kupno ktm exc 200
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
1) kostka kazda idzie szybko - stosunkowo do opon szosowych. ale są rózne kostki, jedną zjedziesz na łyso w 100 km inną zrobisz 1000 km i bedzie jeszcze troche kostki
na supermoto też jezdzą sekcje terenowe i jakos jada. ale chyba sensu nie ma.
niezdrowe dla silnika małego 2T przeloty, a asalt to często długie proste wtedy ma gorsze smarowanie, gorsze chłodzenie paliwem ( chłodzenie cylindra ciecza ma nawet lepsze ) wiec tutaj juz jeden minus jazdy po asfalcie, drugi to hamowanie silnikiem - często tak jest łatwiej - puscic gaz i sie toczyć, ale w 2T to zabija silnik momentalnier. zreszta jest temat pare dni temu załozony jak ktoś ze 140 dohamował sobie silnikiem w 2T i od razu zatarty. jeszscze czesto na asfalcie sie lubi przycisnąć i generalnie przebiegi itp bardzo szybko lecą, wiec pare przelotów dalej asfaltem to jak duzo dłuzej wyjeździc w terenie z przerwany, itp itd.
na supermoto też jezdzą sekcje terenowe i jakos jada. ale chyba sensu nie ma.
niezdrowe dla silnika małego 2T przeloty, a asalt to często długie proste wtedy ma gorsze smarowanie, gorsze chłodzenie paliwem ( chłodzenie cylindra ciecza ma nawet lepsze ) wiec tutaj juz jeden minus jazdy po asfalcie, drugi to hamowanie silnikiem - często tak jest łatwiej - puscic gaz i sie toczyć, ale w 2T to zabija silnik momentalnier. zreszta jest temat pare dni temu załozony jak ktoś ze 140 dohamował sobie silnikiem w 2T i od razu zatarty. jeszscze czesto na asfalcie sie lubi przycisnąć i generalnie przebiegi itp bardzo szybko lecą, wiec pare przelotów dalej asfaltem to jak duzo dłuzej wyjeździc w terenie z przerwany, itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale gdybym jeździł spokojnie nie cisnął bym go na kazdym biegu szczególnie na najwyższym, starał się od razu w miejscach kiedy teoretycznie będzie występowac hamowanie silnikiem odcinał biegi sprzęgłem i po hamulcach dawał normalnie to czy żywotnośc przedłuży się ? ile bym w taki sposób wyjeździł na nowym tłoku , z 50 mtg ??? licząc nawet 80% asfaltu reszta polne drogi...
- pemi212q
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 30/3/2015, 19:59
- Lokalizacja: Janów Lubelski
jakbys nie jechał na najwyzszym to bys piłował na nizszym.... po to jest 6stka cyz tam 5tka zaleznie od wersji żeby go uzywać.
zywotnosc sie nie przedłuzy tylko bedzie taka jak "fabryczna" czyli tłok co 70-100 godzin.
jak masz zamiar kupic moto na asfalt to kup sobie yamahe DT szkoda EXC katowac po asfaltach
zywotnosc sie nie przedłuzy tylko bedzie taka jak "fabryczna" czyli tłok co 70-100 godzin.
jak masz zamiar kupic moto na asfalt to kup sobie yamahe DT szkoda EXC katowac po asfaltach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości