim zdaniem, moze jest tak ze tlokbyl zle spasowany i wystarczylo z 6 wyjazdow bakow i juz za duze luzy?Tez nie ma sie czego spodziewac w porownaniu tuleji z nikasilem ps nie wiem co to za olej dokladnie ten motul 710 ale ja od zawsze uzywam motul 800 factory line offroad i jest ok 3 sezon cr 125 jezdze na nim
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê