Pierwszy cross
Posty: 40
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pierwszy cross
Witam mam mały problem z wybraniem mojego pierwszego cross-a a mianowicie myślę nad Yamahą YZF 250 i ostatnio nad Kawasaki KXF 250 mój budżet to tak do 8000 zł. Chciałbym abyście się wypowiedzieli na temat tych 2 motorków . Na allegro jest trochę kawasaki roczniki 04,05 w całkiem dobrych (wizualnie) kondycjach i z z alu ramą i,ceny tak do 8000 koła ,kiedy yamaha w alu ramie chyba od 06 zaczeła wychodzić ale to już ceny ponad 8000. Chodzi mi też abyście napisali o dostępność części do tych motorów i najczęściej występujący w nich usterek.
Pozdrawiam!!
Pozdrawiam!!
- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
Właśnie że kawasaki, szczególnie cztertosuwy w starszych rocznikach, są gorsze od yzf.
Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
A piszesz że kawy są mniej awaryjne dlatego że masz ,słyszałeś czy przeczytałeś na jakimś innym forum??
- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
Niewątpliwie zaletą w kawie jest alu rama już w rocznikach 05 w przystępnych cenach ale w crossach nie to ma chyba największe znaczenie
Chodzi też o niezawodność.


- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
Re: Pierwszy cross
Ramzes 86K napisał(a):
A to ma być Twój PIERWSZY motocykl ?...
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Tak pierwszy cross kiedyś już coś tam jeżdziłem ale nie na crossach ale pod uwagę biorę tylko 250cc.
- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
Szybko zabić ,co masz na myśli bo nie kumam
A KTM-y chodzą powyżej 8000 koła. A jak już wyżej pisałem to zastanawiam się nad kxs lub yzf .

- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
a crf? hmm i sxfa do 8 koła znajdziesz tylko patrz żeby nie był zajechany przez zawodnika
kolega pierdzieli głupoty ;p sam kupił 450 i nie wie nawet gdzie sie w niej biegi wrzuca i zazdrości tym którzy jeżdzą 250^_^
oni przynajmniej wiedzą że krosem nie trzeba jeździc na ręcznym żeby w zakręt wchodzic jak to robisz w swojej yfzetce
kolega pierdzieli głupoty ;p sam kupił 450 i nie wie nawet gdzie sie w niej biegi wrzuca i zazdrości tym którzy jeżdzą 250^_^
oni przynajmniej wiedzą że krosem nie trzeba jeździc na ręcznym żeby w zakręt wchodzic jak to robisz w swojej yfzetce

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostorn napisał(a):a crf? hmm i sxfa do 8 koła znajdziesz tylko patrz żeby nie był zajechany przez zawodnika
kolega pierdzieli głupoty ;p sam kupił 450 i nie wie nawet gdzie sie w niej biegi wrzuca i zazdrości tym którzy jeżdzą 250^_^
oni przynajmniej wiedzą że krosem nie trzeba jeździc na ręcznym żeby w zakręt wchodzic jak to robisz w swojej yfzetce
Tyle że ten kolega (ja...) miał już kx 80 -> exc 125 -> exc 450 -> i teraz yz450f...

Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Ramzes 86K napisał(a):A piszesz że kawy są mniej awaryjne dlatego że masz ,słyszałeś czy przeczytałeś na jakimś innym forum??
Dlatego że kumpel miał.
A np w cr'ach masz alu rame od 98 roku.
Na poczÄ…tek 125 jest lepsza.
Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
O 125 coś myślałem ale ...... to nie to kawa250 lub yama250, któryś z tych motorów jest mi pisany
tylko do końca nie wiem jeszcze który, dlatego chciałbym zasięgnąć opinii ludzi bardziej doświadczonych ode mnie ,ludzi którzy z crossami mieli już do czynienia i potrafią się na ich temat coś wypowiedzieć coś doradzić.

- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
Ok. Wszystko fajnie jeżeli chodzi yzf ale chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego motoru .
-awaryjność
-serwisowanie co ile
-wymiany płynów
-wymiany filtrów (powietrza,oleju)
-na co zwrócić uwagę przy zakupie
-jakich unikać??
Wiadomo im więcej info na temat motoru tym łatwiej będzie mi znaleść taki który nie był katowany ani nie brał udziału w żadnych zawodach.
Za wszystkie informacje z góry dzięki
-awaryjność
-serwisowanie co ile
-wymiany płynów
-wymiany filtrów (powietrza,oleju)
-na co zwrócić uwagę przy zakupie
-jakich unikać??
Wiadomo im więcej info na temat motoru tym łatwiej będzie mi znaleść taki który nie był katowany ani nie brał udziału w żadnych zawodach.
Za wszystkie informacje z góry dzięki

- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
Witam
Na początek bym ci polecił 125 2t. Są dużo tansze w ekspoloatacji niz 4t a po za tym do 8000 nie wiem czy kupisz cos ciekawego z 4t.. Mozesz sie zdrowo przejechac. Znajomy kupił właśnie taka okazje yzf 250 z 2003r i miesiac nie minął a motor sie zatarł. W 4 ledwo sie zmieścił. Z 2t polecił bym ci yz 125 lub cr 125. Miałem do czynienia z tymi motorkami i nie było żadnych niespodzianek.
Pozdro
Na początek bym ci polecił 125 2t. Są dużo tansze w ekspoloatacji niz 4t a po za tym do 8000 nie wiem czy kupisz cos ciekawego z 4t.. Mozesz sie zdrowo przejechac. Znajomy kupił właśnie taka okazje yzf 250 z 2003r i miesiac nie minął a motor sie zatarł. W 4 ledwo sie zmieścił. Z 2t polecił bym ci yz 125 lub cr 125. Miałem do czynienia z tymi motorkami i nie było żadnych niespodzianek.
Pozdro
-
wojtas109 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/1/2008, 18:30
- Lokalizacja: DGL
Teraz to już sam nie wiem co kupić
Może i masz racje ze 125cc ,muszę jeszcze posiedzieć na necie poczytać ,popytać i wtedy zadecydować na coś ale nie mówię bo 250cc chodzi mi cały czas [po głowie]
Pozdrawiam


Pozdrawiam


- Ramzes 86K
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:27
- Lokalizacja: Oświęcim- Naas( Irlandia)
powiedz czy jeździłeś wcześniej jakąś 2sówką?? o mocy ok 30 kucy??
na początek 125 w 2t może byc dla Ciebie za wsciekła
ja sam nastawiam sie na 250 4t sxf 250 ;d
łagodniejszy jest i lepiej sie w nim czuje
dla twojego dobra polecił bym abyś, o ile masz możliwośc przejechania się na 2ch sprzętach bez różnicy jakich 125 2t i 250 4t
porównaj je sobie i obmysl dokładnie co chcesz kupic i jak jeździc
pozdro
na początek 125 w 2t może byc dla Ciebie za wsciekła
ja sam nastawiam sie na 250 4t sxf 250 ;d
łagodniejszy jest i lepiej sie w nim czuje
dla twojego dobra polecił bym abyś, o ile masz możliwośc przejechania się na 2ch sprzętach bez różnicy jakich 125 2t i 250 4t
porównaj je sobie i obmysl dokładnie co chcesz kupic i jak jeździc

pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Przed kupnem warto zostawić sobie chociażby 1000zł na wszelki wypadek... nigdy nie wiadomo co się może stać.
Bierz 2T jak Ci koledzy doradzają, bo nawet w przypadku jakiegoś "ale" kapitalka będzie Cię kosztować maksymalnie 2000zł. W 4T - nie daj Boże, żeby zaczęło się coś konkretnego sypać. Beavis, nie udzielający się niestety na forum wie co to znaczy jak się 4T posypie i jakie są koszty...
W dzisiejszych czasach niektóre 2 latki są tak zaniedbane, głównie przez nie przestrzeganie podstawowych punktów przy serwisowaniu. Filtr powietrza, regulacja luzów zaworowych, wymiana łańcuszka rozrządu, tłoka, korby itd. ciągnie za sobą ogromne koszty. Tak więc, jeżeli ciężko pracowałeś/zbierałeś kasę i chciałbyś kupić coś, co w razie czego będzie można w miarę szybko i tanim kosztem naprawić, to bierz 2T. Chcąc przeznaczać jedynie 8000zł nie bardzo masz pole do popisu wśród dobrych sprzętów. Ci, którzy wiedzą co sprzedają, z reguły nie puszczają porządnych maszyn za bezcen...
Przemyśl sprawę porządnie!
Pzdr,
Bierz 2T jak Ci koledzy doradzają, bo nawet w przypadku jakiegoś "ale" kapitalka będzie Cię kosztować maksymalnie 2000zł. W 4T - nie daj Boże, żeby zaczęło się coś konkretnego sypać. Beavis, nie udzielający się niestety na forum wie co to znaczy jak się 4T posypie i jakie są koszty...
W dzisiejszych czasach niektóre 2 latki są tak zaniedbane, głównie przez nie przestrzeganie podstawowych punktów przy serwisowaniu. Filtr powietrza, regulacja luzów zaworowych, wymiana łańcuszka rozrządu, tłoka, korby itd. ciągnie za sobą ogromne koszty. Tak więc, jeżeli ciężko pracowałeś/zbierałeś kasę i chciałbyś kupić coś, co w razie czego będzie można w miarę szybko i tanim kosztem naprawić, to bierz 2T. Chcąc przeznaczać jedynie 8000zł nie bardzo masz pole do popisu wśród dobrych sprzętów. Ci, którzy wiedzą co sprzedają, z reguły nie puszczają porządnych maszyn za bezcen...
Przemyśl sprawę porządnie!
Pzdr,
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Posty: 40
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości