Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 25/4/2011, 16:35

Czym wzmonic rame raz mi pekla i pekla na okraglo w jednym i tym samym miejscu co 3-4 jazdy *sprawana byla migomatem*
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 17:27

w jakim motocyklu ? to zalezy gdzie peka. zrób foto to cos poradzimy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez barek253 » 27/4/2011, 14:11

jak zmieniacie plyn hamulcowy?
najpierw trzeba zlac stary czy mozna wlewac nowy wypompowujac stary
bo slyszalem ze sie zapowietrza jezeli sie najpierw zleje
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 27/4/2011, 14:28

tak czy siak układ nalezy po kazdej metodzie odpowietrzac. i to kwestia jak wygodniej. ja zawsze spuszczam całkowicie stary przepłukuje świeżym. i na koncu swiezy zalewam. i wlewam płyn do zbiorniczka i pompuje. ale teraz bede wymieniał płyn w sprzęgle gdzie serwisowo pompuje sie strzykawka i węzykiem płyn od dołu do góry. róznic nie ma w jakosci wymiany płynu. i mysle ze w robociźnie tu i tu trzeba sie narobic :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 27/4/2011, 17:52

Jest jakiÅ› konkretny temat o oponach?? Bo nie widzÄ™ jednego zbiorczego..
Jeżdzę dużo po asfalcie, ale też nie chcę jakiejś szosówki, żeby w terenie nie było lipy.. Jak się patrzy na twardość opon? Jakie są oznaczenia i jakie oponki wybrać, żeby za szybko się nie starły na asfalcie?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez barek253 » 27/4/2011, 19:07

hmm
tez mialem ten problem kupic zeby na asfalcie zaraz nie poleciala i zeby w terenie dala rade
ogolnie to kostki sa podzielone na teren np miekki sredni twardy
nie wiem czy od ich przeznaczenia zalezy tez twardosc
teraz mialem okazje i kupilem 2 micheliny scorpiony jeden na miekki drugi na twardy teren to sobie porownam jak to wypada np w szybkosci zuzycia
ale moze ktos juz uzywal roznych to powie czy sa jakies twardosci zaleznie od terenu
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez magik2208 » 27/4/2011, 19:36

Bartek coraz bardziej mnie zaskakujesz. CR na asfalt?!
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 27/4/2011, 20:12

hmm poczytajcie sobie w necie co oznaczają poszczególne paski na oponie. jak wiecie to jest hmm głowne przeznaczenie oponki. jak chcecie opone dobrą w teren i na asfalt to z tego co pamietam są to oponki z brązowym lub zielonym paskiem. nie chce tutaj sciemniac bo nie pamietam a sprawdzac mi sie tez nie chce. i wtedy taka oponka jest niezła. tylko że nadal mamy wyróznienia miekka twarda itp i to juz zalezy od modelu oponki. a jak sprawdzic czy jest miekka czy twarda ? a po prostu spisujemy numer oponki wpisujemy w google i wyskakuje na jaki teren dany laczek jest przystosowany. mozna tez znalesc takie wykresy u producenta opon z rozrysowanym terenem i jakie oponki na jaki teren :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 27/4/2011, 23:07

Mam na oku trzy oponki:

http://moto.allegro.pl/opony-mitas-c16-cross-enduro-110-100-18-c-16-tt-i1581920160.html (otwórz link)

http://moto.allegro.pl/opony-mitas-c02-cross-enduro-120-90-18-c-02-i1571347789.html (otwórz link)
i
http://moto.allegro.pl/opony-mitas-c10-cross-enduro-120-90-18-c-10-i1585297164.html (otwórz link)

Ta pierwsza wydaje się najbardziej wytrzymała na asfalt.. Niby najtwardsza.. Myślicie, że będzie najlepsza?
Tylko jest węższa o centymetr.. To na plus czy minus?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 07:28

c16 bedzie najlepsze 50/50 asfalt/ teren. czy węzsza to zalezy do jakiego motockla. do 125 ccm 120 to max 110 jest wręcz lepsza. do 250 (2t) 120 to max mozna wieksza ale na tej sie lepiej zbiera no a do 450 mozna wsadzisz 130. a jak masz enduro wieksze 450 i wyzej 130-140 moze byc .
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 28/4/2011, 09:38

mam exc 200 .. wolałbym szerokość 120, tak jak teraz mam.. ale nie mogę takiej znaleźć
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 09:59

no bo nie ma z kazdego rodzaju wszystkich rozmiarówek. i tak btw rozejrzyj sie za innymi firmami. z tego co mi wiadomo nie wszyscy polecają mitasa. sa tanie, są fajne jak są nowe. ale nawet twarde giną w oczach. osobiscie jak miałbym kupowac nową nie kupił bym mitasa. gosc który lata na enduro bardzo polecał micheliny cross competition z serii enduro (z bierznikiem jak w traktorach z tyłu :D ). 50 zł dokładasz i da sie juz takie wyrwac z prmocji. i co michelin do michelin :D mitasów uzywaja zawodnicy bo oni i tak co kilka jazd wymieniaja oponki na nowe.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 28/4/2011, 14:39

magik
cr nie na asfalt ale jak mam np dojechac do lasu lub w inne miejsce gdy jedyna mozliwa droga to asfalt?

co do mitasow tez slyszalem duzo opini ze nie za dobre i szybko leca
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 16:15

no ja miałem mitasa spore kostki jak kata kupiłem. wyjazd na stacje benzynowa i spowrotem i juz kostka nie byłą tak nowa xd a na michelinie latam jakis czas i jest ok :D ale teraz pewnie ktos powie że michelin twardy jest a mitas miekki i lepiej rwie :D i tu nie prawda. mniejsza kostka michelina lepiej sie wgryza niz wieksza mitasa. po prostu lepsza mieszanka gumy inne geometria kostek cos musi byc że michałek kosztuje wiecej :D kumpel co własnie polecił mi oponke o której wyzej pisałem kupił swoją za 1/2 ceny gdzies z wyprzedaży ;/ warto sie rozejrzeć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 28/4/2011, 16:59

Witam, nie chce zakładać nowego tematu, ale powoli mnie wkur... pompa hamulcowa. Bo chciałem wymienić płyn na nowy i nie mogę wykręcić srubek.
Nie pytajcie mnie czy to ja zrobiłem bo jak kupiłem motocykl to było niemal że tak samo. Czym to odkręcić? Rozwiercić nie wiem sam. Nie chciał bym kupować nowej pompy.
Obrazek
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez zbyho222 » 28/4/2011, 17:02

Ja Bym Spróbował tak włoz normalnie srubokręt jak do odkręcania i pobij go z góry młotkiem moze troche poluzuje sruby i potem pójdzie łatwiej...

A co do opon to spróbojcie sie dogadac jak macie jakis zawodników w poblizu z kupnem opon z ich motorów .... prawie zawsze opony po kazdym wyscigu wymieniają i ja potem kupie se komplet markowych opon 100-150 zł np dunlop.... a po jednym wyscigu to ja latam na nich jeszcze z 1,5 miesiaca u mnie wszyscy tak skupuja i nikt nigdy nie narzekał a opny naprawde z najwyszej połki
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 28/4/2011, 17:53

no sproboj jak mowi zbyho
a jak nie to zrob tak jakbys chcial wbic srubokret w ta srubke
wez plaski srubokret trochce szerszy poloz i lekko udezaj moze wejdzie lekko w srubke i sproboj odkrecic

mozna by tez bylo rozwiercic ale pozniej znowu bys musial sam gwint wykrecac ta metoda co wyzej napisalem
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez domin195 » 28/4/2011, 17:55

dokładnie tak jak mówi zbyho. wsadź tam śrubokręt i wbij młotkiem a później zaprzyj się na tym jak najmocniej i odkręcaj. jak nie pójdzie to można by coś tam wspawać (nawet jakiś stary śrubokręt) i wtedy odkręcisz i dasz nowe śrubki.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez wawzon » 28/4/2011, 17:57

KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez barek253 » 28/4/2011, 18:24

kurde w h.. miejscu to masz

mozna by bylo sprobowac tam rurke wsadzic
gdzie peklo na to rurke zeby obejmowala obie czesci i wtedy zespawac
ale nie wiem czy odchylisz tyle zeby tam weszla rurka

jak nie to mozna np takie kawalki przykladac do okola i spawac to
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê