Zobacz wÄ…tek - Problem z odpaleniem hondy cr
NAS Analytics TAG

Problem z odpaleniem hondy cr

Enduro, Cross
_________

Problem z odpaleniem hondy cr

Postprzez Gusmas » 16/7/2014, 16:22

Witam, posiadam motocykl Honda cr 250 (podobno, bo na cylku jest napisane 124)
Gaźnik czyściłem, sprawdzałem zawór membranowy, świeca ok, robiłem kielich i odpalał, ale normalnie nie chce, jakby gaźnik nie podawał paliwa, można się zakopać na śmierć, i nie wiele to da, na pych to samo.
W czym leży problem? proszę o pomoc bo mi już ręce opadają.

edit// zapomniałem dodać że moto stał 3 lata nie używany, ale to raczej nic nie zmienia skoro odpala jak naleje pod świecę.
Gusmas
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/7/2014, 16:17


Postprzez sylwek199888 » 16/7/2014, 17:10

No to jak gaźnik zapchany, to trzeba go wyczyścić, nie ? Wyczyść gaźnik,wyreguluj go, wyczyść filtr powietrza, świece też byś mógł wymienić ;) Wstaw zdjęcie, to Ci powiem, jaka to pojemność ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez Kruszyciel » 16/7/2014, 17:17

Ja miałem ten sam problem w mojej cr niedługo po kupieniu rozebrałem zawór wydechowy a tam kawałek opaski zaciskowej blokował membranę do przejścia w pozycję zamkniętą. Jak membrana ma szczelinę wtedy to będzie powodem problemu, ale to pewnie już wiesz. I skoro czyściłeś gaźnik dysza jest dokręcona i czysta w środku, paliwo dochodzi do komory pływakowej i uruchamiasz silnik na ssaniu to powinna to być wina membrany.[/img]
Kruszyciel
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
Lokalizacja: MorÄ…g

Postprzez Kruszyciel » 16/7/2014, 17:25

Tu zdjęcie tego co siedziało w membranie: http://zapodaj.net/4b5f3a4d31de1.jpg.html
Kruszyciel
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
Lokalizacja: MorÄ…g

Postprzez Nagaroth » 16/7/2014, 17:44

Jak na cylku napisane 124 to jest to pojemność 125. Wstaw zdjęcie tego moto.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Gusmas » 16/7/2014, 18:43

Problem rozwiązany, dysza główna była zapchana jakby kamieniem, nic dziwnego skoro stał tyle, ale jak już odpalił to go zgasić nie mogłem, a obroty rosły i rosły, musiałem go zdusić żeby coś nie pierdzielneło.
jeszcze mi powiedzcie jaką mieszanke robić? 50:1? wydaje mi sie zbyt uboga, ale tak jest napisane na oleju.
foty niżej
Obrazek
Obrazek
Gusmas
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/7/2014, 16:17

Postprzez Nagaroth » 16/7/2014, 19:41

Ty jakaś dziwna ta twoja cr. Ten stożek w ogóle nie ma prawa tutaj być xd tu nie potrzeba takich bzdetów. Oryginalny filtr z puszką i już, to tylko dusi albo wpuszcza syfik. Mieszanke 1:40 max, tak to 1:35 zalezy czy zawodnik czy amator. Lej 150ml na 5l i już. Tylko nie jakiegoś mixola tylko porządny olej, motul 800 albo castrol power racing.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Gusmas » 16/7/2014, 19:55

motocykl nie jest mój tylko wujka, stoi i stoi, to pomyślałem że naprawie i pośmigam, dętkę z tyłu musze jeszcze wymienić, i wyregulować gaźnik, co do filtra, z tego co wiem długo na nim jeździł, i problemów nie było, a oryginalnego nie ma.
A że dziwna to wiem, cylinder w ogóle nie przypomina oryginalnych, i z tego co właściciel mowil jest to 250, ale wielkością nie przypomina, i jeszcze ten napis 124...
Gusmas
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/7/2014, 16:17

Postprzez Nagaroth » 16/7/2014, 20:01

To 125. Musisz gaszenie podłączyć bo bez tego to troche ciężko może być. Dwa kabelki takie powinny iść, jak sa rozlaczone to jest iskra, jak razem to gaśnie. Napisz nam czy ma kopa jak się przejedziesz.

W ogóle mi to nie wygląda na cr. Nie widać zaworu wydechowego i ten cylinder i pokrywa taka dziwna... to jakaś inna Honda 125.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Kruszyciel » 16/7/2014, 20:31

To jest honda crm125 rzadka na polskim rynku ale popularna we Francji siedzi w niej taki sam silnik jak w nsr125.
Kruszyciel
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
Lokalizacja: MorÄ…g

Postprzez sylwek199888 » 16/7/2014, 20:41

Stopka, licznik, elektryka, osłona łańcucha- w życiu nie był to full cross :P Jak na cylindrze widnieje pojemność, to nikt nie powinien mieć żadnych zastrzeżeń ;]
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Kruszyciel » 16/7/2014, 21:18

CRMki wychodząc z fabryki miały homologacje. Później zastąpiono je modelem cr125. A że to nie cr tylko zupełnie inny sprzęt koniecznie sprawdź jaka jest mieszanka.
Kruszyciel
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
Lokalizacja: MorÄ…g

Postprzez Gusmas » 16/7/2014, 21:50

z tego co wiem to jest cr tylko ma plastiki z crm, zreszta nie wazne, aby tylko jezdzil i dawal frajde.
temat do zamkniecia, dzieki za pomoc

edit// 2 minuty w google i wszystko jasne, to crm 125R z 1987.
Gusmas
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/7/2014, 16:17

Postprzez henio12323 » 16/7/2014, 22:15

weź ten filtr wywal załóz przynajmniej gąbkowy, i w terenie to bym uwazał bo syfu bedzie ssało sporo, a potem chwila i silnik zatarty także tutaj radze uwazac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê