Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
no właśnie sytuacja taka że to to wiem ale ujebałem tą pokrywę a mi sie ostatnio magnet odkrecił to rozrząd ustawiłem i zawory regulowałem. i tak chcialem zobaczyć czy odpali bez pokrywki bo dopiero za tydzien przyjdzie nowa a on tylko warczy jakby miał odpalić ale nie chce sie wkrecic
- kania142
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06
chłopie mówię jak jest, skoro Ci się magneto odkręciło to może Ci klina ścięło i stąd ten problem no i oczywiście na forum bez wulgaryzmów proszę 

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Opisze całą sytuacje otóż odkręciła się nakretka na magnecie i jak kreciłem wtedy magnetem to rozrząd sie raz krecił raz nie wiec dokreciłem to i normalnie krecił. Kopłem pare razy nic patrze rozrzad przestawiony wiec ustawiłem go nakretke zakleiłem, luzy zaworowe ustawiłem. Kopie a on tak warczy jak trzymie mu gaz jakby miał za strzała odpalić i wziuuu ale nie robi wziuu :C Na pokrywie magneta widać ze troche tam otarł o nią. I co to może być ? Moze być to od źle ustawionych zaworów bo górny dosyć wąsko ustawiłem ( wężej niz ostatnio gdy dobrze potem chodził)
- kania142
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06
no to ci kolega wyżej napisał - skoro sie raz rorząd kręcił raz nie to obracałes kołem magensowym a jak miał nagle kompresje to wszystko stawało a ty obracałes magnetem po wale - wiec na 99% scieło ci klina. teraz dokręciłes randomowo byle jak załapało spoko, ale musi byc koło ustawione na klinie inaczej puszcza ci iskre w nieodpowiednim miejscu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
iskrownika sie nie ustawia.
dodatkowo musisz sprawdzić rozrząd i ustawienie zaworów, bo jak ustawaiłes rozrząd na znaku T a on był byc może w ogóle nie w tym miejscu w jaki miał być.
dodatkowo musisz sprawdzić rozrząd i ustawienie zaworów, bo jak ustawaiłes rozrząd na znaku T a on był byc może w ogóle nie w tym miejscu w jaki miał być.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam full przelot w moim enduro, a zamierzam pojechać na przegląd, pewnie nie przejdzie na pustym, producent podaje około 116dB. Na szybko wpadłem na pomysł wsadzenia puszki po coca coli do wydechu, (bo pasuje idealnie) i przykręceniu jej na czas przeglądu, ale teraz pytanie, czy coś takiego przejdzie? Czy może się ktoś uczepić tego, że z wydechu wystaje mi puszka po coli? ;D
Pozdro.
Pozdro.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
hehe wszystko zalezy od diagnosty, teoretycznie jak idzie na przegląd i jest odpowiednio cichy, nie wystaje nic ostrego ( itp itd wszystko co jest opisane w przepisach ) to mozesz nawet węza ogrodowego wypuscic żeby nim leciało ;P ale ja mimo akrapovica czasami bez db killera póki co każdy przegląd przechodziłem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
W sumie zawsze można spróbować, jak odrzuci to nic mnie to nie będzie kosztowało, wtedy coś pokombinuje, jeszcze muszę tylko znaleźć instalację od kierunków i od klaksonu i podłączyć je.
Pozdro!
Mam problem, a mianowicie moja dr 350 przelatała cały sezon pochłaniając co nie co oleju, (w poprzednim sezonie wcześniejszy właściciel robił remont generalny, co jest 100% potwierdzone)
Ostatnio jednak zaczęło mnie to coraz bardziej denerwować, ciągłe dolewanie oleju... Więc postanowiłem ją rozebrać, zawory przepuszczały po nalaniu na górę benzyny, więc poszedł szlif zaworów, uszczelniacze były wyczuwalnie zbyt luźne, więc zmiana na nowe, silnik poskładany, co prawda dopiero nie całe 20km testowej jazdy było zrobione i co? Dalej kopci jak kopcił, tzn podczas bardzo wysokich obrotów lekko, ale cały czas dym leci z wydechu, a po odpuszczeniu gazu puszcza chmurę...
Moje pytanie to, czy trzeba dać czas na ułożenie się uszczelniaczy i tp? Czy co może być problemem? Tłok i cylinder w bardzo dobrym stanie, ma kompresje taką jaką mieć powinien... Co może być przyczyną kopcenia? Kolor dymu jest biały, może chwilami bardzo delikatnie niebieski, ale minimalnie.
Pozdro!
Mam problem, a mianowicie moja dr 350 przelatała cały sezon pochłaniając co nie co oleju, (w poprzednim sezonie wcześniejszy właściciel robił remont generalny, co jest 100% potwierdzone)
Ostatnio jednak zaczęło mnie to coraz bardziej denerwować, ciągłe dolewanie oleju... Więc postanowiłem ją rozebrać, zawory przepuszczały po nalaniu na górę benzyny, więc poszedł szlif zaworów, uszczelniacze były wyczuwalnie zbyt luźne, więc zmiana na nowe, silnik poskładany, co prawda dopiero nie całe 20km testowej jazdy było zrobione i co? Dalej kopci jak kopcił, tzn podczas bardzo wysokich obrotów lekko, ale cały czas dym leci z wydechu, a po odpuszczeniu gazu puszcza chmurę...
Moje pytanie to, czy trzeba dać czas na ułożenie się uszczelniaczy i tp? Czy co może być problemem? Tłok i cylinder w bardzo dobrym stanie, ma kompresje taką jaką mieć powinien... Co może być przyczyną kopcenia? Kolor dymu jest biały, może chwilami bardzo delikatnie niebieski, ale minimalnie.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
Witam po raz kolejny
. Przejdzmy do całej historii. Otóż strzeliła mi ta pokrywka o której tam pare postów przed pisałem. Kleiłem nie trzymało, wiec wpadłem na pomysł zeby dac dłuzszą srube dekiel przekrecic i zakrecic nakretką z obydwóch stron. Krótko mowiąc po dokreceniu (raczej za ciasno) Starter nożny szedł bardzo luźno i jak sie go kopalo to magneto sie nie obracało. To ojciec tam grzebał to sciagnelismy calą tą pokrywe od strony kopniaka, przeciscilo sie tą sprężyne bo były na niej jakies opiłki. Ok załozone spowrotem chodzi łał. Ja w srode odbieram nowa pokrywke i zakładam elegancko nic nie cieknie. Wiec zapalony emocji wyruszam przed furtkę kopię bestie
warczy jak dziki po czym wciskam sprzegło i trzymie wrzucam 1 i jak mi szarpło jakbym sprzeglo szybko puscił mimo ze trzymalem wcisniete do konca. Ogolnie to jak był wylaczony to jak wrzucilem 1 i nacisnąłem sprzeglo to nie poszło go popchac bo sprzeglo w ogóle nie "łapie". No to regulowałem tam najpierw na lince a potem tam pod tą pokrywką gdzie jest kopniak. I zrobiło sie tak ze jak startowałem z 1 to jak miałem wcisniete sprzegło to mi motor mi ciągną a jak puściłem to jakby na luzie tylko ryczał w ogóle nie ciągną. A gdy jeszcze troche regulowalem to znowu ten kopniak sie zepsuł i luźno szedł. I tu moje pytanie czy sprzęgło do wymiany czy coś innego ? A jeszcze dodam ze jak idzie ta linka sprzegla od klamki to na zewnątrz pokrywy jest taka ala wajcha i na niej jest taka zlota sprezyna i ojciec mi powiedział ze jest zlamana czy to tez moze być czemuś winne ?


- kania142
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06
maniutek - tłok moze byc ok, ale niekoniecznie pierścienie, jak było zrzucone było profilaktycznie wymienic pierscionki. jezeli tłok do cylindra miał odpowiedni luz. jeszcze jest opcja że sączy sie gdzies uszczelkami jak nie ma np tulejek miedzy cylindrem a głowica ( nie wiem czy akurat w DR takie wystepują )
surQwalski - zalezy o jakich podjazdach mowa, generalnei DT 80 jest dosyc cięzka i niezbyt mocna, wiec atakować mocne podjazdy są nie na miejscu wręcz
nie wiem jak to Ci opisac, co mam matematycznie jakie kąty mozesz brać a jakie nie ?
poogladaj sobie na youtube co te sprzety potrafia to sie dowiesz. a zjazdy - jak dobre sprawne hamulce to praktycznie żadne nie straszne.
kania - pisz na przyszłosc po polsku! czytac sie tego nie da ;P i krócej i na temat, po co historie o kopce cyz srubach jak problem jest w sprzegle. - skoro nie miałeś pokrywy to nie miałes oleju. sprzegło musi sie przesmarować. regulacja - pewnie za mocno naciągnałes. musi byc linka tak naciągnieta żeby na klamce nie było praktycznie luzu - lekki ma byc zawsze bo inaczej moze sie ślizgać sprzegło.
surQwalski - zalezy o jakich podjazdach mowa, generalnei DT 80 jest dosyc cięzka i niezbyt mocna, wiec atakować mocne podjazdy są nie na miejscu wręcz


kania - pisz na przyszłosc po polsku! czytac sie tego nie da ;P i krócej i na temat, po co historie o kopce cyz srubach jak problem jest w sprzegle. - skoro nie miałeś pokrywy to nie miałes oleju. sprzegło musi sie przesmarować. regulacja - pewnie za mocno naciągnałes. musi byc linka tak naciągnieta żeby na klamce nie było praktycznie luzu - lekki ma byc zawsze bo inaczej moze sie ślizgać sprzegło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nic odpalic i ma pochodzić, i juz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam mam problem z yamaha dt 125 otóż po przekręceniu kopki woda dostaje się to dyfuzora po ściągnięciu dyfuzora po przekręceniu kopki woda leci po tłoku przez cylinder na ziemie co mogło być przyczyną awarii
- kosa1231
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
- Lokalizacja: CCH
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości