Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez MathewPL » 24/5/2014, 12:46

Do końca wbiłem.

http://imagizer.imageshack.us/a/img577/ ... 00x600.jpg

Na zdjęciu wyżej jest zębatka z jedną kropka i ja ją chyba źle założyłem bo odwrotnie.. Kropki nie widać ale jest między tymi dwoma. Czy przez to motor stał się jezdzacym wibratorem? I za co odpowiada ta zębatka? ;)
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez henio12323 » 24/5/2014, 12:50

skoro sÄ… kropki to ma byc zamontowane to tak a nie inaczej,

nie wiem co to za moto nawet bo nadal nie napisałeś, zazwyczaj jak jest odpowiednie ustawienie - kropki/kreski to odnosi sięto albo do rozrządu, albo do wałków balansujących
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kris514 » 24/5/2014, 17:25

Podejrzewam że uszkodziłeś ten simmering (bo się go wbija na równo ) a o to że wbiłeś do końca to pewnie przyszczypałeś go tulejką i stąd dymienie (miałem tak w motorze)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 25/5/2014, 09:30

Jeśli chodzi o simering to wbiłem go równo przed wybijaniem olejem posmarowalem i do końca go dobilem.

Juz nie dymi tak jak przed wymiana lekko coÅ› tam dymi ale wiadomo to 2t i musi dymic.

Teraz jest dobrze ale motor słabo się,wkreca tak jakby za Dużo paliwa dostawał bo jak już Wejdzie w średnie jest ok. Dysza 90 iglicA na najwyższym. I to może nie olej leci z dyfuzora a paliwo nie spalone.

Kris wiem zapomniałem napisać jaki to motor.
Rieju rr z silnikiem am6 wiem ze pizdzik i nie ten dział ale zależało Mi na szybkiej pomocy;)
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 25/5/2014, 11:09

nierealne jest to by paliwo leciało z wydechu, przy wkładaniu tulejki na wał przyszczypałeś pewnie ten simmering i dalej łyka olej i dlatego też pewnie gorzej sie wkręca
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 25/5/2014, 11:43

Jak by ciągnął olej to by Mocno dymił a on dymi tylko na max obrotach lekko. Płynu nie ubywa.Nie wiem co to leci ale coś po dyfuzorze spływa tylko nie wiem co. Na gaźnik 17,5 chodził dobrze a na tym się tak dzieje.. Przeczyszcze gaźnik i odpalenia go z odlaczonym ssaniem może za krótka linka od ssania do końca się nie domyka.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez ZX10R » 25/5/2014, 19:17

Co sądzicie o EXC 300 ? Użytkował ktoś ? Czy spalanie jest aż tak kosmiczne jak można wyczytać ? Tłok wytrzyma jakieś 150 mth przy endurzeniu ? Polecacie czy bardziej odradzacie ?
"Żyje po to, aby jeździć jeżdżę po to, aby żyć."
ZX10R
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 10/4/2014, 16:22

Postprzez sylwek199888 » 25/5/2014, 19:25

Zależy jakie masz doświadczenie, niektórzy zawodowcy nie pchają się w takie maszyny ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 25/5/2014, 21:44

jeździłem 300tką pali rzeczywiscie sporo w stosunku do tego co oferuje, moje 525 pali przynajmniej 2X mniej przy tych samych prędkosciach przelotowych ;D tłok 150 mth moze i wytrzyma ale raczej nie katowania. zalezy do czego, ktm nie wypuscił by maszyny nie godnej polecenia, tylko kazdy motocykl słuzy do czego innego

po 1) jakie roczniki cie interesują jak sprzed powiedzmy 2008 roku to średni wybór bo tamto to były mocne i zbyt agresywne sprzety
2) zalezy do jakiej jazdy, do latania po nizinach i lasach równych troche bezsens bo moto sie marnuje, co innego góry i dalekie wyprawy górskimi sciezkami - tam bedzie idealny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 28/5/2014, 10:36

Cześć wszystkim

Czy ktoś się orientuję gdzie mogę dostać zestaw naprawczy przegubu wahacza (tak chyba to się nazywa profesjonalnie) Do Yamahy DT 125 rocznik 91? Udało mi się znaleźć sklep online lecz ze starszymi rocznikami. a na innym forum znów czytałem, że w ASO taki zestaw kosztuje 1400zł więc na pewno odpada. Mam luz na tylnym kole, kiwa się do góry i w dół
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 28/5/2014, 13:42

zestawy są dobre jak masz duzo kasy ;D ja na twoim miejscu bym zrobił tak - porozbierał wszystko powybijał łozyska itp itd, pomierzył, i sprawdził w jakim są stanie tulejki, jak nie są mocno zaorane, to bym pokupował tylko łozyska ze sklepów rolniczych, jakies dobre podopasowywac pod rozmiar i na wszystko zamiast 1400 zł wydasz kilkadziesiat razy mniej, ciezko mi powiedziec ile bo czasami są łozyska za 5 zł/ sztuka a czasami o 1 mm jakis wymiar jest inny i łozyska mogą po 20 zł kosztowac, ale tak czy siak na pewno do 1400 zł nei dobijesz ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sylwek199888 » 28/5/2014, 18:20

Szukaj w sklepach rolniczych itp., ew masz tu stronkÄ™, gdzie jest wszystko do wszystkiego ;]

http://www.ebmia.pl/
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Street4Fun » 28/5/2014, 18:59

Jak dobrze szukasz to znajdziesz każde łożysko.
Warto pytać jakiś lepszych mechaników, mają znajomości po hurtowniach i łatwiej im będzie sprowadzić takie łożyska.
Według mnie gorzej jest z uszczelniaczami, niektóre mają bardzo nietypowe wymiary i nawet lekka ich korekta(np. dłuższe o 1mm, czy 2mm) nie pomaga.
Generalnie lepiej jest wsadzić zestaw dobierany ze sklepów motoryzacyjnych, rolniczych i hurtowniach, niż wsadzenie zestawu AllBals i pojawieniu się po tym zestawu luzów po kilku mth.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 28/5/2014, 21:18

ja akurat z uszczelniaczami jeszcze nigdy nie miałem problemów, chyba że były cyrki typu uszczelniacz który w serwisie kosztuje 20 zł kosztował w sklepie rolniczym 45 zł :D a z łozyskami zwłaszcza w japoncach nie raz był problem, jak nie chodziło o sam wymiar to często mają dziwne podcięcia np na zabezpieczenie itp, i trzeba się nagimnastykować albo oddawac do tokarza albo szukac odpowiedniego itp itdf
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kamkasz » 30/5/2014, 21:53

Witam,
Czy Loncin 125 i 200 majÄ… takÄ… samÄ… ramÄ™ ?
Kamkasz
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/5/2014, 16:34
Lokalizacja: Kościan

Postprzez Kamkasz » 30/5/2014, 21:54

Witam,
Czy Loncin 125 i 200 majÄ… takÄ… samÄ… ramÄ™ ?
Kamkasz
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/5/2014, 16:34
Lokalizacja: Kościan

Postprzez mebleble » 2/6/2014, 16:36

Witam ile kosztuje orientacyjnie koszt remontu w KTM ?? moze byc T2 i T4 ale to chyba porównywalne ceny

zawieszenie
silnik bez skrzyni biegów
mebleble
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/6/2014, 18:22

Postprzez sylwek199888 » 2/6/2014, 18:59

W jakim Ktm i ogólnie, wszystkie części są na allegro z cenami, możesz sobie policzyć. Ceny nie są porównywalne.
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 2/6/2014, 21:14

4T jest nieporównywalnie droższy, same częsci są zwykle drozsze jedynie chyba cylindry do 2T są duzo droższe..

spokojnie remont 4T moze wyniesc 3-4 tysiące, gdzie podobny bedzie w 2T kosztował do 2000 zł.

ogólnie to wejdź sobie na jakis cennik nie wiem np ktmsklep.pl i masz ceny wszystkiego ;P podlicz sobie zawory, tłok korbowód ( tu lepiej zamiennik ) łancuszek, łozyska uszczelki

w 2T tłok korba łozyhska uszczelki. i masz mniej wiecej czarno na białym co i ile

zawieszenia koszty te same, robocizna róznie, czesci same uszczelnaicze i olej 100-150 zł, grubszy serwis nawet 500 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mationsills » 6/6/2014, 10:17

Kamkasz napisał(a):Witam,
Czy Loncin 125 i 200 majÄ… takÄ… samÄ… ramÄ™ ?

Podbijam, też mnie to interesuje.
Mationsills
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/6/2014, 15:18
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê
cron