Zobacz wątek - Cross, SM, czy może NSR?
NAS Analytics TAG

Cross, SM, czy może NSR?

Enduro, Cross
_________

Postprzez kamilk223 » 24/12/2012, 14:55

ok ale czy to ze bedzie zablokowana to zmniejszy spalanie? i jak tak to do jakiego poziomu?
kamilk223
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/11/2012, 16:25


Postprzez Duriv » 24/12/2012, 15:08

Weź tu ktoś zablokuj ten temat, bo mnie kurwica bierze, że mamy tak głupią młodzież.
DT 50, to dobry motocykl. Aczkolwiek jeżeli chcesz 4T, myślę że trafi się jakiś 4T 50 ccm. Jeśli Ci to robi różnicę.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Bostorn » 24/12/2012, 17:01

nic Ci nie spali mniej jesli moto zdlawisz zblokujesz, Bog 1 wie co jeszcze, moto pali tyle ile powinno, jedynie zdrowy silnik spali mniej od silnika zakatowanego, taka jest roznica

nie ma zadnej maszyny ktora pali mniej w 2t niz dt 125, wszystkie 125 tego pokroju w 2t pala tyle samo czyli 6-8l

jak chcesz malego spalania to 125 w 4t, henio dokladnie napisal co i jak , xt 125, xr 125, dr 125, senda 125, i inne

tyle w tym temacie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez kamilk223 » 24/12/2012, 17:35

Bostorn dzieki bo w końcu ktoś konkretnie odpowiedział mi na moje pytanie.
kamilk223
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/11/2012, 16:25

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê