Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 29/9/2010, 15:52

już ci odpowiedziałem :)
nie bedziesz wiedział bo nie masz doswiadczenia. to nie jest od tak o wyregulowac gaznik. ta srubka od powietrza to tzw górne obroty. po prostu jedziesz i czujesz jak moto zachowuje sie na górnych obrotach. mozna tez na postoju gaz odkręcic do konca i szybko kręcic śrubką raz w jedna strone raz w drugą do momentu aż moto złapie najpłynniejsze i najwyzsze obroty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Apollo11 » 29/9/2010, 16:35

Witam, wiem ze bylo juz pare takich tematow, ale dalej nie wiem co wybrac, i mam jeszcze pare pytan.
Ktory buzer/zbroja(glownie chodzi o gleby, ktory bedzie najlepiej chronil) :
http://moto.allegro.pl/acerbis-bomber-b ... 51093.html
http://moto.allegro.pl/ochraniacz-zbroj ... 69481.html
http://moto.allegro.pl/zbroja-buzer-dat ... 68424.html

ten acerebisa jest dosyc taki ale do tego musialbym dokupic nalokietniki, do datexa nic nie musial bym dokupywac, a ten stilmotor jest ciekawy bo tani i moglbym dokupic nalokietniki i np gogle do tego, i wydaje sie byc lepszym od tych fly :D
doradzcie cos bo juz sam nie wiem :?
dzieki z gory

ps. jesli macie jakies ciekawe propozycje, lub jakis buzer/zbroje do sprzedania to piszcie/wrzucajcie linki, a i w tym tygodniu chcialbym juz cos kupic
Apollo11
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 31/7/2010, 21:14
Lokalizacja: apollo


Postprzez kamik555 » 29/9/2010, 18:19

Ja bym bral acerbisa ;) Ten drugi buzer wydaje mi sie bardzo mierny(nie widzialem go na zywo ale po zdjeciach oceniam :P). Natomiast zbroja do MX bedzie uciazliwa i w lato nieda sie wytrzymac :D

P.S Jakbys chcial to moge ci wyslac zdjecia buzera przywiezionego ze stanow w ktorym jezdzilem pare razy. Powinien gdzies u mnie lezec. Nie jest zniszczony i doskonale nadaje sie na pierwsze jazdy poniewaz na plecach posiada "zolwia" i oslony bicepsu. Z cena bysmy sie napewno dogadali ;)
kamik555
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
Lokalizacja: Radom ^^

Postprzez barek253 » 29/9/2010, 18:26

dokladnie
acerbis najlepszy i wytrzymaly
te tansze Ci pekna zaraz
zbroje mam i rezeczywiscie sie poci ale jak lecisz to spox
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez grunder » 29/9/2010, 18:31

Ten pierwszy najbardziej do mnie przemawia, choc tutaj płacisz też za firme, ten 2? zapomnij, nie wiadamo co to jest, a 3? Kumpel miał, niedośc że wyglądał jak napakowany to i był niekomfortowy. Fakt że posiada sporo zabezpieczeń, ale ty decydujesz co chcesz komfort czy bezpieczeństwo?

Ja dla siebie wybrałem (może to byc smieszne) na bezpieczenstwo kombinezon motocyklowy ze skóry cielęcej. Fakt że w nim gorąco ale też i wygodnie no i ma się miękkie lądowanie. Podstawowe zabezpieczenia to posiada. Z tego zakupu jestem dumny, bo równie dobrze może mi się on przydac na ścigacza...

Wybór należy do ciebie, ja tylko przedstawiłem swoje zdanie.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez barek253 » 29/9/2010, 18:39

czy mozliwe jest zeby popuscila sie albo dostala jakis luzow kroba i na tym motor chodzil czy odrazu by to sie urwalo?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 29/9/2010, 20:18

a ja powiem tak kup ACERBISA. tamta uzywana to nie wiadomo co to w ogóle jest. co do zbroi jest dobra wytrzymała ale jest w niej gorąco. no i musisz ja nakłądac na koszulke na to zbroja no i bluza i w lecie bywa nieznosnie gorąco :P ale jest na prawde skuteczna. ja teraz kupiłem na próbe FLY zbroje to troche masakra :d lepsza ochrona taka niz inna ale wolałbym jednak cos bardziej markowego. (niestety chwilowy brak $$) co do ochrony to czy ACERBIS czy zbroja masz dobre zabezpieczenie.



barek mozliwe że łozysko mogło sie sypnąc np na wale albo na tłoku. wtedy da rade nawet motor odpalic i moze pracowac. zalezy w jakim stopniu cos sie sypneło. czasem sie odpali i motor chodzi jakby ktos gwoździ do niego nasypał. a czasem pracuje nie równo traci obroty itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 30/9/2010, 14:35

bo odpalilem moto i chodzi ladnie jezdzi tez wolne obroty wszystko jest ok
ale wydaje mi sie tak jakby troche glosniej chodzil i bardziej szumialo
tylko nie wiem czy tak ma byc czy jestem przeczulony
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez grunder » 30/9/2010, 17:56

u mnie CR na ciepłym chodzi cichutko, aż zalewa swiece i gaśnie, no wiadomo żę na ssaniu na zimnym chodzi szybciej, głośniej. Szumiało i na wyższych się kręci? jakby ci lewe powietrze ssało..
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez barek253 » 30/9/2010, 18:10

na cieplym sie nie wsluchiwalem
wczoraj odpalilem i tak mi sie wydawalo jakby glosniej chodzil normalnie na wysokie idzie wszystko dziala ok
a da mi cos jesli przyloze reke kolo cylindra czy bede czul ze cos ma luz albo cos nie tak?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 30/9/2010, 19:31

nie bedziesz. w ogóle po opisie głosniej chodzi moze byc wszystko. równie dobrze to moze sprzęgło szumiec bo moze miec np za gęsty olej i na zimnym silniku głosniej pracuje. korba to raczej stuka niz szumi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pawel221 » 30/9/2010, 20:18

Siema :) wiem.. trochę nietypowe pytanie , ale cóż :D

Ostatnio po glebie połamał mi się daszek od kasku (offroad oczywiście) i czy można by to przykręcić jakoś takimi śrubkami 1 cm ?? albo czy jest jakiś klej który przyklei tą powierzchnie - chociażby nawet do następnej gleby :D Bo jak na razie to lece na izolatce :D
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez henio12323 » 30/9/2010, 20:40

sklej raczej duzo nie wytrzyma. to juz lepiej małe wkręty połapac ;D ustaw sobie na 1 regulacje i przykręc jakis czas wytrzyma ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 30/9/2010, 21:28

Henio ma racje, klej nic nie da jak już to wkręty, ale to też nie wytrzyma do następnego poważniejszego upadku. ;)
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Pawel221 » 30/9/2010, 22:36

Dlatego właśnie napisałem " chociażby nawet do następnej gleby " Bo zdaje sobie z tego sprawę.

A jak na razie nie mam kasy na nowy kask bo ostatnio kupiłem buty . Także pójdę w wkręty :)
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez Bostorn » 1/10/2010, 15:46

Pawel221 napisał(a):Siema :) wiem.. trochę nietypowe pytanie , ale cóż :D

Ostatnio po glebie połamał mi się daszek od kasku (offroad oczywiście) i czy można by to przykręcić jakoś takimi śrubkami 1 cm ?? albo czy jest jakiś klej który przyklei tą powierzchnie - chociażby nawet do następnej gleby :D Bo jak na razie to lece na izolatce :D


muistrzu mi się ułamał pod czas powaznego wypadku mocowanie daszka, tzn mocowanie zostało tylko kawałek daszku niee ;d miałem czesc skleilem kropelką, wcześniej odtluscilem, skleilem, dalem warstwe na dol i gore i do dzis trzyma, jeździlem w nim pozniej, scigaczami jeździlem przy 150 czy to daszek gora, dol nic nie odkleilo sie nic nie ułamało

3ma jak ta lala ;d a i upadkow mialem kilka na bok i nie odpadlo sie tylko dasze sie schowal;d tak więc działa jak należy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 2/10/2010, 17:26

czy srubka 2 sluzy do spr.oleju w silniku?i czy powinno go byc na rowni z nia
do czego sluzy srobka 3 ?
mam problem z 1 tam w glab jest uszczelka i z niej chyba cieknie mi olej , czy jest to olej z mieszanki czy z silnika?
aha i ktorym wezykiem sposcic plyn z chlodnicy?
Załączniki
a.jpg
a.jpg (177.3 KiB) PrzeglÄ…dane 1941 razy
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 2/10/2010, 18:33

to tak ;D generalnie tak 2jka jest od sprawdzania oleju. ale w 2T oleju sie nie sprawdza. masz na silniku napisane np lac 650 ml i tyle lejesz i nie patrzysz na nic.

śrubka 3 moze byc do spuszczania wody z chłodnicy to jest po prostu najnizszy punkt i z niej zleci cała woda. mozesz tez wężykiem - którym to juz jak tobie pasuje odkręcic to wszystko jedno. tylko jak spuscisz z węzyka to spuszczasz tylko z chłodnicy w cylku i pompie wody dalej płyn zostaje. śrubka 1 to jakas srubka od pokrywki zaworku. to olej z mieszanki a raczej niespalony olej. spaliny sie tam osadzają i cieknie. mozesz to zalepic silikonem jak nie znajdziesz nic ciekawego (uszczelki jakiejs) ale to ze cieknie to tylko kwestia estetyki. bo tam sie nic złęgo nie dzieje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 2/10/2010, 19:10

1 śrubka tak, spr olej
2 śrubka możliwe że to ta od płynu chłodnicy
Tam gdzie cieknie to jest taka uszczelka papierowa, mi też ciekło ale bardzo minimalnie, musiałem zmienić bo silnik był zarzygany, kusz się kleił itp...
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez barek253 » 2/10/2010, 19:17

a jak spuszcze wode to jak spuscic reszte z cylindra?
a czym zaalepic dziury w tlumiku?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê