Husaberg FE 400, a KTM EXC 400
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ale na siłę nikt ci nie będzie wciskał 2t ale na pewno był by dużo lepszy i tańszy w utrzymaniu a niżeli 4t.
A co do wr 400 to ponoć to nawet nie najgorszy sprzęt tylko trochę już stary, lepsze byłoby wr 426 jest trochę nowsza a ma dobrą zależność cena/jakość.
A co do wr 400 to ponoć to nawet nie najgorszy sprzęt tylko trochę już stary, lepsze byłoby wr 426 jest trochę nowsza a ma dobrą zależność cena/jakość.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
czemu taki uprzedzony do 2T jesteÅ›?
Każdy stary 4T jest do bani, bo już silnik rozpoławiany n-razy. Bieżnie łożysk się wyrabiają, wał, nie wspominam o głowicy, którą trzeba regenerować.
U siebie w KXF musiałem wszystko zrobić ( tak, wszystko, łącznie ze skrzynią ) mimo że 2006 rok.
Każdy stary 4T jest do bani, bo już silnik rozpoławiany n-razy. Bieżnie łożysk się wyrabiają, wał, nie wspominam o głowicy, którą trzeba regenerować.
U siebie w KXF musiałem wszystko zrobić ( tak, wszystko, łącznie ze skrzynią ) mimo że 2006 rok.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Ale duriv popatrz na to z innej strony miałeś moto jak nowe . ja też myśle że 2t będzie najlepsze
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
no i co, że miałem jak nowe, że mimo iż 4T i tak tłok co 40 mth musiałem zmieniać, prawie jak w 125?
4T ma sens, jeśli jest nowe. Tyle w temacie.
Sam teraz zakupiłem EXC 300, i mam nadzieję że nie będę żałował. Tak naprawdę 2T daje więcej frajdy. ;p
4T ma sens, jeśli jest nowe. Tyle w temacie.
Sam teraz zakupiłem EXC 300, i mam nadzieję że nie będę żałował. Tak naprawdę 2T daje więcej frajdy. ;p
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
w 125 wymienia się co 20-30mth jak się o moto dba, czyści, odpowiednio serwisuje, nie oszczędza na częściach, nie jeździ bezsensownie na gumie, na za wysokim biegu to i skrzynie są całe, i moto długo wieczne i nie trzeba tak remontowac
ps: postępując zgodnie z serwisówką można obnliczyc sobie ile kosztuje roczne utrzymanie ew utrzymanie przez okreslony moment pracy
i nie ma różnicy czy 2t czy 4t jak by tak 4t było nie opłacalne nikt by się nie przesiadał z 2t
ps: postępując zgodnie z serwisówką można obnliczyc sobie ile kosztuje roczne utrzymanie ew utrzymanie przez okreslony moment pracy
i nie ma różnicy czy 2t czy 4t jak by tak 4t było nie opłacalne nikt by się nie przesiadał z 2t
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Dlatego Maciuś napisałem "prawie" .
Nie oszczędzałem na częściach, nie to co niektórzy, którym np. stary korbowód stanął na OML ;d
na za wysokim przełożeniu, i tak Cię robiłem
Za dwa tygodnie trening! ;D
no no nakręcaj się nakęcaj, niedługo trening zobaczymy czy tym razem 300cm2 pomoże Ci chociaż zbliżyc się do mnie
Miszczunio
Nie oszczędzałem na częściach, nie to co niektórzy, którym np. stary korbowód stanął na OML ;d
na za wysokim przełożeniu, i tak Cię robiłem
Za dwa tygodnie trening! ;D
no no nakręcaj się nakęcaj, niedługo trening zobaczymy czy tym razem 300cm2 pomoże Ci chociaż zbliżyc się do mnie
Miszczunio
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości