Zobacz wątek - Nie ma hamulca po wymianie klocków yz 426
NAS Analytics TAG

Nie ma hamulca po wymianie klocków yz 426

Enduro, Cross
_________

Nie ma hamulca po wymianie klocków yz 426

Postprzez matrix1441 » 22/12/2013, 00:35

Witam mam taki problem po wymianie klocków oraz tarcz nie ma hamulca oraz po wymianie płynu tz: Nie zrobi ciśnienia próbowałem różne sposoby . Odkręciłem wężyk od zbiorniczka , przytrzymałem palcem pod pompowałem kilka razy puściłem palec poszło powietrze i tak z 5 razy i zrobiło dobre ciśnienie z płynu nie do utrzymania palcem. Czyli pompka robi ciśnienie zakręciłem , próbowałem na od powietrzniku i nic nie zrobi ciśnienia męczyłem się z 1 h . Co może być przyczyną ? Muszę dodać że odkręciłem odpowietrznik i żeby wsunąć z powrotem cylinderek do środka musiałem użyć ścisku. Cylinderki się schowały brakło płynu i klapa teraz nie odpowietrzę. A przedtem był bardzo dobry hamulec .
matrix1441
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02


Postprzez Street4Fun » 22/12/2013, 02:23

Na początek układ musi być odpowietrzony, jak nie będzie nic nie zdziałasz.
Wężyk załóż na odpowietrznik, bo robienie tego bez założonego wężyka na odpowietrzniku przynosi marne efekty.
Poszukaj na YT jak się odpowiednio odpowietrza układ hamulcowy.
Jeżeli to nie przynosi efektów, szukałbym przyczyny w tłoczkach.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez matrix1441 » 22/12/2013, 09:57

Czytałem też że trzeba pierwsze odpowietrzyć pompę nacisnąć parę razy trzymać odkręcić przewód od pompy i tak aż zrobi ciśnienie. Bo jak odkręciłem go całkiem przytrzymałem palcem pod pompowałem to zrobiło ciśnienie.
matrix1441
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02

Postprzez Street4Fun » 22/12/2013, 11:12

Ale jak ty chcesz odpowietrzyć układ, skoro cały czas odkręcasz przewody. One mają być cały czas przykręcony i jedynie co odkręcasz, a raczej luzujesz, to jest odpowietrznik, na który jak wcześniej wspomniałem nakładasz wężyk najlepiej przeźroczysty, zwrócony ku górze. Oczywiście w czasie pompowania, koniecznie trzeba uzupełniać płyn hamulcowy, aby ci znów powietrzna nie zaciągnął.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez kris514 » 22/12/2013, 12:26

Może trzeba by zaczac od tego ze przy wciskaniu tloczkow oczyszcza sie je z brudu i smaruje środkiem do smarowania tłoczów, potem odkreca sie dekielek od zbiorniczka z plynem i wtedy dopiero wciska, a nie przy odkreconym odpowietrzniku. Jako ulatwienie podczas odpowietrzania mozna zdjac zacisk i umiescic go wyzej niz pompe(bo powietrze idzie do gory). wiesz oczywiscie ze odpowietrzanie wyglada w ten sposob ze: pompujesz dzwignia hamulca, trzymasz wcisnieta i dopiero wtedy popuszczasz odpowietrznik. Zakrecasz go i dopiero wtedy zwalniasz dzwignie znowu pompujesz znowu trzymasz znowu odkrecasz i znowu zakrecasz i tak w kolko
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez matrix1441 » 22/12/2013, 12:34

Tak właśnie robiłem ale nie chciało zrobić ciśnienia jutro jeszcze sprawdzę pare sposobów . Mówicie żeby wężyk nałożyć go na odpowietrznik i odwrócić go do góry jak najwyżej?
matrix1441
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02

Postprzez Street4Fun » 22/12/2013, 15:32

Może na jak najwyżej, ale tak, aby pęcherzyki powietrza nie cofały się i aby ten wężyk sam też nie zaciągał powietrza.
Poszperaj na YT, kiedyś widziałem gościu przy starej Yamasze opisywał i przedstawiał jak to dobrze zrobić, fakt, faktem, że po angielsku mówił ale patrząc można zrozumieć.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 22/12/2013, 22:53

rózne są sposoby po 1 poluzuj regulacje żeby tłoczek po odpuszczeniu na maxa wychodził. po 2 mozna odkręcic wszystko i zacisk sam dac nizej niz pompa i grawitacyjnie powinien zaciągnąc sobie płynu. mozna też pomóc zassac strzykawką. albo w ogóle strzykawką nabić od zacisku w strone pompy. potem klasycznie na koncu trzeba odpowietrzyć. a na odpowietrznik zawsze warto kawałek rurki załozyc zeby po 1 było widac czy bąbelkuje jeszcze po 2 żeby nie zassało powietrza przypadkiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez matrix1441 » 23/12/2013, 21:03

Zrobiłem : ) przez strzykawkę i wężyk wstrzyknąłem płyn przez odpowietrznik i wszystko gra odpowietrzyło się w 3 min . A jak wlewałem górą płyn to nie mogło się odpowietrzyć dzięki :P
matrix1441
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê