250 4t czy 125 2t co warto za takie pieniadze kupić?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
250 4t czy 125 2t co warto za takie pieniadze kupić?
Witam ,ogladam sie za tymi motocyklami
ogolnie szukam setek w 2t tak do 5,5 ,czy ogolnie za taka cene znajde jakiegos dobrego ?
i moje pytanie nasuwa sie jeszcze czy również warto sie pakowac ale w 250 4t w cenach od 5000 do 7k
ogolnie szukam setek w 2t tak do 5,5 ,czy ogolnie za taka cene znajde jakiegos dobrego ?
i moje pytanie nasuwa sie jeszcze czy również warto sie pakowac ale w 250 4t w cenach od 5000 do 7k
- Maczoo
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 29/3/2014, 11:20
od 7 tysiecy jeszcze mozna szukac 4T tansze tak ale tylko do remontu ;P nie ma co kupowac zabytków bo później kosztują duzo w utrzymaniu
a jak szukasz 2T to spoko, ceny troche niższe
a jak szukasz 2T to spoko, ceny troche niższe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ogolnie patrze sa nie które 4t po 6000,6500zl ,nawet nie daleko ode mnie jest yzf 250 2004r ale wiadomo czy to juz nie jest padło ?
I jak to jest w 4t co ile sprawdza sie zawory ,co ile wymiana tłoka ,łańcuszka rozrządu itd
i Ogolnie czy przy amatorskiej jezdzie ,wiekszość tor warto kupić 4t w granicach 5-7k bo nie które egzemplarze prezentuja się calkiem całkiem
Bo seta w 2t cieżko znaleźć w 'przyzwoitym stanie', bo jeśli ktoś napisze ze motocykl jest po gen. remoncie a ten remont wygląda na 'wymiane napędu' to ja dziękuje bardzo..
I jak to jest w 4t co ile sprawdza sie zawory ,co ile wymiana tłoka ,łańcuszka rozrządu itd
i Ogolnie czy przy amatorskiej jezdzie ,wiekszość tor warto kupić 4t w granicach 5-7k bo nie które egzemplarze prezentuja się calkiem całkiem
Bo seta w 2t cieżko znaleźć w 'przyzwoitym stanie', bo jeśli ktoś napisze ze motocykl jest po gen. remoncie a ten remont wygląda na 'wymiane napędu' to ja dziękuje bardzo..
- Maczoo
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 29/3/2014, 11:20
Lepiej kup sete w 2t, nawet jak tego remontu nie było, to sam go zrobisz lub komuś zlecisz za nieduże pieniądze w porównaniu z 4t.
Pobierz sobie książkę serwisową danego motocykla i modelu i tam się dowiesz co ile się sprawdza wszystko.
Kupisz jakieś padnięte 4t, pojeździsz dwa tygodnie i ci zaraz padnie, potem za remont będziesz musiał dać tyle co za sam motocykl, więc się dobrze zastanów co chcesz.
Pobierz sobie książkę serwisową danego motocykla i modelu i tam się dowiesz co ile się sprawdza wszystko.
Kupisz jakieś padnięte 4t, pojeździsz dwa tygodnie i ci zaraz padnie, potem za remont będziesz musiał dać tyle co za sam motocykl, więc się dobrze zastanów co chcesz.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
http://olx.pl/oferta/suzuki-rm-125-zami ... 550041e84f
Co myslicie o tym motocyklu ?
z tego co mi wiadomo Ludzie zalo sie na rm bo niby skrzynie padajÄ… (mysle ze to jakiÅ› Mit)
ogólnie baaardzo prosiłbym o wypowiedzenie sie na temat tego modelu Pozdrawiam
EDIT:
z RM lekki luz na wahaczu + lekko ciągnie przez sprzęgo <Niby wina tarcz> z ceny tez zejdzie ale ile nie wiem ,wgl opłaca sie pchać w takie crossówki?
aa i jeszcze jedno cytuje
'karter od strony magneta lekko mi pękł (skleiłem na poksyline, aby tylko tam się nic nie dostawało)'
Co myslicie o tym motocyklu ?
z tego co mi wiadomo Ludzie zalo sie na rm bo niby skrzynie padajÄ… (mysle ze to jakiÅ› Mit)
ogólnie baaardzo prosiłbym o wypowiedzenie sie na temat tego modelu Pozdrawiam
EDIT:
z RM lekki luz na wahaczu + lekko ciągnie przez sprzęgo <Niby wina tarcz> z ceny tez zejdzie ale ile nie wiem ,wgl opłaca sie pchać w takie crossówki?
aa i jeszcze jedno cytuje
'karter od strony magneta lekko mi pękł (skleiłem na poksyline, aby tylko tam się nic nie dostawało)'
- Maczoo
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 29/3/2014, 11:20
w kazdym moto padają skrzynie ale stare kxy i rmki miały bardzo wrazliwe skrzynie przynajmniej po tylu latach.
linka nawet nie otwieram bo to dla mnie sensu nie ma takie ocenianie czy cos ;P
co do motocykla - moto jak moto, nie skupiaj sie na marce tylko na konkretnej sztuce cyz kupisz honde yamahe czy suzuki to jedno i to samo. wszystko podobnie sie psuje, i podobnie kosztuje, kwestia aby nie kupic trupa, ewentualnie trupa ale za grosze i reanimować.
czy sie opłaca to juz twoja kwestia, crossówka jest na tor i kosztuje duzo, i tego sie trzeba trzymać, jak szukasz moto poza tor, albo taniego to nie kupuj crossówki.
linka nawet nie otwieram bo to dla mnie sensu nie ma takie ocenianie czy cos ;P
co do motocykla - moto jak moto, nie skupiaj sie na marce tylko na konkretnej sztuce cyz kupisz honde yamahe czy suzuki to jedno i to samo. wszystko podobnie sie psuje, i podobnie kosztuje, kwestia aby nie kupic trupa, ewentualnie trupa ale za grosze i reanimować.
czy sie opłaca to juz twoja kwestia, crossówka jest na tor i kosztuje duzo, i tego sie trzeba trzymać, jak szukasz moto poza tor, albo taniego to nie kupuj crossówki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości