Honda CR 125 problem z obrotami
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Honda CR 125 problem z obrotami
Witam. Dzisiaj postanowiłem odpalić CR-ke pierwszy raz od 2 miesięcy. W tym celu spuściłem paliwo z baku i gaźnika, wlałem troszeczke świeżego i wyczyściłem świece. Wszystko pięknie odpaliła za 3 kopem, pochodziła, rozgrzała się i troche pokreciłem manetką. W pewnym momencie dodałem gazu i puściłem, ale obroty niezmniejszyły się. Ponowne poruszanie manetką nic niedało, a wręcz przeciwnie zacięła sie na jeszcze wyższych obrotach. Co to może być? Dodam, że manetka normalnie odbija.
- oblatywacz93
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/10/2012, 14:42
hmmm chyba gdyby śruba od obrotów była za mocno wykręcona to takie coś działby się od początku jak odpaliła, a ona chodziła normalnie przez 5 minut, kręciłem i wszystko było ok tylko w pewnym momencie coś się zacięło i nie chciało puścić. Gaźnik już był rozbierany, czyszczony i regulowany w Październiku. Zobaczę tą linkę, bo niesprawdzałem w jakim jest stanie, ale skoro manetka odbijała to mogła się zaciąć?
- oblatywacz93
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/10/2012, 14:42
Senek na zdrowy rozum to czy działalby gaz (odbijal) jeśli by się przepustnica zawiesiła? Prędzej stawialbym ze membrana poszła i dlatego miał za mała ilośc paliwa (stad obroty)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Poszczerbiona linka, która się zaklinowała w przewodzie, bądź w manetce
Proponowałbym zdemontować linkę gazu i rozebrać manetkę, dopiero potem gdyba coś dalej...

Proponowałbym zdemontować linkę gazu i rozebrać manetkę, dopiero potem gdyba coś dalej...
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
wyczyść gaźnik. rozbierz rolgaz i sprawdź linke przy rolgazie i przy samym gaźniku. zawieszenie pływaka nie ma zadnego wpływu na nagły skok obrotów. mozesz lać litrami paliwo do cylindra. ale jak nie uniesiesz przepustnicy to obroty nie wzrosną. wiec to musi byc podwieszona przepustnica. i teraz pytanie co to powoduje. i jest albo zacinająca sie linka, albo jest taki syf w gaźniku że sie przepustnica blokuje, albo sam rolgaz moze nie odbija ( moze ci sie kręci sam grip ?
)

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ok jutro wezmę się do roboty i posprawdzam wszystko o czym mówicie. W zasadzie wyjęcie i wyczyszczenie gaźnika to nie jest jakaś tam czasochłonna praca, ale zajmę się najpierw właśnie linką bo całkiem możliwe że to ona właśnie się przyblokowała gdzieś. Najwyżej kupię i założę nową, bo nie wiem ile ona już jest na tym motocyklu. Ale całe szczęście, że takie coś stało się teraz, a nie w czasie jazdy 

- oblatywacz93
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/10/2012, 14:42
tak jak pisze Henio, nie raz i nie 2 to przerabialiśmy, czasami linka potrafi się zaciąc, albo cos nie tak, jakis syf podejdzie, a i tak działa
przeczysc wszystko, rozbierz, nasmaruj i wtedy sprawdź
od 2 miesiecznego stania membrany nie pękają
przeczysc wszystko, rozbierz, nasmaruj i wtedy sprawdź
od 2 miesiecznego stania membrany nie pękają

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości