Zobacz wÄ…tek - Przesiadka na enduro
NAS Analytics TAG

Przesiadka na enduro

Enduro, Cross
_________

Postprzez fh1216 » 24/4/2015, 20:30

Henio czemu nie są wskazane? Przeciez zawsze to chronią przed brudem pylem itp a co do motoru to jak sam pisal autor szukaj cos kolo 8tys w bdb stanie lub jakby ci się chciało bawić to idzie kupic starsze motory gorsze z wyglądu ( czasem zużyte silniki a czasem nie) wiadomo trzeba podlubac przy nich itp ale kupisz cos do 4max 5 a nawet remont jak cos do 2tys ale to twój wybór.ja tak zrobiłem i narazie nie zaluje a za moto poniżej 3 tys dalej i silnik wmiare dobry (wiadomo to co sie zużywa to widac ze chodzone bylo czyli np opony zębatki itp) kupiłem oponke i tam taki serwis przeglądowy sie zrobilo i lata narazie :)
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23


Postprzez henio12323 » 24/4/2015, 21:39

chronią przed błotem, ale nigdy nie uszczelnisz tak że sie nie dostanie pył. potem ta skarpeta z pyłem trą golenie, po kilku latach chrom sie moze na tyle wytrzeć ze zawieszenie co chwile bedzie ciekło.

to jest opcja jak jedziesz na zawody czy rajd i wiesz że bedzie błoto po pachy, zarzucasz, robisz wyscig, i potem sciągasz. to samo sie tyczy "skarpet" w ktmach na PDS, opcja tylko na konkretne warunki

od niedawna SKF wpadł na pomysł dodatkowych nakładek na uszczelnaicze - zgarniacze błota, teraz taką technologie sie stosuje w wyczynowym sporcie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê