Honda cr 125- Silnik
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Honda cr 125- Silnik
Witam posiadam tÄ… sete i mam problem z niÄ… taki:
Może od początku jakoś w marcu zrobiłem szlif cylindra i zamontowałem nowy tłok wossnera kuty i na początku było ok ładnie jeździła, z resztą teraz też dobrze idzie ale chyba to nie to. Jak odpalam to kopniak chodzi coraz lżej ( ręką można go spokojnie przekopać ale stawia lekki opór) ale siły jeszcze ma. Dodam jeszcze że dużo ją nie wyjeździłem. co może być powodem tego?
A jak ostatnio zdejmowałem dyfek to przez okienko wiedziałem jak na tłoku pow. pierścienia i trochę pod jest trochę czarne(przykopcone)
Jest taka możliwość że do wymiany będą uszczelniacze na wale?
Może od początku jakoś w marcu zrobiłem szlif cylindra i zamontowałem nowy tłok wossnera kuty i na początku było ok ładnie jeździła, z resztą teraz też dobrze idzie ale chyba to nie to. Jak odpalam to kopniak chodzi coraz lżej ( ręką można go spokojnie przekopać ale stawia lekki opór) ale siły jeszcze ma. Dodam jeszcze że dużo ją nie wyjeździłem. co może być powodem tego?
A jak ostatnio zdejmowałem dyfek to przez okienko wiedziałem jak na tłoku pow. pierścienia i trochę pod jest trochę czarne(przykopcone)
Jest taka możliwość że do wymiany będą uszczelniacze na wale?
Honda CR 125 2T 1999r
Honda CRF 250 4T 2007r
Honda CRF 250 4T 2007r
- Riex
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 12/11/2011, 14:28
- Lokalizacja: Dęblin-Ryki-Bobrowniki
okopcenia nie musza znaczyc oleju z wału. jak juz to przedmuchy, ale dziwne że tak szybko by sie zuzył cylinder/tłok a na jakie pasowanie robiłeś ? moze za luźne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Docierać to docierałem ją długo około 20l na oleju motula 710.
Dziś zdemontowałem wydech gazior i membrane( gazior do czyszczenia) i jak patrzyłem to na cylindrze jak i na tłoku są te prążki nie wiem jak fachowo to się nazywa ( od zużycia) to nie są jeszcze starte bynajmniej od strony wydechu.
Jakie pasowanie to już nie pamiętam jaka tam dokładność była.
Dziś zdemontowałem wydech gazior i membrane( gazior do czyszczenia) i jak patrzyłem to na cylindrze jak i na tłoku są te prążki nie wiem jak fachowo to się nazywa ( od zużycia) to nie są jeszcze starte bynajmniej od strony wydechu.
Jakie pasowanie to już nie pamiętam jaka tam dokładność była.
Honda CR 125 2T 1999r
Honda CRF 250 4T 2007r
Honda CRF 250 4T 2007r
- Riex
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 12/11/2011, 14:28
- Lokalizacja: Dęblin-Ryki-Bobrowniki
Prążki, na cylindrze powinna być taka pajęczynka
Ubywa Ci płynu z chłodnicy ? Sprawdź, czy nie masz przedmuchu pod głowica, może to wina uszczelki ;p

Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
jest lato wiec 90 stopni jak złapie to ma tak byc.
prązki jak są na tłoku to jest dobrze.
wyczyscic mozna mechanicznie jakimis szczotkami na wysięgniku. mozesz spróbowac zalać czyms do usuwania powłok lakierskich, czasami dobrze rozpuszcza
prązki jak są na tłoku to jest dobrze.
wyczyscic mozna mechanicznie jakimis szczotkami na wysięgniku. mozesz spróbowac zalać czyms do usuwania powłok lakierskich, czasami dobrze rozpuszcza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Po 1 nie sluchaj sie jak ktos ci doradzi ,, uzyj kreta,, do wyczyszczenia dyfuzora , niektorzy zostawiali na 3h inni na 5h ja czyscilem pare razy i nawet zostawilem na cala noc , conajwyzej poplukalo, najlepzzym rozwiazaniem jest np rozwarstwienie linkiw pancerzu np od komara zamontowanie na wiertarke i czysczczenie wywali wszystko do zera gwarantuje , tylko musisz czyscic pod odpowiednim kontem i uwazac zeby ci nie wystrzelila , na poczatku mniejsze obroty potem zwiekszyc, co do moto sprawdz takze szczelnosc dyfuzora z cylindrem.Ja na wyrabanym tloku zauwazylem opur kopki , jak byl wyrabany tlok kopka zjezdzala w momencie , na nowym tloku juz czuc opor , wiadomo to 2t niepotrzeba wiele sily zeby kopnac ale roznica jest zauwazalna moim zdaniem, moze jest tak ze tlokbyl zle spasowany i wystarczylo z 6 wyjazdow bakow i juz za duze luzy?Tez nie ma sie czego spodziewac w porownaniu tuleji z nikasilem ps nie wiem co to za olej dokladnie ten motul 710 ale ja od zawsze uzywam motul 800 factory line offroad i jest ok 3 sezon cr 125 jezdze na nim
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości