Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez tilt2 » 19/6/2011, 10:22

Jak ustalić rok produkcji mojego kx 125? Numer vin to JKAKX125LLA032498
tilt2
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
Lokalizacja: Łomża


Postprzez henio12323 » 19/6/2011, 10:53

co do chinczyków chyba diabolini robią najlepsze, ale na pewno nie są to modele do 1500 zł. za dobre modele trzeba dac powyzej 3 tysiecy, wtedy masz juz cieczaka, na raczej nie pekajacej ramie. czyli bezsens bo za 3k mozna kupic chociazby 85 w 2T na duzych kołach ;P ma 5X wiecej mocy i 1000X lepiej sie prowadzi :D

co do kawy :
http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx

klikasz w owner info wpisujesz numer vin i powinno wyskoczyc. 10 numer to nr rocznika. tylko to sie z literki jakos odczytuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez tilt2 » 19/6/2011, 11:14

Nie działa:(
tilt2
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
Lokalizacja: Łomża

Postprzez grunder » 19/6/2011, 11:24

Działa:

1990 KAWASAKI
VIN:
JKAKX125LLA032498

World region:
Asia

Manufactured in:
Japan

Year:
1990

Make:
Kawasaki
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez tilt2 » 19/6/2011, 11:29

JKAKX250RRA007909 to jest 2006 na 100% wpisz i zobacz co wyskoczy
http://allegro.pl/kawasaki-kx-125-2002r ... 27068.html Czy to wygląda na 1990?
tilt2
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
Lokalizacja: Łomża

Postprzez grunder » 19/6/2011, 11:47

To wyskoczyło więc wkleiłem. Jeżeli masz dalsze wątpliwość napisz e-mail do Kawasaki Poland z prośbą o sprawdzenie rocznika podając numer VIN i numer silnika, tak robiłem w przypadku CR.

Aukcja z motocyklem którą podałeś nie przypomina rocznika 90'.
JKAKX250RRA007909 (vin mówi 94r) a JKAKX125LLA032498 (vin mówi 90r) ?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez kielbasa96 » 20/6/2011, 15:57

Cze, mam pytanie... w tej chwili mam dt 125 od jakiegos czasu... i jest juz za slaba... i pytanie brzmi czy jak kupie hard enduro lub full crossa 125 poczuje duza roznice...?? i czy na dlugo mi starczy tej mocy?? dt mam niecały sezon
Dzieki.
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 20/6/2011, 16:56

na pewno, bo DT to nie sportowy motocykl, tylko taki po prostu motocykl do jazdy. full czy hard to wyczynówki. moze nie maja 10X tyle mocy ale sam fakt że jest inny sposób jej oddawania, daje to że moto nie jest łatwe do ogarnięcia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 21/6/2011, 11:52

znalazlem takie cos odnosnie regulacji gaznika dobrze to opisane jest???

Przed regulacją:
1. Czyścisz gaźnik.
2. Czyścisz filtr powietrza.
3. Czyścisz świecę i ustawiać odpowiednią odległość między elektrodami (serwisową).
4. Sprawdź czy na lince gazu jest odpowiedni luz.

Posiadasz dwie śruby regulacyjne:
1. Śrubę którą ustawiasz wysokość przepustnicy - czyli śrubę do ustawiania obrotów.
2. Śrubę regulującą skład mieszanki na wolnych obrotach.

Regulacja:
Ustawiasz zabezpieczenie iglicy w środkowym położeniu.
Wkręcasz do oporu śrubę od składu mieszanki i wykręcasz ją o 2 i pół obrotu.
Śrubę regulującą wysokość przepustnicy ustawiasz tak aby uzyskać w miarę niskie obroty (możliwie jak najniższe)
Nagrzewasz silnik do temperatury pracy.
W czasie pracy silnika ustawiasz śrubę od składu mieszanki tak aby uzyskać jak najwyższe obroty silnika.
Następnie obroty te redukujesz popuszczając śrubę od wysokości przepustnicy.
Powtarzasz jeszcze raz lub dwa ten krok.
Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty.
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 21/6/2011, 13:24

dobry :D smiało mozna taką metodą ustawiac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 21/6/2011, 14:07

co to znaczy ze ustawiam zabezpieczenie iglicy w srodkowym polozeniu? gdzie jest to zabezpieczenie?

"Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty"
a tu o co biega?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez oride16 » 21/6/2011, 14:08

Witam czy mogę zalaż tym mój motor. Yz 125 99rok. Chodzi mi o zalanie skrzyni.

MOTUL 5100 ESTER 10W40

http://allegro.pl/motul-5100-ester-10w4 ... 47498.html
Yamaha yz 125 99"
Avatar użytkownika
oride16
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 31/5/2011, 12:19
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 21/6/2011, 14:37

mozesz nawet pisze na aukcji do jakich motocykli
ale nie lepiej by bylo sprawdzonego motula transoil:P
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez oride16 » 21/6/2011, 14:41

Ok.. Teraz zaleje tego, a potem motula transoil.
Yamaha yz 125 99"
Avatar użytkownika
oride16
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 31/5/2011, 12:19
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 21/6/2011, 18:15

barek253 napisał(a):co to znaczy ze ustawiam zabezpieczenie iglicy w srodkowym polozeniu? gdzie jest to zabezpieczenie?

"Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty"
a tu o co biega?



henio mozesz sie wypowiedziec:P
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 21/6/2011, 18:23

masz iglice i tam masz rowki i w któryms jest zabezpieczenie. serwisowo powinno byc na srodkowym. nie pytaj mnie o co ;D ja z tej motody nie korzystam :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 21/6/2011, 18:59

no ja wiem ale to zdanie ostatnie jakies dziwne jest:)
moze kiedys sie w to pobawie ale narazie nie teraz:P
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kielbasa96 » 22/6/2011, 10:05

ok... Przejade sie jakas 125 fullem lub hardem i ocenie:)

apropo gaznika... ostatnio w dt gdy nie dodaje gazu to po 5 sec gasnie mi silnik... Obroty schodza tak nisko ze gasnie.
jest to spowodowane zlym ustawieniem gaznika??

dzieki, henio...
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mikozniak » 22/6/2011, 10:10

Też to miałem musisz odkręcić dolną pokrywe gaźnika i wykręć dyszę. Przedmuchaj wszystkie i powinno być git.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 22/6/2011, 20:53

lub po prostu niskie obroty podkręć :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr