Jakiego full crossa 4t ?
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Jakiego full crossa 4t ?
Witam jakiego polecacie crossa 250 4t do 13tyś , mam zamiar brać udział w CC. KTM odpada, motocykl ma być bezawaryjny. Z góry dzięki
- Lukasz
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
- Lokalizacja: Częsochowa
KX250F albo YZF250. Za 13 000 kupisz już młodziutki i świeży egzemplarz. Ale jak chcesz brak udział w CC to nie lepiej jakieś enduro?
KX250F 2007r.
- Bartek_SIDI
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
- Lokalizacja: Barlinek
Myślałem nad yzf, też myślałem nad 2t są troszkę słabsze ale tańsze w utrzymaniu,
a powracając do cc do na pewno wystartuje w pucharze husqvarny i właśnie myślę czy enduro nie będzie lepsze.
A jeśli enduro to jakie (konkretny model)
a powracając do cc do na pewno wystartuje w pucharze husqvarny i właśnie myślę czy enduro nie będzie lepsze.
A jeśli enduro to jakie (konkretny model)
- Lukasz
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
- Lokalizacja: Częsochowa
2T są słabsze? Gdzie Ty to wyczytałeś hehehe. Jeżeli chcesz katować moto na torze to tylko full, ale jeżeli bardziej nastawiasz się na CC to zdecydowanie enduro. Możesz pomyśleć o KLX, WR albo DR. Napisz coś o sobie, ile masz lat i jakie doświadczenie, zdecydowanie łatwiej bedzie Ci cos doradzić.
KX250F 2007r.
- Bartek_SIDI
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
- Lokalizacja: Barlinek
No to tylko i wyłącznie WR250. O większych pojemnościach albo o fullach nawet nie myśl bo może Cię porozrywać. A jak nigdy wcześniej nie jeździłeś to radzę pomyśleć o DT 125 bo 250 może okazać się za mocne.
A jeździłeś kiedy kolwiek już na czymś? Jeżeli masz tory i chcesz po nich śmigać to raczej enduro sie nie nada. Musisz się zdecydować czy większy nacisk kładziesz na tor czy na CC i wtedy coś dobrać pod siebie.
A jeździłeś kiedy kolwiek już na czymś? Jeżeli masz tory i chcesz po nich śmigać to raczej enduro sie nie nada. Musisz się zdecydować czy większy nacisk kładziesz na tor czy na CC i wtedy coś dobrać pod siebie.
KX250F 2007r.
- Bartek_SIDI
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
- Lokalizacja: Barlinek
Miałem ltr-a i nawet dawałem rade tylko skrzynka biegów wkurzała bo praktycznie co chwile się psuła.
Ale chyba jednak wybiorę yzf 250 jak będzie mi się chciało to pojadę na tor a jeśli nie to w tzw. ''pola''
Ale chyba jednak wybiorę yzf 250 jak będzie mi się chciało to pojadę na tor a jeśli nie to w tzw. ''pola''
- Lukasz
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
- Lokalizacja: Częsochowa
125 2t jest nieco słabsze od 250 4t ? Chyba coś źle przeczytałeś. To jest praktycznie ta sama moc, tylko inaczej oddają moc ;d "KTM odpada, motocykl ma być bezawaryjny" nie wiem co ma znaczyć ta odpowiedź, bo jest bezsensu. Jak chcesz kupić bezawaryjne moto, to kup dt. Przy tych typu sprzętach (fullcross) zawszę po/przed jazdą trzeba coś zrobić, a to nasmarować łańcuch, a to filtr powietrza wyczyścić i nasączyć, a to coś odleciało/odkręciło. Zawszę coś się znajdzie do roboty. Co do KTM'a, nie wiem czemu dla Was KTM jest złą marka jak każda inna marka. Według mnie jest lepsza od innych, ma lepsza technologię i pomysły. Ceny części są prawie podobne w porównaniu do Yamahy czy Hondy Ja brałbym Exc-f/Sx-f 250
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
no bez przesady, tyle mth to raczej dużo, może jednak źle coś było składane ciągle co? trzeba robić wszystko na czas i porządnie ogólnie nic nie jest bezawaryjne w kategorii wyczynów. a jeśli chodzi o Twój wybór to ja też najbardziej proponowałbym exc-f.
- xawaxus
- Świeżak
- Posty: 160
- Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
- Lokalizacja: Wrocław
Ale też chodzi mi o to żeby nie kupić jakiejś padliny w 4t
Przejrzałem jeszcze raz wszystkie full crossy i sx albo yzf.
A możecie mi przybliżyć jak się reguluje zawory płytkowe w tym yzf ?
I w ogóle co będzie lepsze na CC 2t czy 4t ?
Przejrzałem jeszcze raz wszystkie full crossy i sx albo yzf.
A możecie mi przybliżyć jak się reguluje zawory płytkowe w tym yzf ?
I w ogóle co będzie lepsze na CC 2t czy 4t ?
- Lukasz
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
- Lokalizacja: Częsochowa
A w 2T to już padliny nie możesz kupić? Jedno i drugie może być zarżnięte, zależy jak kto dbał o dany sprzęt, to są motocykle wyczynowe i tu trzeba się liczyć z tym, że teraz ludzie często o te motocykle nie dbają i dość trudno o zadbaną sztukę. Co do regulacji zaworów, to znajdź sobie serwisówkę motocykla, który Ciebie interesuje i tam będziesz miał wszystko opisane, zresztą w internecie pełno jest filmów/tematów jak regulować zawory. Co będzie lepsze...zależy kto co preferuje, jeżeli wolisz moc rozkładaną liniowo to lepsze będzie 4T, a jeżeli wolisz nagły przypływ mocy tak jak jest to w 2T no to ono będzie lepsze.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
aa tam, słyszeć to sobie mozesz ;P jedni mówia tak inni inaczej. ktos kupi moto z dobitą skrzynią troche pojeździ skrzynia pada i plotki idą że nędzna...
kolego do CC najlepsze moim zdaniem moto w 4T. kilka zawodów i treningów wytrzyma a nie jak w 2T pare wyjazdów i silnik na stół bo remont w trakcie sezonu.
a jaki marka - kompletnie obojętne jak ma ci sie rozleciec to nawet i KTMa zarżniesz
kolego do CC najlepsze moim zdaniem moto w 4T. kilka zawodów i treningów wytrzyma a nie jak w 2T pare wyjazdów i silnik na stół bo remont w trakcie sezonu.
a jaki marka - kompletnie obojętne jak ma ci sie rozleciec to nawet i KTMa zarżniesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości