enduro\tor\125\2t
Posty: 7
• Strona 1 z 1
enduro\tor\125\2t
Witam mam zamiar kupic motocykl do 15k (razem z ubraniem) czyli mam jakies 12k
Przeczytałem juz dużo forów i zdecydowałem sie na 125ccm w 2t.
Mam wielki dylemat: yz125, sx125, exc125
Brałbym sx bo najbardziej do mnie przemawia. Jakis rocznik 2011,12 na luzie znajde.
Ale sprawa wyglada tak ze motor bedzie rowno 50%tor 50%las
I czy niezmecze zabardzo tego motora? W filmach na yt jako enduro widzialem yz125, moze lepiej sie nadaje?
Exc jest spoko ale na tor bedzie slaby? Moze kupic sx i potem wlozyc tloczek z podwójnym pierscieniem od exc?
Po drodze asfaltowej nie bede jeździl wogole wiec homologacja mi niepotrzebna.
Z moich danych to 16lat 181cm wzrostu i 67kg
Co mi poradzicie?
Z gory mowie zeby niepisac wes 250 2t lub 4t lub kup dt125, interesuje mnie tylko 125 2t.
Przeczytałem juz dużo forów i zdecydowałem sie na 125ccm w 2t.
Mam wielki dylemat: yz125, sx125, exc125
Brałbym sx bo najbardziej do mnie przemawia. Jakis rocznik 2011,12 na luzie znajde.
Ale sprawa wyglada tak ze motor bedzie rowno 50%tor 50%las
I czy niezmecze zabardzo tego motora? W filmach na yt jako enduro widzialem yz125, moze lepiej sie nadaje?
Exc jest spoko ale na tor bedzie slaby? Moze kupic sx i potem wlozyc tloczek z podwójnym pierscieniem od exc?
Po drodze asfaltowej nie bede jeździl wogole wiec homologacja mi niepotrzebna.
Z moich danych to 16lat 181cm wzrostu i 67kg
Co mi poradzicie?
Z gory mowie zeby niepisac wes 250 2t lub 4t lub kup dt125, interesuje mnie tylko 125 2t.

- tomachawt
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 7/8/2014, 20:40
- Lokalizacja: śląskie
jak dla mnie lepiej jest kupic hard enduro i czasami wpaśc tym na tor. niz odwrotnie. kupic crossówke i latac po lesie.
dlaczego - bo przy amatorskiej jeździe zawieszenie, silnik i wszystko i tak w zupełnosci daje rade po torze a zawsze to po lesie sie wszystko mniej męczy i sprzet i kierowca. druga sprawa dosyc wazna, enduro mniej pali, i mniej kosztuje w eksploatacji. jedyna wada enduraka to cena zakupu bo jest wyższa. sporym plusem jest tez mozliwosc rejestracji, czasami podskoczyc chociazby dotankowac sie i juz sie przydaje.
exc na tor nie bedzie za słaby
dlaczego - bo przy amatorskiej jeździe zawieszenie, silnik i wszystko i tak w zupełnosci daje rade po torze a zawsze to po lesie sie wszystko mniej męczy i sprzet i kierowca. druga sprawa dosyc wazna, enduro mniej pali, i mniej kosztuje w eksploatacji. jedyna wada enduraka to cena zakupu bo jest wyższa. sporym plusem jest tez mozliwosc rejestracji, czasami podskoczyc chociazby dotankowac sie i juz sie przydaje.
exc na tor nie bedzie za słaby

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Przemyslalem sobie jak wyglada mój las i jest bardziej plaski, duzo dróżek. Mysle ze sx by sie tak nie meczyl.
Punk widze ze masz exc i jak z nim jest ok?
Co do kosztow eksplatacji to wydawalo mi sie ze sa te same wymiany?
I jeszcze spytam jak to wszyscy
yz czy sx jest lepszy na rok dajmy 2011 pewnie powiecie ze to samo ale yz chyba był zaniedbany od 2008?
Czas mam, jeszcze przemysle moze odloze do przyszlego roku i pozbieram hmm.
Moze sie ktos jeszcze wypowie
Punk widze ze masz exc i jak z nim jest ok?
Co do kosztow eksplatacji to wydawalo mi sie ze sa te same wymiany?
I jeszcze spytam jak to wszyscy

Czas mam, jeszcze przemysle moze odloze do przyszlego roku i pozbieram hmm.
Moze sie ktos jeszcze wypowie

- tomachawt
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 7/8/2014, 20:40
- Lokalizacja: śląskie
Bierz exc
na sx sam będziesz się męczył, zwłaszcza na "bardziej płaskim" ;p Ja ma cr, kolega exc, na torze równo dajemy radę (tzn ja słabiej, bo krócej jeżdżę xd) na polnych drogach to wgl coś innego. Żebyśmy równo jechali, to musi zwalniać, często go gonię itp. Na podjazdach i w lesie dół w exc jest bardzo przydatny
Tłok w exc wytrzymuje 2x dłużej, niż w sx.


Tłok w exc wytrzymuje 2x dłużej, niż w sx.
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
SX włąsnie na prostych drózkach najgorzej sie sprawdzi, za agresywny, za beznadziejne zawieszenie, za słabe przełozenia moto wyje, brzeczy a ledwo jedzie. EXC jak przydusisz to masz efekt, w SXie poderwie na gume fajnie spoko ale 60 km h i juz praktycznie dusisz go później po obrotach.
słuchaj rad jak sie pytasz na forum, jak jestes uparty to raczej bez sensu o co kolwiek pytac ;D
yz sx cr rm sie nie nadają do lasu, tylko i wyłącznie na tor, EXC głownie do lasu, czasem na torze spoko,
słuchaj rad jak sie pytasz na forum, jak jestes uparty to raczej bez sensu o co kolwiek pytac ;D
yz sx cr rm sie nie nadają do lasu, tylko i wyłącznie na tor, EXC głownie do lasu, czasem na torze spoko,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości