Yz 80 cieknie zza magneta...
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kubayz edytuj posty
Ludzie kurna chata od kiedy, to 2t ciągnie od dołu, bo mi wiadomo, że trzeba je kręcić, ah

Ludzie kurna chata od kiedy, to 2t ciągnie od dołu, bo mi wiadomo, że trzeba je kręcić, ah

Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
No wlasnie probuje to wypersfadowac panie Hamulec..
Czyli ten caly gaz-box czy cós:) robi odwrotnie niz ci sie wydawalo, hej? Wywal to badziewie bo po ci zbedna waga skoro pogarsza parametry:|
Za operacje typu cisnienie powietrza moim zdaniem odpowiedzialne sa membrany i zawor wydechowy (czesto nazywany zaworem mocy) + dyfuzor.. a nie jakies puszki, chocaz nie widzilem wiec moge sie mylic...
Czyli ten caly gaz-box czy cós:) robi odwrotnie niz ci sie wydawalo, hej? Wywal to badziewie bo po ci zbedna waga skoro pogarsza parametry:|
Za operacje typu cisnienie powietrza moim zdaniem odpowiedzialne sa membrany i zawor wydechowy (czesto nazywany zaworem mocy) + dyfuzor.. a nie jakies puszki, chocaz nie widzilem wiec moge sie mylic...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
-
gh_joker - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
- Lokalizacja: cambridge
w DT akurat to bardzo pomaga. wg mechanika to tez napelnia sie powietrzem wiec nie powinno dawac mocy. ale z kolei jak to wywaliłem i zakleiłem węzyk że jest po prostu sam kruciec to moto było mułowate no i 0 reakcji na gaz
tyle że to było robione pod DT a tu w YZ moze dostawac momentami za duzo powietrza i moze sie dusic.
co do 2T - nie zrozumieliscie mojej wypowiedzi. 2T trzeba kręcic w porównaniu do 4T bo wiadomo z dołu 2T przy 4T nie idzie. 2T pokazuje pazur dopiero na wysokich obrotach to wiadomo. ale jeżeli ktos dodaje gazu i mu muli muli dopiero 5 tys obrotów łapnie i strzała to cos jest nie tak ;P powinien równo od dołu ciągnąc z kolei na wysokich obrotach pokazuje swoją pełną moc. przecież sie mówi ma moto np 20 km przy np 10 tys obrotach
4T uzyskuje wartosc 20 km np przy 3 tys obrotach
bo to całkiem inna specyfikacja ;D ale mi głownie chodziło o to że jak komuś 2T z dołu nie idzie spod tyłka ( no chyba że to mała pojemnosc ) to cos jest nie tak ;P

co do 2T - nie zrozumieliscie mojej wypowiedzi. 2T trzeba kręcic w porównaniu do 4T bo wiadomo z dołu 2T przy 4T nie idzie. 2T pokazuje pazur dopiero na wysokich obrotach to wiadomo. ale jeżeli ktos dodaje gazu i mu muli muli dopiero 5 tys obrotów łapnie i strzała to cos jest nie tak ;P powinien równo od dołu ciągnąc z kolei na wysokich obrotach pokazuje swoją pełną moc. przecież sie mówi ma moto np 20 km przy np 10 tys obrotach


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no włąsnie
xD gazbox w DT moze i pomaga bo tam moto nie ssie hektolitrów powietrza ;P w crossówce ssie praktycznie ile chce i dodatkowe powietrze moze po prostu go zamulic

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości