Pytanie o Enduro. PILNE
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pytanie o Enduro. PILNE
Witam.
Zmierzam się do kupna Enduro i chciał bym was prosić o pomoc i propozycje.
1) Szukam enduro do 10-11 tysięcy zł.
2) Pojemność jaka mnie interesuje to od 250 (2t lub 4t to w zależności od tego co mi polecicie)
3) Motor chciałbym zarejestrować
4) Jazda głownie w terenie, w lesie w weekendy (spokojna bez ciągłego katowania silnika).
Zarejestrować chce ponieważ czasami chciał bym dojechać w lepszy teren ok 5-8 km.
5) NO I NAJWAŻNIEJSZY PUNKT: Motor chciałbym żeby miał wytrwały silnik. Chodzi mi głównie o to, żebym nie musiał robić co sezon remontu ( Oczywiście wliczam drobne wydatki)
Rozmyślam nad Suzuki dr-z 400 oraz nie interesują mnie motory typu dr 350 ponieważ nie podoba mi się wygląd. Generalnie szukam czegoś trochę nowszego.
Proszę was o pomoc w doradzeniu mi jaki motor był by dla mnie wskazany.
PS: skoro nie mam zamiaru katować motoru to może coś z hard enduro?
JEŚLI MOŻECIE TO POWIEDZCIE MI CZY OPŁACAŁO BY MI SIĘ KUPIĆ KLX250 ?? A MOŻE WR250F ? A MOŻE JESZCZE COŚ INNEGO?
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Zmierzam się do kupna Enduro i chciał bym was prosić o pomoc i propozycje.
1) Szukam enduro do 10-11 tysięcy zł.
2) Pojemność jaka mnie interesuje to od 250 (2t lub 4t to w zależności od tego co mi polecicie)
3) Motor chciałbym zarejestrować
4) Jazda głownie w terenie, w lesie w weekendy (spokojna bez ciągłego katowania silnika).
Zarejestrować chce ponieważ czasami chciał bym dojechać w lepszy teren ok 5-8 km.
5) NO I NAJWAŻNIEJSZY PUNKT: Motor chciałbym żeby miał wytrwały silnik. Chodzi mi głównie o to, żebym nie musiał robić co sezon remontu ( Oczywiście wliczam drobne wydatki)
Rozmyślam nad Suzuki dr-z 400 oraz nie interesują mnie motory typu dr 350 ponieważ nie podoba mi się wygląd. Generalnie szukam czegoś trochę nowszego.
Proszę was o pomoc w doradzeniu mi jaki motor był by dla mnie wskazany.
PS: skoro nie mam zamiaru katować motoru to może coś z hard enduro?
JEŚLI MOŻECIE TO POWIEDZCIE MI CZY OPŁACAŁO BY MI SIĘ KUPIĆ KLX250 ?? A MOŻE WR250F ? A MOŻE JESZCZE COŚ INNEGO?
Z góry dziękuje i pozdrawiam
- Gargus
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53
Według mnie DRZ będzie najlepszym wyborem, KLX to kanapowiec i ślimak.
WR'ka to hard, musisz się liczyć z dużymi kosztami, więc jak nie lubisz dużo inwestować, do z góry odrzuć WR.
WR'ka to hard, musisz się liczyć z dużymi kosztami, więc jak nie lubisz dużo inwestować, do z góry odrzuć WR.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
tak jak kolega wyzej,
DRZ swietne moto, DRka też jeździ super ale jest starsza konstrukcja. jeszcze jest XR 400 fajne moto ale troche sie ceni.
klx ma silnik na bazie DRZ i fajny zawias, modele na trysku to rzeczywiscie slimaki, ale gaxnikowce są całkiem całkiem jak na wytrzymałosc i swoją pojemnosc to dają rade. i sa podatne na tuning
DRZ swietne moto, DRka też jeździ super ale jest starsza konstrukcja. jeszcze jest XR 400 fajne moto ale troche sie ceni.
klx ma silnik na bazie DRZ i fajny zawias, modele na trysku to rzeczywiscie slimaki, ale gaxnikowce są całkiem całkiem jak na wytrzymałosc i swoją pojemnosc to dają rade. i sa podatne na tuning
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Z uwagi ze nie mam takiej wiedzy to zapytam co macie na myśli ze to kanapa i ślimak? Wiecie. . . Klx juz kupie w naprawdę ładnym stanie 2009 rok za 11 tys. To też warto wziąść pod uwagę. Co prawda jest ciężki no ale poważnie będę miał ciężko z nie którymi większymi górkami? Zastanawia mnie jedno. wr i klx mają te same silniki prawie ta samą moc a nawet kawa większą a wr jest o niebo mocniejsza. Czym to idzie? Nie wagą?
- Gargus
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53
Klx 250 jest cięższy i ma inną charakterystykę silnika. Nie mają tych samych silników. Klx 250 to soft enduro, wr 250f to hard enduro. Fabrycznie klx ma 22km, wr 40/45. Trzeba pamiętać, że hard enduro potrzebuje częstszych serwisów i eksploatacja jest droższa 

Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Dokładnie, oczywiście KLX to nie jest słaby sprzęt i w ogóle nie do jazdy, aczkolwiek na tle DRZ wypada średnio.
Najlepiej gdybyś się osobiście przejechał KLX i DRZ i ocenił, choć stawiając te dwa motocykle obok siebie, wybrałbym stanowczo DRZ, niezależnie który rok.
Najlepiej gdybyś się osobiście przejechał KLX i DRZ i ocenił, choć stawiając te dwa motocykle obok siebie, wybrałbym stanowczo DRZ, niezależnie który rok.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
jeszcze zalezy o jakiej WR mowa
klx to najsłabsze moto bo ma chyba 20 koni fabrycznie, wersje 2009 juz są chyba na wtrysku i bez tuningu są niewiele mocniejsze od 125tek w 4T. kolezanka miała to wiecej huku jak jazdy ( miała tylko przelotowy wydech )
klxy na gaźniku były duzo agresywniejsze
WR F - to hard enduro zupełnie nie ta liga i nie tego szukasz, to wyczynowe moto do scigania się
WR R - to sprzet klasy klxa, ale akurat ten jest troche mocniejszy bo ma niecałe 30 koni z tego co pamiętam. spokojnie klxa po tuningu też do tej mocy mozna rozbujać
DRZ 400 - sprzęt podobnej klasy co klx czy WR R, ale wieksza pojemnosc = wieksza waga = większa moc
klx to najsłabsze moto bo ma chyba 20 koni fabrycznie, wersje 2009 juz są chyba na wtrysku i bez tuningu są niewiele mocniejsze od 125tek w 4T. kolezanka miała to wiecej huku jak jazdy ( miała tylko przelotowy wydech )
klxy na gaźniku były duzo agresywniejsze
WR F - to hard enduro zupełnie nie ta liga i nie tego szukasz, to wyczynowe moto do scigania się
WR R - to sprzet klasy klxa, ale akurat ten jest troche mocniejszy bo ma niecałe 30 koni z tego co pamiętam. spokojnie klxa po tuningu też do tej mocy mozna rozbujać
DRZ 400 - sprzęt podobnej klasy co klx czy WR R, ale wieksza pojemnosc = wieksza waga = większa moc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości