Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
co do chinczyków chyba diabolini robią najlepsze, ale na pewno nie są to modele do 1500 zł. za dobre modele trzeba dac powyzej 3 tysiecy, wtedy masz juz cieczaka, na raczej nie pekajacej ramie. czyli bezsens bo za 3k mozna kupic chociazby 85 w 2T na duzych kołach ;P ma 5X wiecej mocy i 1000X lepiej sie prowadzi
co do kawy :
http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx
klikasz w owner info wpisujesz numer vin i powinno wyskoczyc. 10 numer to nr rocznika. tylko to sie z literki jakos odczytuje

co do kawy :
http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx
klikasz w owner info wpisujesz numer vin i powinno wyskoczyc. 10 numer to nr rocznika. tylko to sie z literki jakos odczytuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
JKAKX250RRA007909 to jest 2006 na 100% wpisz i zobacz co wyskoczy
http://allegro.pl/kawasaki-kx-125-2002r ... 27068.html Czy to wygląda na 1990?
http://allegro.pl/kawasaki-kx-125-2002r ... 27068.html Czy to wygląda na 1990?
- tilt2
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
- Lokalizacja: Łomża
To wyskoczyło więc wkleiłem. Jeżeli masz dalsze wątpliwość napisz e-mail do Kawasaki Poland z prośbą o sprawdzenie rocznika podając numer VIN i numer silnika, tak robiłem w przypadku CR.
Aukcja z motocyklem którą podałeś nie przypomina rocznika 90'.
JKAKX250RRA007909 (vin mówi 94r) a JKAKX125LLA032498 (vin mówi 90r) ?
Pozdrawiam
Aukcja z motocyklem którą podałeś nie przypomina rocznika 90'.
JKAKX250RRA007909 (vin mówi 94r) a JKAKX125LLA032498 (vin mówi 90r) ?
Pozdrawiam
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Cze, mam pytanie... w tej chwili mam dt 125 od jakiegos czasu... i jest juz za slaba... i pytanie brzmi czy jak kupie hard enduro lub full crossa 125 poczuje duza roznice...?? i czy na dlugo mi starczy tej mocy?? dt mam niecały sezon
Dzieki.
Dzieki.
- kielbasa96
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
na pewno, bo DT to nie sportowy motocykl, tylko taki po prostu motocykl do jazdy. full czy hard to wyczynówki. moze nie maja 10X tyle mocy ale sam fakt że jest inny sposób jej oddawania, daje to że moto nie jest łatwe do ogarnięcia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
znalazlem takie cos odnosnie regulacji gaznika dobrze to opisane jest???
Przed regulacją:
1. Czyścisz gaźnik.
2. Czyścisz filtr powietrza.
3. Czyścisz świecę i ustawiać odpowiednią odległość między elektrodami (serwisową).
4. Sprawdź czy na lince gazu jest odpowiedni luz.
Posiadasz dwie śruby regulacyjne:
1. Śrubę którą ustawiasz wysokość przepustnicy - czyli śrubę do ustawiania obrotów.
2. Śrubę regulującą skład mieszanki na wolnych obrotach.
Regulacja:
Ustawiasz zabezpieczenie iglicy w środkowym położeniu.
Wkręcasz do oporu śrubę od składu mieszanki i wykręcasz ją o 2 i pół obrotu.
Śrubę regulującą wysokość przepustnicy ustawiasz tak aby uzyskać w miarę niskie obroty (możliwie jak najniższe)
Nagrzewasz silnik do temperatury pracy.
W czasie pracy silnika ustawiasz śrubę od składu mieszanki tak aby uzyskać jak najwyższe obroty silnika.
Następnie obroty te redukujesz popuszczając śrubę od wysokości przepustnicy.
Powtarzasz jeszcze raz lub dwa ten krok.
Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty.
Przed regulacją:
1. Czyścisz gaźnik.
2. Czyścisz filtr powietrza.
3. Czyścisz świecę i ustawiać odpowiednią odległość między elektrodami (serwisową).
4. Sprawdź czy na lince gazu jest odpowiedni luz.
Posiadasz dwie śruby regulacyjne:
1. Śrubę którą ustawiasz wysokość przepustnicy - czyli śrubę do ustawiania obrotów.
2. Śrubę regulującą skład mieszanki na wolnych obrotach.
Regulacja:
Ustawiasz zabezpieczenie iglicy w środkowym położeniu.
Wkręcasz do oporu śrubę od składu mieszanki i wykręcasz ją o 2 i pół obrotu.
Śrubę regulującą wysokość przepustnicy ustawiasz tak aby uzyskać w miarę niskie obroty (możliwie jak najniższe)
Nagrzewasz silnik do temperatury pracy.
W czasie pracy silnika ustawiasz śrubę od składu mieszanki tak aby uzyskać jak najwyższe obroty silnika.
Następnie obroty te redukujesz popuszczając śrubę od wysokości przepustnicy.
Powtarzasz jeszcze raz lub dwa ten krok.
Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty.
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
dobry
smiało mozna taką metodą ustawiac

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
co to znaczy ze ustawiam zabezpieczenie iglicy w srodkowym polozeniu? gdzie jest to zabezpieczenie?
"Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty"
a tu o co biega?
"Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty"
a tu o co biega?
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Witam czy mogę zalaż tym mój motor. Yz 125 99rok. Chodzi mi o zalanie skrzyni.
MOTUL 5100 ESTER 10W40
http://allegro.pl/motul-5100-ester-10w4 ... 47498.html
MOTUL 5100 ESTER 10W40
http://allegro.pl/motul-5100-ester-10w4 ... 47498.html
Yamaha yz 125 99"
-
oride16 - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 31/5/2011, 12:19
- Lokalizacja: Kielce
barek253 napisał(a):co to znaczy ze ustawiam zabezpieczenie iglicy w srodkowym polozeniu? gdzie jest to zabezpieczenie?
"Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty"
a tu o co biega?
henio mozesz sie wypowiedziec:P
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
masz iglice i tam masz rowki i w któryms jest zabezpieczenie. serwisowo powinno byc na srodkowym. nie pytaj mnie o co ;D ja z tej motody nie korzystam 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ok... Przejade sie jakas 125 fullem lub hardem i ocenie:)
apropo gaznika... ostatnio w dt gdy nie dodaje gazu to po 5 sec gasnie mi silnik... Obroty schodza tak nisko ze gasnie.
jest to spowodowane zlym ustawieniem gaznika??
dzieki, henio...
apropo gaznika... ostatnio w dt gdy nie dodaje gazu to po 5 sec gasnie mi silnik... Obroty schodza tak nisko ze gasnie.
jest to spowodowane zlym ustawieniem gaznika??
dzieki, henio...
- kielbasa96
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
lub po prostu niskie obroty podkręć 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości