Zobacz wÄ…tek - husqvarna te 410
NAS Analytics TAG

husqvarna te 410

Enduro, Cross
_________

husqvarna te 410

Postprzez papek23 » 19/5/2011, 19:41

mój wzrost to 170cm waga 60 kg i podnoszę tak ok 50kg jak sądzicie poradził bym sobie na 45konnej husqvarnie te 410??? powiem że jeździł bym tak ok 12-30km dziennie bardziej tak po leśnych drogach czasami po ścieżkach
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz


Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 20:37

twoja siła nie ma nic do tego. mozesz byc burnejką a mozesz po 10 minutach paść w krzakach z wycięczenia :P bardziej liczy sie kondycja. a z siły liczą sie nadgarstki, całe łapy i kolana :D ja tam nie cwicze na siłce ale latam i to jest mój trening :P jestem lzejszy od ciebie ale nieco wyzszy i ganiam nieco mocniejszym katem 525 :D wiec wszystko do ogarnięcia. tylko 1 pytanie z jakiego rocznika cie te huski interesują ? i na przyszłosc - masz dział off road od tych zapytan
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez papek23 » 20/5/2011, 13:23

interesuje mnie rocznik 1996
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 20/5/2011, 19:39

odpuscił bym sobie stare husky :D nie ma do nich częsci - a jak są to są drogie. i ogólnie sie sypią. jak chcesz to lepiej kup sobie kawasaki klx 300 nieco mniej koni ale bedzie sie równie fajnie jeździło. albo cos wiekszego typu ktm lc4. husek starych odradzam :D jak i husabergów i ktmów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bamboleo » 21/5/2011, 10:18

Witam, stare Husky są kiepskiego ze względu na to, że nie maja pompy oleju, posiadają rozbryzgowe smarowanie, KLX 300 jest dobry jak zadbany a ciężko jest kupić dobry egzemplarz za mała kasę, wymaga również częstego serwisu, mają wadliwe głowice, łożyskowanie wałków rozrządu podatne na zatarcie, głowicy i rozrządu trzeba w nich pilnować jak chleba w piecu, w dodatku nie posiada suchej miski olejowej, przy lataniu na gumie jednostka nie zapewnia odpowiedniego smarowania, żeby było ciekawiej zawory są regulowane płytkami, cylinder na nikasilu. Popieram przedmówce starym HvQ, KTm I Husabergom mówimy nie :) odłóż sobie kasę na DRZ 400 i nie wchodź w takie miny. Pozdrawiam
Bamboleo
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/5/2011, 11:03
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Postprzez papek23 » 21/5/2011, 17:22

aha ostatnio dzwoniliśmy z bratem o hus 410 i pytaliśmy się czy by dojechała ok 200km powrotem to koleś zaczął się wykręcać wiec zrezygnowaliśmy z niej ale teram mam na oku fajne kawasaki klr250 lub yamahę xt 225 jakbyście mi doradzali co wybrać kawaski czy yamahę ???(rocznikowo sa podobne)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 21/5/2011, 22:58

ja bym brał chyba klr jest nieco lepiej przystosowana w teren. i nie chce strzelac bo sie nie siedze w tych modelach az tak ale chyba xt 225 to nietyp troche i moze byc problem z jakimis czesciami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez papek23 » 22/5/2011, 09:38

ee właśnie z częściami do xt 225 idzie znaleźć , powiedział bym że moto jest zwinne lekkie i jak na tą pojemność moim zdaniem jest mocne. Kolega ma właśnie ten motor i bardzo sobie go chwali;p sory ale się wcześniej pomyliłem mi chodziło o klx 250 a nie klr a co do xt ma duży plus bo maksymalnie weznie 4.5l na 100km a przy spokojnej jeździe weznie tak ok 3.5 o może wiecie ile będzie palił klx ??? ;)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 22/5/2011, 11:54

klx niewiele wiecej ale ma wiecej mocy bo to hard enduro troche :P w teren lepszy klx bedzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez papek23 » 23/5/2011, 20:01

orjętuje się może ktoś ile bedzie palił klx 250???? bo yamaha xt225pali max 4 litry
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 23/5/2011, 20:41

ja niestety nie wiem ale nieco wiecej pali niz xt na pewno ale ma agresywniejszy silnik. poszukaj w necie moze bedzie raport spalania gdzies :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez papek23 » 24/5/2011, 14:20

ok;p
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez papek23 » 24/5/2011, 17:28

a jeszcze jedno pytanie bo soś czytałem o tym kawasaki i pisali że jedyna wada to bardzo czuła głowica awiec o co to chodzi??
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez domin195 » 24/5/2011, 17:59

pewnie o to że jeden z drugim oleju nie wymieniał, zaworów nigdy nie regulował, posypało się coś i teraz wypisuje głupoty że czuła głowica i się potrafi zepsuć.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 24/5/2011, 19:59

dokładnie. duzo słychac o "wadach fabrycznych" moze i takie istnieją ale pisza ze np w moim ktmie wada fabryczna to mocowanie wiatraczka, albo pękająca piasta - zgodze sie. ale wystarczy poprawnie załozyc ze swiezym segerem wiatraczek, a co do piasty to wystarczy na czas wymieniac łozyska i sie to nie ma prawa posypac :D tak samo jak i głowice. moze sąi czułe na brak dbania. ale kupujac takie moto trzeba sie z tym liczyc. jak ktos chce moto do którego leje tylko benzyne a od swieta wymieni olej to niech zapomni o hard enduraku :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domin195 » 24/5/2011, 20:44

niech zapomni o jakimkolwiek moto. no chyba że o wsk. w tym się nawet oleju nie wymienia a i tak jeździ.

tak samo jak kupowałem swojego dr. w necie naczytałem się o tym jak to się głowice sypią. pytałem kolesia który też na dr i to nie pierwszego i mówił aby nie pałować go na zimnym silniku i dbać o olej i nic nie ma prawa się posypać.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez Bamboleo » 1/6/2011, 00:22

domin a remontowałeś kiedyś kawasaki lub miałeś z nimi do czynienia ? kawasaki ma delikatne głowice. Co do KLR pali sporo jak na 250. 6-8 litrów. jeśli chodzi o porównanie do xt 225 to lepiej kupić kawasaki. Oleju musisz pilnować cały czas, silnik jest dość wytrzymały model 20 lat produkowany praktycznie bez żadnych zmian, jeśli mogę Ci coś doradzić to kup YAMAHE TT350 to jest sprzęt który przelata wszystko waży tyle co KLR 250, jest mocniejszy, silnik jak młotek. Porównując Yamahe TT do KLX, KLR, TE410 to ona właśnie taka jest :D raz na jakiś czas wymienić olej,. kontrola zaworów (zawory regulowane na śrubki a nie płytki ! regulacje takich zaworów można zrobić w przydomowym garażu) benzyna i w teren. pozdrawiam
Bamboleo
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12/5/2011, 11:03
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Postprzez Marcin1324 » 16/10/2012, 18:41

Witam. Jestem nowy na forum i mam pytanie mam zamiar w przyszłym roku kupić husqvarne te 410 i wiem o husqach o ich rzekomej awaryjności itp. Ale nie o to chce zapytać a mianowicie mam 14 lat(no prawie 15) mam 184 cm wzrostu ważę ok 100 kg wcześniej jeździłęm motorynom i simsonem i pytanie czy husqa nie będzie za mocna mam troche oleju w głowie i jak czuje że moto jest za mocne to nie odkręcam zabardzo. Jak myślicie czy husqa będzie dobra. Pozdro!!!
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 16/10/2012, 19:29

niestety ale bedzie za mocna, jestes w takim wieku że fizycznie i psychicznie trudno bedzie Ci opanowac takie moto. nei chodzi o olej w głowie, ani o to że na siłce podnosisz 40 kg... po prostu duze moto bez doswiadczenia w tym wieku nie wróży dobrze. jechac kazdy potrafi po prostym. w trudniejszym terenie czy na zakręcie chociazby juz sie bedziesz męczył z maszyną. na pcozątek proponował bym cos co jest do ogarniecia. bo swojądrogą ale pojemnosci rzędu 400-550 dosiadają dopiero zawodnicy z doswiadczeniem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 16/10/2012, 19:32

Widzę, że nie należysz do najmniejszych...
Ale odradziłbym ci motocykl o takiej pojemności, wyrwie cię spokojnie...
I odkopałeś temat sprzed roku :D
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê