kupie crossa 150 lub 250
			Posty: 25
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
125 w 2t ma podobnÄ… moc do 250 w 4t, a 150 to sÄ… tylko chyba ktm'y sx i crf'y ale to 4t to nie jedzie ;d
Jeśli już full do lasu to tylko 4t, jest bardziej do okiełznania i troche dłużej beż dłubania (oprócz zaworów) pojeździsz
Sporo ludzi jeździ fullami po lesie, są tańsze w zakupie.
Ale i tak radziłbym szukać enduro Jest ktm freeride (jest to hybryda triala z enduro, idzie się tym fajnie pobawić) który jest dość niski coś jak yamaha dt, ale są produkwoane dopiero od 2012 więc są drogie
 Jest ktm freeride (jest to hybryda triala z enduro, idzie się tym fajnie pobawić) który jest dość niski coś jak yamaha dt, ale są produkwoane dopiero od 2012 więc są drogie
				Jeśli już full do lasu to tylko 4t, jest bardziej do okiełznania i troche dłużej beż dłubania (oprócz zaworów) pojeździsz
Sporo ludzi jeździ fullami po lesie, są tańsze w zakupie.
Ale i tak radziłbym szukać enduro
 Jest ktm freeride (jest to hybryda triala z enduro, idzie się tym fajnie pobawić) który jest dość niski coś jak yamaha dt, ale są produkwoane dopiero od 2012 więc są drogie
 Jest ktm freeride (jest to hybryda triala z enduro, idzie się tym fajnie pobawić) który jest dość niski coś jak yamaha dt, ale są produkwoane dopiero od 2012 więc są drogieexc 125 11'
			- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
Każdy Ci się będzie "psuł"  to są motocykle wymagające ciągłego serwisu i każde najmniejsze zaniedbanie wiąże się z kosztami. Sam użytkuje RM 125 i na sezon leci mi 2-3 tys spokojnie. Sam chciałem kupić teraz nowszy model, stawiałem na exc 450 lub wr 450 z uwagi na to że przy większych pojemnościach te remonty są trochę rzadsze. W 250 będziesz co 40-60 mth wyminiał tłok (ok. 5 stówek) nie mówiąc o reszcie
 to są motocykle wymagające ciągłego serwisu i każde najmniejsze zaniedbanie wiąże się z kosztami. Sam użytkuje RM 125 i na sezon leci mi 2-3 tys spokojnie. Sam chciałem kupić teraz nowszy model, stawiałem na exc 450 lub wr 450 z uwagi na to że przy większych pojemnościach te remonty są trochę rzadsze. W 250 będziesz co 40-60 mth wyminiał tłok (ok. 5 stówek) nie mówiąc o reszcie  . Więc przedewszystkim odpowiedz sobie na zaje*iście ważne pytanie, gdzie i jak chcesz tym jeździć. Ja po prawie miesięcznym czytaniu i rozmyślaniu postawiłem na suzuki drz 400 . Maszyna żywotna, całkiem mocna (45 koni), do latania po lesie w zupełności wystarczy, na podjazdach też daje radę, tor odpada bo zawieszenie nie to, ale jak pojedziesz raz na miesiąć to sie nic nie stanie. Fakt jest troche cięższa (130kg) od hard enduro (110kg~) ale ma homologacje co pozwala na spokojny dojazd na miejscówkę. No i przedewszystkim latasz na nim spokojnie 15 tys km bez remontów
. Więc przedewszystkim odpowiedz sobie na zaje*iście ważne pytanie, gdzie i jak chcesz tym jeździć. Ja po prawie miesięcznym czytaniu i rozmyślaniu postawiłem na suzuki drz 400 . Maszyna żywotna, całkiem mocna (45 koni), do latania po lesie w zupełności wystarczy, na podjazdach też daje radę, tor odpada bo zawieszenie nie to, ale jak pojedziesz raz na miesiąć to sie nic nie stanie. Fakt jest troche cięższa (130kg) od hard enduro (110kg~) ale ma homologacje co pozwala na spokojny dojazd na miejscówkę. No i przedewszystkim latasz na nim spokojnie 15 tys km bez remontów  .
.
Aha i w deerzecie masz regulowane zawiesznie więc napewno dostosujesz sobie odpowiednie .
.
Pozdro.
				
			 to są motocykle wymagające ciągłego serwisu i każde najmniejsze zaniedbanie wiąże się z kosztami. Sam użytkuje RM 125 i na sezon leci mi 2-3 tys spokojnie. Sam chciałem kupić teraz nowszy model, stawiałem na exc 450 lub wr 450 z uwagi na to że przy większych pojemnościach te remonty są trochę rzadsze. W 250 będziesz co 40-60 mth wyminiał tłok (ok. 5 stówek) nie mówiąc o reszcie
 to są motocykle wymagające ciągłego serwisu i każde najmniejsze zaniedbanie wiąże się z kosztami. Sam użytkuje RM 125 i na sezon leci mi 2-3 tys spokojnie. Sam chciałem kupić teraz nowszy model, stawiałem na exc 450 lub wr 450 z uwagi na to że przy większych pojemnościach te remonty są trochę rzadsze. W 250 będziesz co 40-60 mth wyminiał tłok (ok. 5 stówek) nie mówiąc o reszcie  . Więc przedewszystkim odpowiedz sobie na zaje*iście ważne pytanie, gdzie i jak chcesz tym jeździć. Ja po prawie miesięcznym czytaniu i rozmyślaniu postawiłem na suzuki drz 400 . Maszyna żywotna, całkiem mocna (45 koni), do latania po lesie w zupełności wystarczy, na podjazdach też daje radę, tor odpada bo zawieszenie nie to, ale jak pojedziesz raz na miesiąć to sie nic nie stanie. Fakt jest troche cięższa (130kg) od hard enduro (110kg~) ale ma homologacje co pozwala na spokojny dojazd na miejscówkę. No i przedewszystkim latasz na nim spokojnie 15 tys km bez remontów
. Więc przedewszystkim odpowiedz sobie na zaje*iście ważne pytanie, gdzie i jak chcesz tym jeździć. Ja po prawie miesięcznym czytaniu i rozmyślaniu postawiłem na suzuki drz 400 . Maszyna żywotna, całkiem mocna (45 koni), do latania po lesie w zupełności wystarczy, na podjazdach też daje radę, tor odpada bo zawieszenie nie to, ale jak pojedziesz raz na miesiąć to sie nic nie stanie. Fakt jest troche cięższa (130kg) od hard enduro (110kg~) ale ma homologacje co pozwala na spokojny dojazd na miejscówkę. No i przedewszystkim latasz na nim spokojnie 15 tys km bez remontów  .
.
Aha i w deerzecie masz regulowane zawiesznie więc napewno dostosujesz sobie odpowiednie
 .
.
Pozdro.
- 
				 
 Qcyq
- Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
są uzywki freeride, ale to maszyna nie do przelotów, to praktycznie trial tylko z siedzeniem, najlepiej jakby wjechać w góry i tam sie bawić. po zwykłych lasach nie ma sensu, za słaby zawias, za wolny v max itp. 
crossówka do lasu nie tyle sie psuje co kiepsko sie nadaje, złe przełozenia, kiepski zawias, duze spalanie, mały bak, zbyt agresywna charakterystyka silnika, kiepskie sprzegło
				crossówka do lasu nie tyle sie psuje co kiepsko sie nadaje, złe przełozenia, kiepski zawias, duze spalanie, mały bak, zbyt agresywna charakterystyka silnika, kiepskie sprzegło
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 25
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości
