Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
nie u mnie w ktmie np tego nie trzeba. własciwie jeszcze nie spotkałem (bo i nie szukałem i sie nie zastanawialem) czy moto musi to miec
w L-kowej YBR nie trzeba było
w skuterach wiadomo musi byc hamulec. a w crossówkach raczej nie trzeba zadnych


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w bandziorze miałem czujnik na sprzęgle ale odłączyłem go w cholerę bo czasem nie mogłem odpalić
Dream ride... www.youtube.com/watch?v=6EyJz46EMWk
-
Fikol - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
- Lokalizacja: Węgrów
Czy tym miernikiem zmierzę ciśnienie sprężania w dt ? http://allegro.pl/yato-yt-7302-miernik- ... 61826.html
- tilt2
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
- Lokalizacja: Łomża
http://allegro.pl/super-manometr-do-pom ... 82715.html o ten podejdzie na pewno, tam nawet nie masz napisane jakie gwinty... a nawet ich nie widzę
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
hmm normalnie bys zmierzył z tym że chyba bedzie trzeba uzyc tej koncówki z zestawu (przedłuzki) i wtedy nbie jestem pewien czy to sie zmiesci pod rama i bakiem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki za odpowiedz. Mam jeszcze jeden problem ostatnio zauważyłem że jak wrzucę jedynkę i wcisnę sprzęgło to motor strasznie ciężko się pcha, tak jak by coś blokowało koło. Na luzie wszystko jest ok. Czego to może być wina? Olej w skrzyni MOTUL TRANSOIL 2T
E10W40
E10W40
- tilt2
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
- Lokalizacja: Łomża
to normalne. masz sprzęgło cierne wiec cos o siebie trzeć musi jak sama nazwa wskazuje. i sąto tarcze o przekładki. nie ma sie czym przejmowac tak ma byc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dokładnie zalezy od terenu. ale zalezy tez od rodzaju opony i stopnia jej zuzycia. ja np latam i na asfalcie i w terenie i mam nieco ponad 1.5 nabite
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmm ja miałem w mtxie taki wlasnie tez problem że czesto wyrywało mi wentyle ;/ i wtedy tez musiałem pilnowac. rozwiązaniem jest chwytak (trzymak ) opony. proste w montażu i mozesz praktycznie bez powietrza jeździc a i tak wentyl sie nie zerwie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Pewnie dla was to banalne ale ja dopiero zaczynam przygodę z tym pięknym sportem, czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak powinien być napięty łańcuch?
Na jakimś forum wyczytałem, że "odległość między opadniętym łańcuchem a podciągniętym ma wynosić 3 cm" nie za bardzo to rozumiem
Na jakimś forum wyczytałem, że "odległość między opadniętym łańcuchem a podciągniętym ma wynosić 3 cm" nie za bardzo to rozumiem

- tilt2
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
- Lokalizacja: Łomża
wybierasz jedno miejsce np koniec slizgu lancucha mierzesz odleglosc lancucha od tego miejsca pozniej podnosisz lancuch reka da gory i mierzysz odleglosc od tego punktu
odejmujesz ta pierwsza odleglosc od drugiej i gotowe
ma tam byc ok 3cm wlasnie
odejmujesz ta pierwsza odleglosc od drugiej i gotowe
ma tam byc ok 3cm wlasnie
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
to zalezy od motocykla. u mnie np w ktmie strasznie ciezko na oko wyregulowac. chodzi o to że jak wahacz pracuje góra dół to łancuch robi sie raz luźny raz napięty. i sęk w tym żeby ustawic tak łancuch żeby w maxymalnym napieciu miał delikatny luz. tak jak barek napisał normalnie powinieneś w okolicach konca ślizgu łancucha miec kilka CM luzu. zawsze po napieciu wejdz na motor i zobacz czy jak sie mocno ugnie zawieszenie pod tobą czy nie bedzie zbyt napięty. na wahaczu i w ksiazce serwisowej masz dokładnie opisane ile cm tego luzu powinienes miec
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości