Nie ma hamulca po wymianie klocków yz 426
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Nie ma hamulca po wymianie klocków yz 426
Witam mam taki problem po wymianie klocków oraz tarcz nie ma hamulca oraz po wymianie płynu tz: Nie zrobi ciśnienia próbowałem różne sposoby . Odkręciłem wężyk od zbiorniczka , przytrzymałem palcem pod pompowałem kilka razy puściłem palec poszło powietrze i tak z 5 razy i zrobiło dobre ciśnienie z płynu nie do utrzymania palcem. Czyli pompka robi ciśnienie zakręciłem , próbowałem na od powietrzniku i nic nie zrobi ciśnienia męczyłem się z 1 h . Co może być przyczyną ? Muszę dodać że odkręciłem odpowietrznik i żeby wsunąć z powrotem cylinderek do środka musiałem użyć ścisku. Cylinderki się schowały brakło płynu i klapa teraz nie odpowietrzę. A przedtem był bardzo dobry hamulec .
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
Na początek układ musi być odpowietrzony, jak nie będzie nic nie zdziałasz.
Wężyk załóż na odpowietrznik, bo robienie tego bez założonego wężyka na odpowietrzniku przynosi marne efekty.
Poszukaj na YT jak się odpowiednio odpowietrza układ hamulcowy.
Jeżeli to nie przynosi efektów, szukałbym przyczyny w tłoczkach.
Wężyk załóż na odpowietrznik, bo robienie tego bez założonego wężyka na odpowietrzniku przynosi marne efekty.
Poszukaj na YT jak się odpowiednio odpowietrza układ hamulcowy.
Jeżeli to nie przynosi efektów, szukałbym przyczyny w tłoczkach.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Czytałem też że trzeba pierwsze odpowietrzyć pompę nacisnąć parę razy trzymać odkręcić przewód od pompy i tak aż zrobi ciśnienie. Bo jak odkręciłem go całkiem przytrzymałem palcem pod pompowałem to zrobiło ciśnienie.
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
Ale jak ty chcesz odpowietrzyć układ, skoro cały czas odkręcasz przewody. One mają być cały czas przykręcony i jedynie co odkręcasz, a raczej luzujesz, to jest odpowietrznik, na który jak wcześniej wspomniałem nakładasz wężyk najlepiej przeźroczysty, zwrócony ku górze. Oczywiście w czasie pompowania, koniecznie trzeba uzupełniać płyn hamulcowy, aby ci znów powietrzna nie zaciągnął.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Może trzeba by zaczac od tego ze przy wciskaniu tloczkow oczyszcza sie je z brudu i smaruje środkiem do smarowania tłoczów, potem odkreca sie dekielek od zbiorniczka z plynem i wtedy dopiero wciska, a nie przy odkreconym odpowietrzniku. Jako ulatwienie podczas odpowietrzania mozna zdjac zacisk i umiescic go wyzej niz pompe(bo powietrze idzie do gory). wiesz oczywiscie ze odpowietrzanie wyglada w ten sposob ze: pompujesz dzwignia hamulca, trzymasz wcisnieta i dopiero wtedy popuszczasz odpowietrznik. Zakrecasz go i dopiero wtedy zwalniasz dzwignie znowu pompujesz znowu trzymasz znowu odkrecasz i znowu zakrecasz i tak w kolko
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Tak właśnie robiłem ale nie chciało zrobić ciśnienia jutro jeszcze sprawdzę pare sposobów . Mówicie żeby wężyk nałożyć go na odpowietrznik i odwrócić go do góry jak najwyżej?
- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
Może na jak najwyżej, ale tak, aby pęcherzyki powietrza nie cofały się i aby ten wężyk sam też nie zaciągał powietrza.
Poszperaj na YT, kiedyś widziałem gościu przy starej Yamasze opisywał i przedstawiał jak to dobrze zrobić, fakt, faktem, że po angielsku mówił ale patrząc można zrozumieć.
Poszperaj na YT, kiedyś widziałem gościu przy starej Yamasze opisywał i przedstawiał jak to dobrze zrobić, fakt, faktem, że po angielsku mówił ale patrząc można zrozumieć.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
rózne są sposoby po 1 poluzuj regulacje żeby tłoczek po odpuszczeniu na maxa wychodził. po 2 mozna odkręcic wszystko i zacisk sam dac nizej niz pompa i grawitacyjnie powinien zaciągnąc sobie płynu. mozna też pomóc zassac strzykawką. albo w ogóle strzykawką nabić od zacisku w strone pompy. potem klasycznie na koncu trzeba odpowietrzyć. a na odpowietrznik zawsze warto kawałek rurki załozyc zeby po 1 było widac czy bąbelkuje jeszcze po 2 żeby nie zassało powietrza przypadkiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Zrobiłem : ) przez strzykawkę i wężyk wstrzyknąłem płyn przez odpowietrznik i wszystko gra odpowietrzyło się w 3 min . A jak wlewałem górą płyn to nie mogło się odpowietrzyć dzięki 

- matrix1441
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości