Zobacz wÄ…tek - Jakiego full crossa 4t ?
 
NAS Analytics TAG

Jakiego full crossa 4t ?

Enduro, Cross
_________

Jakiego full crossa 4t ?

Postprzez Lukasz » 3/5/2014, 13:21

Witam jakiego polecacie crossa 250 4t do 13tyś , mam zamiar brać udział w CC. KTM odpada, motocykl ma być bezawaryjny. Z góry dzięki :D
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa


Postprzez Bartek_SIDI » 3/5/2014, 13:25

KX250F albo YZF250. Za 13 000 kupisz już młodziutki i świeży egzemplarz. Ale jak chcesz brak udział w CC to nie lepiej jakieś enduro?
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek


Postprzez Lukasz » 3/5/2014, 13:33

Myślałem nad yzf, też myślałem nad 2t są troszkę słabsze ale tańsze w utrzymaniu,
a powracając do cc do na pewno wystartuje w pucharze husqvarny i właśnie myślę czy enduro nie będzie lepsze.
A jeśli enduro to jakie (konkretny model)
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa

Postprzez Bartek_SIDI » 3/5/2014, 13:57

2T są słabsze? Gdzie Ty to wyczytałeś hehehe. :) Jeżeli chcesz katować moto na torze to tylko full, ale jeżeli bardziej nastawiasz się na CC to zdecydowanie enduro. Możesz pomyśleć o KLX, WR albo DR. Napisz coś o sobie, ile masz lat i jakie doświadczenie, zdecydowanie łatwiej bedzie Ci cos doradzić.
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez Lukasz » 3/5/2014, 14:09

mam 17 lat, 174cm wzrostu, i masa tylko 50 kg,
125 2t jest nieco słabsze od 250 4t
ale chyba bym szukał jakiegoś full crossa mam 3 tory do motocrossu praktycznie obok siebie
:D
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa

Postprzez Bartek_SIDI » 3/5/2014, 14:13

No to tylko i wyłącznie WR250. O większych pojemnościach albo o fullach nawet nie myśl bo może Cię porozrywać. :) A jak nigdy wcześniej nie jeździłeś to radzę pomyśleć o DT 125 bo 250 może okazać się za mocne.

A jeździłeś kiedy kolwiek już na czymś? Jeżeli masz tory i chcesz po nich śmigać to raczej enduro sie nie nada. Musisz się zdecydować czy większy nacisk kładziesz na tor czy na CC i wtedy coś dobrać pod siebie.
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez Lukasz » 3/5/2014, 14:28

Miałem ltr-a i nawet dawałem rade tylko skrzynka biegów wkurzała bo praktycznie co chwile się psuła.
Ale chyba jednak wybiorę yzf 250 jak będzie mi się chciało to pojadę na tor a jeśli nie to w tzw. ''pola''
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa

Postprzez sylwek199888 » 3/5/2014, 15:16

125 2t jest nieco słabsze od 250 4t ? Chyba coś źle przeczytałeś. To jest praktycznie ta sama moc, tylko inaczej oddają moc ;d "KTM odpada, motocykl ma być bezawaryjny" nie wiem co ma znaczyć ta odpowiedź, bo jest bezsensu. Jak chcesz kupić bezawaryjne moto, to kup dt. Przy tych typu sprzętach (fullcross) zawszę po/przed jazdą trzeba coś zrobić, a to nasmarować łańcuch, a to filtr powietrza wyczyścić i nasączyć, a to coś odleciało/odkręciło. Zawszę coś się znajdzie do roboty. Co do KTM'a, nie wiem czemu dla Was KTM jest złą marka jak każda inna marka. Według mnie jest lepsza od innych, ma lepsza technologię i pomysły. Ceny części są prawie podobne w porównaniu do Yamahy czy Hondy ;) Ja brałbym Exc-f/Sx-f 250 :P
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Lukasz » 3/5/2014, 16:49

Bezawaryjny miałem na myśli żeby skrzynia się nie sypała itp. związane z silnikiem, jak miałem ltr-a to co 100-150 motogodzin 3 bieg mi się sypał :/ A jeśli o KTM-a excf to się jeszcze zastanowię.
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa

Postprzez xawaxus » 3/5/2014, 19:11

no bez przesady, tyle mth to raczej dużo, może jednak źle coś było składane ciągle co? trzeba robić wszystko na czas i porządnie :D ogólnie nic nie jest bezawaryjne w kategorii wyczynów. a jeśli chodzi o Twój wybór to ja też najbardziej proponowałbym exc-f.
xawaxus
Świeżak
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lukasz » 3/5/2014, 20:04

jednak postanowiłem nie kupować 4t ze względu na wyskoki koszt serwisowania. myślę że wezmę sx 125 albo exc 125 ale to się jeszcze zobaczy, dzięki wszystkim za wypowiedzenie się :)
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa

Postprzez xawaxus » 3/5/2014, 21:55

tak się mówi że wysoki koszt ale robisz rzadziej więc zazwyczaj wychodzi na jedno. oczywiście znowu: o ile robisz wszystko dobrze i na czas :P
xawaxus
Świeżak
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lukasz » 4/5/2014, 12:40

Ale też chodzi mi o to żeby nie kupić jakiejś padliny w 4t :?
Przejrzałem jeszcze raz wszystkie full crossy i sx albo yzf.
A możecie mi przybliżyć jak się reguluje zawory płytkowe w tym yzf ?
I w ogóle co będzie lepsze na CC 2t czy 4t ?
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa

Postprzez xawaxus » 4/5/2014, 16:15

za 13 tysi to możesz już raczej coś niezłego wyrwać, nie padlinę. a jeśli chodzi o cc to zazwyczaj lepiej 4t ze względu na niższe spalanie od 2t.
xawaxus
Świeżak
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Effendi » 4/5/2014, 16:15

A w 2T to już padliny nie możesz kupić? Jedno i drugie może być zarżnięte, zależy jak kto dbał o dany sprzęt, to są motocykle wyczynowe i tu trzeba się liczyć z tym, że teraz ludzie często o te motocykle nie dbają i dość trudno o zadbaną sztukę. Co do regulacji zaworów, to znajdź sobie serwisówkę motocykla, który Ciebie interesuje i tam będziesz miał wszystko opisane, zresztą w internecie pełno jest filmów/tematów jak regulować zawory. Co będzie lepsze...zależy kto co preferuje, jeżeli wolisz moc rozkładaną liniowo to lepsze będzie 4T, a jeżeli wolisz nagły przypływ mocy tak jak jest to w 2T no to ono będzie lepsze.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Lukasz » 4/5/2014, 17:00

a co myślicie o rmz-cie słyszałem że słaba skrzynia czy to prawda ?
Lukasz
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/9/2005, 17:07
Lokalizacja: Częsochowa

Postprzez henio12323 » 5/5/2014, 22:19

aa tam, słyszeć to sobie mozesz ;P jedni mówia tak inni inaczej. ktos kupi moto z dobitą skrzynią troche pojeździ skrzynia pada i plotki idą że nędzna...

kolego do CC najlepsze moim zdaniem moto w 4T. kilka zawodów i treningów wytrzyma a nie jak w 2T pare wyjazdów i silnik na stół bo remont w trakcie sezonu.

a jaki marka - kompletnie obojętne jak ma ci sie rozleciec to nawet i KTMa zarżniesz ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê