Co wybrać?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Co wybrać?
Mam dylemat. Zastanawiam się nad kupnem enduro. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowię Yamaha DT 125, lecz zastanawiam się też nad tym, czy 125ccm nie za szybko mi się znudzi. Czy nie byłoby lepiej jakbym kupił jakąś 250-tkę? Tylko nie wiem czy 250-tka nie będzie za duża jak na pierwszy motocykl. Więc bardzo proszę o radę. ; )
-
Gofer.1 - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 25/2/2013, 21:21
Kał słonia.
Ile masz kasy ile wzrostu ile wazysz skad mam wiedziec czy 250 bedzie za duzo za mala czy w sam raz 15- 16 latek moze spokojnie jezdzic na 250 w 4t lub 125 w 2t jezeli masz to cos. Zalezy czy ogarniasz jazde czy nie sam wsiadz przejedz sie i bedziesz wiedzial
Ile masz kasy ile wzrostu ile wazysz skad mam wiedziec czy 250 bedzie za duzo za mala czy w sam raz 15- 16 latek moze spokojnie jezdzic na 250 w 4t lub 125 w 2t jezeli masz to cos. Zalezy czy ogarniasz jazde czy nie sam wsiadz przejedz sie i bedziesz wiedzial
- d-_-b123
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 31/3/2013, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
po 1 125 moze byc kiedys za słaba, ale nie musi. po 2 na DT lepiej sie nauczysz jeździc, 250 na początek bedzie zdecydowanie za mocna i nie nauczysz sie odpowiednich nawyków. tylko bedziesz zamulał. nawet jak ogarniesz troche moto bedziesz miał nadal złe nawyki. po 3 nie ma ciekawych sprzetów w tej klasie w 2T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiec 250tka bedzie za mocna. 125tka jakas bedzie po skuterku w sam raz. no i z tą kasą też nie ma co sie na nic innego siadać. yamaha DT 125 i tej podobne polecam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
taki motocykl nie istnieje.
masz 2 klasy miedzy innymi hard enduro i soft enduro. hard enduro - motocykle drogie, droga eksploatacja, duza moc super osiągi, super zawieszenie, sprzet głownie w teren. i soft enduro - tansze, słabsze mało pala, ekonomiczne. hard enduro - cie nie stać za tą kase, i samo utrzymanie drogie. soft enduro - stać cię, i praktycznie pod twoje wymagania., i obojętne czy to yamaha DT czy kawasaki kmx. wszystko ma podobne osiągi i własciwosci. oczywiscie róznica kilku kucy moze byc, ale wystarczy dorwać DT na sportowym wydechu i juz ma wiecej mocy. ktm lc2 ma całkiem przyzwoity zawias jak na ta klase. i ma silnik podkrecony od yamahay DT. popatrz rózne 125 w 2T w soft enduro. huska WRE jeszcze ale za tą kase ciezko bedzie
masz 2 klasy miedzy innymi hard enduro i soft enduro. hard enduro - motocykle drogie, droga eksploatacja, duza moc super osiągi, super zawieszenie, sprzet głownie w teren. i soft enduro - tansze, słabsze mało pala, ekonomiczne. hard enduro - cie nie stać za tą kase, i samo utrzymanie drogie. soft enduro - stać cię, i praktycznie pod twoje wymagania., i obojętne czy to yamaha DT czy kawasaki kmx. wszystko ma podobne osiągi i własciwosci. oczywiscie róznica kilku kucy moze byc, ale wystarczy dorwać DT na sportowym wydechu i juz ma wiecej mocy. ktm lc2 ma całkiem przyzwoity zawias jak na ta klase. i ma silnik podkrecony od yamahay DT. popatrz rózne 125 w 2T w soft enduro. huska WRE jeszcze ale za tą kase ciezko bedzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A jeśli chodzi o Yamahę to jest droga w utrzymaniu czy wręcz przeciwnie, bo większość osób poleciło mi właśnie ten motocykl i teraz poważnie o tej 125 myślę. Zapewniono mnie, że tym motocyklem długo pojeżdżę i raczej mnie nie zawiedzie. ; )
-
Gofer.1 - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 25/2/2013, 21:21
masz ogromny temat o samej yamaszce DT na forum , wystarczy poszukać
utrzymanie jest smiesznie tanie. generalka top endu 500 zł a potem ganiasz 15-20 tysiecy km... co 2-3 tłoki wymieniasz korbe za dodatkowe 500 - 700 zł ( bo i wszystkie łozyska uszczelki itp ) wiec nawet jak na trupa trafisz. wsadzasz 1500 zł w silnik i masz igiełke na kilka dobrych sezonów.
utrzymanie jest smiesznie tanie. generalka top endu 500 zł a potem ganiasz 15-20 tysiecy km... co 2-3 tłoki wymieniasz korbe za dodatkowe 500 - 700 zł ( bo i wszystkie łozyska uszczelki itp ) wiec nawet jak na trupa trafisz. wsadzasz 1500 zł w silnik i masz igiełke na kilka dobrych sezonów.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
piston co ty z tym kmx, lepiej niech poszuka już dty albo husqy wre 125
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości