cross 2 czy 4 t
Posty: 67
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
i jest jak by to powiedziec ewenementem ;d ale on jeździ w enduro a nie motocrossie, i ma tak przerobiony motocykl że ma mocny dół a nie górę
tak czy siak jedni wola 4t inni 2t ale powiedzcie wprost 4t wypiera 2t z obiegu, juz tak naprawdÄ™ Honda nie produkuje cr 125 250 chyba, yamaha jeszcze cos tam skrobie, suzuki nie jestem pewien, a kawasaki chyba juz od dawna nie robi 2t
o wybaczcie, przewalilem algiero i tak ktm yamaha gas gas i suzuki jeszcze robiÄ… 2t no i to chyba wszystko aaa i huska ale to nic wielkiego
tak czy siak przewaznie to 4t i tylko 4t
tak czy siak jedni wola 4t inni 2t ale powiedzcie wprost 4t wypiera 2t z obiegu, juz tak naprawdÄ™ Honda nie produkuje cr 125 250 chyba, yamaha jeszcze cos tam skrobie, suzuki nie jestem pewien, a kawasaki chyba juz od dawna nie robi 2t
o wybaczcie, przewalilem algiero i tak ktm yamaha gas gas i suzuki jeszcze robiÄ… 2t no i to chyba wszystko aaa i huska ale to nic wielkiego
tak czy siak przewaznie to 4t i tylko 4t

-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
ee 2T nie produkują bo w zawodach mx tylko 4T mogły brać udział
stąd takie zmiany. przestali produkowac wyczynowe 2T bo nie mieli by teoretycznie dla kogo produkować. ale 2T to są nadal rozwojowe silniki :d wystarczy spojrzeć na huske husaberga(?) i KTMA. np silnik w exc 125 z 2011 roku tam silniczek jest 2X mniejszy niz w romecie
a generuje na prawde ładny ciąg przy małym spalaniu i dosyc duzej zytownosci ;D


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 67
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości