Problem - motor przy szybszej jeździe gaśnie !
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problem - motor przy szybszej jeździe gaśnie !
Witam. Od 2 tygodni męczy mnie problem , otóż gdy motor odpalę ma normalne obroty. Dodam , że motor to cagiva w4 enduro. Gdy jadę na 3 biegu tak do 40 km/h jest ok , ale wrzucę 4 i dam mu po gazie , motor po kilku sekundach zgaśnie , redukcja nie pomaga. Muszę wtedy odczekać jakieś 2 minuty potem chwile kopie i jadę dalej. Nie wiem co się dzieje , wymieniłem filtr paliwa , wyczyściłem gaźnik i dalej to samo.
Dodam też , że jadę cały czas na ssaniu. Gdy motor się rozgrzeje i wyłączę ssanie (ssanie chodzi mi o dodatkowe powietrze dla gaźnika) cagiva po prostu gaśnie. Nie wiem co mam robić
ale mam nadzieję, że są fachowcy którzy będą mogli mi pomóc , pozdrawiam !
Dodam też , że jadę cały czas na ssaniu. Gdy motor się rozgrzeje i wyłączę ssanie (ssanie chodzi mi o dodatkowe powietrze dla gaźnika) cagiva po prostu gaśnie. Nie wiem co mam robić
ale mam nadzieję, że są fachowcy którzy będą mogli mi pomóc , pozdrawiam !
- HusarzZGL
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/10/2013, 12:23
- Lokalizacja: Szczecin
ssanie czyli dodatkowa benzynadla silnika, nie zmieniales ostatnionicasilu na tuleje?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ssanie czyli dodatkowa benzynadla silnika, nie zmieniales ostatnionicasilu na tuleje?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Podręcznikowy efekt zacierania. W najlepszym wypadku zatkane odpowietrzenie baku.
Spróbuj spuścić ok litry paliwa z baku przez wężyk (kranik). Jak po zlaniu np. 200 ml paliwo przestanie się lać to odkręć korek baku.
W tym sezonie na jednych zawodach tak mi się właśnie pechowo zatkał wężyk od odpowietrzenia.
Spróbuj spuścić ok litry paliwa z baku przez wężyk (kranik). Jak po zlaniu np. 200 ml paliwo przestanie się lać to odkręć korek baku.
W tym sezonie na jednych zawodach tak mi się właśnie pechowo zatkał wężyk od odpowietrzenia.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Nic nie zmieniałem. Ssanie w tym przypadku to dodatkowe powietrze , od strony filtra paliwa jest blaszka , i gdy ssanie jest włączone dziura jest większa , gdy wyłączone dziura zmniejsza się. Cylinder ani tłok nie jest zatarty bo dziś go rozbierałem. Co do zatkanego powietrza jutro to wypróbuję 

- HusarzZGL
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/10/2013, 12:23
- Lokalizacja: Szczecin
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Jutro rozbiore gaźnik i pokaże Ci działanie tego czegoś. Być może nie nazywa się to ssanie , może inaczej. Działanie wytłumaczyłem i wiem jak działa typowe ssanie , nie wiedziałem jak to nazwać to nazwałem to tak z wyjaśnieniem ... nie masz się o co już czepiać? Ja tu cierpie bo motór nie chodzi ... :C
- HusarzZGL
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/10/2013, 12:23
- Lokalizacja: Szczecin
To co majster mówi zaciera się, a czepiam się tego ponieważ jeździsz na wyłączonym ssaniu (takie ssanie jest np. w chińskich crossach) i po prostu próbuję uświadomić że to jest ok bo na włączonym ssaniu ciepły motor nie powinien chodzić, a przyczyny tego mogą być:
-źle wyregulowany gaźnik (za dużo powietrza)
-lewe powietrze
-zbyt ciasno spasowany tłok
-brak chłodzenia
-źle wyregulowany gaźnik (za dużo powietrza)
-lewe powietrze
-zbyt ciasno spasowany tłok
-brak chłodzenia
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Ten endurak nie ma ssania. Po prostu go nie posiada, tylko to co mówie z tym powietrzem. Chłodzenie jest , tłok dobra kompresja , nie wiem jak z powietrzem a jutro na nowo gaźnik wyreguluje. ps. cagiva w4 to włoski motor z 1995
- HusarzZGL
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/10/2013, 12:23
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości