Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barto0122 » 5/8/2014, 13:58

Widziałem ją i odkrecilem, nic się nie dzieje nawet jak bardzo mocno do góry szarpie, mam jeszcze mocniej?
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów


Postprzez Effendi » 5/8/2014, 14:51

Wypadałoby napisać jaki to jest KTM(rok)...
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok


Postprzez sylwek199888 » 5/8/2014, 17:23

Może pociągnij do tył ;]
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez dawidsx » 5/8/2014, 18:09

2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kris514 » 5/8/2014, 19:14

Numery seryjne się różnią
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barto0122 » 5/8/2014, 19:23

Ktm exc 125 rok 2008
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów

Postprzez henio12323 » 5/8/2014, 20:47

odkręcasz od spodu 1 srubke, i wyciągasz do tyłu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 5/8/2014, 21:38

No właśnie numer się różni jedna cyfra a na schemacie dokładnie tak samo wygląda.
Sprawa taka ze tu za wałek i klapkę mam 200zl a w serwisie 400 za klapkę i 150 za wałek
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez maniutek1996 » 7/8/2014, 09:46

Witam, mam takie pytanie, czy jest sens samemu sobie "wykopać" hopkę? ;> I jak bym miał to sobie poszykować, żeby było w porządku? Wiem, że na dr350 za dużo nie polatam w powietrzu, ale coś tam można sobie pokombinować.
Dodam, że jakie kolwiek tory i tp są bardzo daleko, a dr nie ma sensu ciągnąć na przyczepce kawał drogi na tor, bo za bardzo sobie tam chyba nie poradzi.
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez henio12323 » 7/8/2014, 19:57

hehe bawic sie mozna problemu nie ma, aby tobie to frajde sprawiało.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez danonek7 » 8/8/2014, 18:12

Cześć, ostatnio zaciekawiła mnie kwestia związana z planowaniem głowicy. Czy cylindry również poddaje się planowaniu? W końcu przylega on do tej samej uszczelki co głowica
Avatar użytkownika
danonek7
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 24/4/2010, 20:04

Postprzez henio12323 » 8/8/2014, 19:46

tak poddaje, ale cylinder jest duzo sztywniejszy i nie ulega deformacji. w głowicy wystarczy np jedną srube/nakrętke dociągnąc a reszte bez dokręcania i juz głowica moze byc powichrowana, ona tak na prawde ciągle pracuje i przy dokręcaniu np nie mozna jej za mocno dokręcac, tylko stopniowo. temperatury i rózne czynniki ją odkształcają. cylinder trudno odkształcic w tą strone. wiec cylinder bardzo rzadko wymaga czegos takiego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barto0122 » 9/8/2014, 10:44

Witam co ile zmieniać olej w yamaha wr250r na jaki i jak to zrobić. Co ile mam czyścić filtr powietrza, jak to najlepiej zrobić? Oprócz tego to łańcuch smaruje, co jeszcze doradzacie?
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów

Postprzez henio12323 » 9/8/2014, 18:36

masz ksiązke serwisową i jej sie trzymaj, tam jest wszystko opisane, za duzo wymieniac co i kiedy robic.
w skrócie olej co jakies 20 mth, ale zalezy od jazdy
filtr powietrza czyscic wg potrzeby czasami 2X na wyjazd, czasami co 10 wyjazdów. jak zrobic - uzyj opcji szukaj w skrócie - ciepła woda z mydłem /detregentem, pierzesz, suszysz i nasączasz. ewentualnie kup sobie zestaw płynów do mycia.

łancuch tez w zaleznosci od potrzeby i stosowanego smaru, najlepiej zawsze psiknąc jest po myciu i potem zaleznie od suchosci łancucha. płyn hamulcopwy chłodniczy raz w roku warto ale to takie mocne dbanie. bo i co 3 lata mozna wymienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barto0122 » 9/8/2014, 18:54

a jaki olej do silnika?> I czy takie klucze polecacie? http://allegro.pl/yato-zestaw-kluczy-na ... 65105.html
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów

Postprzez henio12323 » 9/8/2014, 20:14

motul 300V 10W50 powinien byc idealny

co do kluczy te są na pewno spoko, ale i cena ciekawa,

ja od siebie polecam honiton w zielonej walizce - klucze praktycznie nie do zdarcia, kilka firm samochodowych/motocyklowych ich uzywa na codzien kilka lat i są jeszcze ok. i sam je mam i tez sobie chwale. a kosztują 1/3 praktycznie tego co te klucze. no fakt faktem tutaj jest ich troche wiecej i są płaskie. a z płaskich ja sobie pomału kompletuje same DEDRA mam wszystkich po kilka praktycznie ale co mi sie gorszej zuzyją to kupuje DEDRy i są dosyc wytrzymałe ;d i w zasadzie to jeszcze żadnego nie uszkodziłem, a te troche tansze chinskie ( nie koniecznie duuuuuzo tansze ) pękały, traciły wymiar itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MuscleKing » 12/8/2014, 13:08

Yamaha DT125 Pływak się zawiesił, znajomy rozebrał gaźnik ogarną pływak i hulało do pierwszego wyjazdu w teren. I znów to samo pływak zawieszony moto zimny odpali i gaśnie zaraz i nie idzie go odpalić dopiero po czasie na pych.
MuscleKing
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/8/2014, 12:51

Postprzez henio12323 » 12/8/2014, 20:14

nie rozumiem czy to pytanie czy stwierdzenie ...

to znów wyczisc gaźnik i załoz sobie filtr paliwa jak sie to dzieje nagminnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MuscleKing » 13/8/2014, 16:17

A co ciekawsze dziś dałem mu ssanie i dopaliłem chodzi nie gaśnie, a w sumie jeśli go zalewa przy normalnym odpalaniu to z ssaniem tym bardziej powinno chyba?
MuscleKing
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/8/2014, 12:51

Postprzez henio12323 » 13/8/2014, 20:28

ssanie daje mu tez wiecej powietrza... ja nie rozumiem o czym tutaj dywagowac. zaciety pływak - gaźnik do czyszczenia i tyle. tutaj nawet szkoda sobie zycia psuć i kombinowac w inny sposób
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 112 gości




na gr