Yamaha wr 250f 2005
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Yamaha wr 250f 2005
Witam
właśnie przyszła mi yamaha wr 250f 2005.
i nie wiem jak sprawdzić zawory czy są dobrze ustawione.
przepraszam jesli był taki temat.
właśnie przyszła mi yamaha wr 250f 2005.
i nie wiem jak sprawdzić zawory czy są dobrze ustawione.
przepraszam jesli był taki temat.
- lolo12
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
- Lokalizacja: Drawsko Pom
żeby sprawdzic luzy zaworowe musisz zdemontować pokrywe na głowicy . przy okazji poł yamahy
. i mierzysz szczelinomierzem luzy i poruwnujesz do tabeli . ( serwisówke musisz sciagnąć ) przy ustwionych odpowiednio znakach . Jeśli są zaduże to demontarz wałków i zmiana płytek . Jeśli pierwszy raz to będziesz robić to oddaj komus co sie zna . we wr luzy kontroluje się chyba co 1000km.
Jak motor pali na zimnym i ciepłym bez wiekszych problemów nie wali w tłumnik , kolanko sie nie grzeje do czerwoności to po co ruszać ?

Jak motor pali na zimnym i ciepłym bez wiekszych problemów nie wali w tłumnik , kolanko sie nie grzeje do czerwoności to po co ruszać ?

- Harry8
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 8/4/2014, 19:56
jak sie nie znasz to łap nie pchaj bo mozesz cos tylko spieprzyć
raz że trzeba miec kilka narzędzi, dwa że trzeba wiedzieć co się robi.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak pytam na zaś ( bo chłopaki piszą ze trzeba tego pilnować jak ognia) bo zawory są niby nowe oryginalne z yamahy i mają przejechane 5 baków spokojnej jazdy, pali za 3 strzałem z kopa to chyba dobrze ( czy zimny czy ciepły) prawie cały silnik yest w środku nowy bo sprowadził go z francji z zatartym silnikiem i wszystko nowe z serwisu yamahy ( tłok, zawory, korbowód itp) i wszystko oryginalne z yamahy na fakturach prawie 7k za remont silnika i bez zamienników. Dałem za niego 10k chciał prawie 11, yest to 2005r i zarejestrowany ubezpieczony i z przeglądem do 2015.
przesiadka z hondy xlr na takiego moto to serce w gardle
przesiadka z hondy xlr na takiego moto to serce w gardle

- lolo12
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
- Lokalizacja: Drawsko Pom
panowie szybka rada jak można.
mam problem ze skrzynią a dokładniej z najwyższym biegiem , chodzi oto ze są takie przeciągania , uślizgi, na wolnych obrotach tego niema ale jak się manetkę odkręci to jest( jak by się sprzęgło ślizgało) ząbek na pewno nie jest wyłamany.
sprzęgło odpada, ponieważ by na wszystkich biegach tak było.
a jest tylko na ostatnim. jak jadę na tym biegu ( pyrkam sobie) to jest ok ale jak dam gazu to na wyższych obrotach jest takie coś ze ślizga się i po chwili łapie i znów ślizga. nie szarpie mocno, nie puka , tylko jest takie coś ze jak dajesz gazu to przyspiesza na raty ( uślizg załapie i tak znów ) reakcja jest jak by sprzęgło było wyjechane.
znajomy coś mówił ze podkładka moze być odwrotnie założona na trybie od tego biegu. ( ząbek nie jest chyba urwany bo nie szarpie)
Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
mam problem ze skrzynią a dokładniej z najwyższym biegiem , chodzi oto ze są takie przeciągania , uślizgi, na wolnych obrotach tego niema ale jak się manetkę odkręci to jest( jak by się sprzęgło ślizgało) ząbek na pewno nie jest wyłamany.
sprzęgło odpada, ponieważ by na wszystkich biegach tak było.
a jest tylko na ostatnim. jak jadę na tym biegu ( pyrkam sobie) to jest ok ale jak dam gazu to na wyższych obrotach jest takie coś ze ślizga się i po chwili łapie i znów ślizga. nie szarpie mocno, nie puka , tylko jest takie coś ze jak dajesz gazu to przyspiesza na raty ( uślizg załapie i tak znów ) reakcja jest jak by sprzęgło było wyjechane.
znajomy coś mówił ze podkładka moze być odwrotnie założona na trybie od tego biegu. ( ząbek nie jest chyba urwany bo nie szarpie)
Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
Ostatnio edytowano 27/8/2014, 21:38 przez lolo12, łącznie edytowano 1 raz
- lolo12
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
- Lokalizacja: Drawsko Pom
na przyszłosc edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim.
zawory to ważna sprawa, ale podejrzewam że w takim motocyklu realne sprawdzanie to nawet 30-40 motogodzin jazdy. popatrz sobie filmiki na youtube, i przede wszystkim ksiązka serwisowa do reki - tam na 100% jest wszystko opisane.
ale jakie są objawy ? jedziesz odkręcasz gaz do konca na np najwyzszym biegu i obroty rosną a prędkosc nie bardzo ? czyli sie slizga ? wtedy przyczyny mogą byc 3, albo za mocno naciągnieta linka ale wtedy na kazdym biegu raczej byłby problem, dwa, zuzyte tarcze sprzęgłowe ( albo inne elementy, spręzyny dociskowe, albo przekładki ) no albo na koncu całkiem kiepski olej zalany.
zawory to ważna sprawa, ale podejrzewam że w takim motocyklu realne sprawdzanie to nawet 30-40 motogodzin jazdy. popatrz sobie filmiki na youtube, i przede wszystkim ksiązka serwisowa do reki - tam na 100% jest wszystko opisane.
ale jakie są objawy ? jedziesz odkręcasz gaz do konca na np najwyzszym biegu i obroty rosną a prędkosc nie bardzo ? czyli sie slizga ? wtedy przyczyny mogą byc 3, albo za mocno naciągnieta linka ale wtedy na kazdym biegu raczej byłby problem, dwa, zuzyte tarcze sprzęgłowe ( albo inne elementy, spręzyny dociskowe, albo przekładki ) no albo na koncu całkiem kiepski olej zalany.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam
mam jeszcze pytanko
spuściłem olej z silnika ( dość dużo go )
i nie wiem ile wlać ( widziałem na forach ze 1,4l ale chce się upewnić) model 250f 2005.
i jaki wlać najlepiej olej i którędy ( czy do ramy czy do silnika)
i wie ktoś gdzie mozna pobrać do niego instrukcje serwisową ?
przepraszam ze nie edytowałem ( ale jak edytowałem jeden post to nikt nie napisał ,może był niewidoczny czy jak )

mam jeszcze pytanko
spuściłem olej z silnika ( dość dużo go )
i nie wiem ile wlać ( widziałem na forach ze 1,4l ale chce się upewnić) model 250f 2005.
i jaki wlać najlepiej olej i którędy ( czy do ramy czy do silnika)
i wie ktoś gdzie mozna pobrać do niego instrukcje serwisową ?
przepraszam ze nie edytowałem ( ale jak edytowałem jeden post to nikt nie napisał ,może był niewidoczny czy jak )

- lolo12
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/8/2014, 15:13
- Lokalizacja: Drawsko Pom
pobierz sobie ksiÄ…zke serwisowÄ… z neta i tam wszystko jest opisane. wlewasz oleju nie na ilosc tylko na poziom. ilosc w necie to tylko mniej wiecej pomoc ile tego oleju masz kupic ewentualnie.
nie bede pisał co i jak - bo od tego jest ksiązka serwisowa.
aaa i nie zapmnij o wymiane filtra oleju
nie bede pisał co i jak - bo od tego jest ksiązka serwisowa.
aaa i nie zapmnij o wymiane filtra oleju
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości