Zobacz wÄ…tek - Husaberg FE 400, a KTM EXC 400
 
NAS Analytics TAG

Husaberg FE 400, a KTM EXC 400

Enduro, Cross
_________

Postprzez edek123 » 27/2/2013, 16:00

WTF? przeprasza, ale nie wiem co sie stało
edek123
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/2/2013, 15:55


Postprzez Marcin1324 » 27/2/2013, 17:10

Ale na siłę nikt ci nie będzie wciskał 2t ale na pewno był by dużo lepszy i tańszy w utrzymaniu a niżeli 4t.

A co do wr 400 to ponoć to nawet nie najgorszy sprzęt tylko trochę już stary, lepsze byłoby wr 426 jest trochę nowsza a ma dobrą zależność cena/jakość.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez Duriv » 27/2/2013, 18:13

czemu taki uprzedzony do 2T jesteÅ›? ;)
Każdy stary 4T jest do bani, bo już silnik rozpoławiany n-razy. Bieżnie łożysk się wyrabiają, wał, nie wspominam o głowicy, którą trzeba regenerować.
U siebie w KXF musiałem wszystko zrobić ( tak, wszystko, łącznie ze skrzynią ) mimo że 2006 rok.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Marcin1324 » 27/2/2013, 19:17

Ale duriv popatrz na to z innej strony miałeś moto jak nowe :D. ja też myśle że 2t będzie najlepsze :)
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Duriv » 27/2/2013, 19:28

no i co, że miałem jak nowe, że mimo iż 4T i tak tłok co 40 mth musiałem zmieniać, prawie jak w 125? ;)
4T ma sens, jeśli jest nowe. Tyle w temacie.
Sam teraz zakupiłem EXC 300, i mam nadzieję że nie będę żałował. Tak naprawdę 2T daje więcej frajdy. ;p
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Bostorn » 28/2/2013, 13:55

w 125 wymienia się co 20-30mth :) jak się o moto dba, czyści, odpowiednio serwisuje, nie oszczędza na częściach, nie jeździ bezsensownie na gumie, na za wysokim biegu to i skrzynie są całe, i moto długo wieczne i nie trzeba tak remontowac :)

ps: postępując zgodnie z serwisówką można obnliczyc sobie ile kosztuje roczne utrzymanie :D ew utrzymanie przez okreslony moment pracy :D

i nie ma różnicy czy 2t czy 4t :D jak by tak 4t było nie opłacalne nikt by się nie przesiadał z 2t :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Duriv » 28/2/2013, 14:03

Dlatego Maciuś napisałem "prawie" :).
Nie oszczędzałem na częściach, nie to co niektórzy, którym np. stary korbowód stanął na OML ;d
na za wysokim przełożeniu, i tak Cię robiłem :twisted:
Za dwa tygodnie trening! ;D

no no :D nakręcaj się nakęcaj, niedługo trening :D zobaczymy czy tym razem 300cm2 pomoże Ci chociaż zbliżyc się do mnie :D
Miszczunio
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Duriv » 28/2/2013, 18:38

zbliżyć.. ;D Panie Ty się Pan zastanawiaj co zrobić i jak mi przeszkodzić,bym Cię nie zdublował!
W przyszłym tygodniu pijemy ;]
KONIEC OFFTOPIC
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê