Dylemat SuperMoto
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Dylemat SuperMoto
Witam, mam do was pytanie jakie supermoto proponowalibyście dla mnie juz pisze o co chodzi jestem posiadaczem full crosa Yz 125 mam doświadczenie z tym moto 4 lata i szczerze nudzi mnie już ciągłe takie doinwestowywanie w to moto aczkolwiek nie chce rezygnować z terenu chciałbym moto, które ma dość dużą moc, pojemność nie stanowi problemu chodzi mi o to żeby ten tłoczek troszke dłużej poskakał niż zwykle w takich moto nie chce się pakować w wieczne dokładanie oczywiście pewne wydatki akceptuje ale nie co 30-40 mth. Zamierzam jeździć nim w szosie jak i w terenie ok 4godzin dziennie.Co proponujecie podoba mi się np cos jak Aprilia svx 550, ktm 525 exc ale z tego co wiem tam tez pakuje się ciężką kasę Co więc byłoby takim najrozsądniejszym rozwiązaniem ? Na Moto mam przeznaczone 11.000zł
Waga 82kg
Wiek 19 lat
Doświadczenie: 6 Lat
Waga 82kg
Wiek 19 lat
Doświadczenie: 6 Lat
-
QuaCore - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 20/3/2011, 14:23
- Lokalizacja: Tarnów
apke odpuść bo to są dopiero koszta
na ktma 11 tysi to tak na styk taniej igły nie kupisz. co do jazdy 4 h dziennie to sporo. i sprawa wygląda tak, że i 2T i 4T kosztuje praktycznie tyle samo, tylko że w 2T jak pisałes robisz co 30 mth remont za 500 zł. w 4T robisz 4X rzadziej ale 4X drożej. druga sprawa, że mówie tutaj w porównaniu dla motocykli o tej samej klase, czyli crossówka jak np porównanie yz z yzf. w przypadku enduro koszta są zawsze nieco niższe ale nadal sa. tak dla porównania, nie wiem ile kasy wydałeś na yz w ciągu tych 4 lat. ale mam od ponad 3 lat EXC i też sporo latam i w terenie i po asfalcie, o maszyne dbam jak moge, robie wszystko sam i kombinuje troche, żeby mimo wszystko maszyna była w jak najlepszym stanie przy czym, żeby nie wydawać niepotrzebnie kasy ale mimo to ponad 13-15 tysięcy już w nią wpakowałem. a to remont, a to zmiana plastików bo połamałem, licze opony, napęd - a przy takim sprzęcie takie rzeczy trzeba kupowac z górnej półki a i tak idą w oczach. wiec koszta no nie małe. ale tak trzeba robić jak chce sie utrzymać maszyne w odpowiednim stanie ;D wiec jak ci pasuje - nie ma problemu. jak szukasz taniej i jako supermoto wolałbym sam chyba kupic ktma lc4 640 na gaźniku keihin i sportowym wydechu, moto fajnie jeździ, duzo lepiej zachowuje sie na asfalcie niz EXC pod względem wygody i stabilnosci. może nie jest tak narwane ale v max pewnie byłby wiekszy, i sensowniej mozna poleciec gdzieś dalej, mniej pali i remonty są też rzadsze. nie jest też za słaba bo na gume to spokojnie pójdzie.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości