Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 15/6/2012, 11:41

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez xenOn » 15/6/2012, 12:12

nie, to nic nie oznacza... praktycznie każdy 4 suwowy motocykl tak ma
xenOn
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:11
Lokalizacja: Supraśl/Białystok


Postprzez henio12323 » 15/6/2012, 20:58

nie do konca nic to nie oznacza. jeżeli znalazł bys ktma jak mój z niebieskim kolankiem ( takim jak mój ) to oznaka że jak najbardziej kolanko było ostro dręczone przez temperature. tytanowe wydechy/kolanka albo np chromowane dostają koloru juz po pierwszym rozgrzaniu do typowej temperatury roboczej. ale niektóre rzeczywiscie trudno jest zrobic na niebiesko i dopiero wysoka temperatura to zdziała. a wysoka temp moze byc przez albo bardzo ostre katowanie, albo wystarczy mieć źle ustawiony gaxnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez ufo22222 » 15/6/2012, 23:36

zadałem to pytanie inspirując się tą aukcja:
http://allegro.pl/ktm-620-lc4-50km-1999 ... 07867.html
-Piłeś?? Nie jedź!!
-Nie jedziesz to możesz się napić!!
ufo22222
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13/6/2012, 21:22
Lokalizacja: WLKP

Postprzez henio12323 » 16/6/2012, 06:47

w lc4 z tymi kolankami to akurat norma :D poogladaj inne i kazdy bedzie niebieski ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 18/6/2012, 13:14

Ma ktoś może jakąś serwisówke do kxf 250 07r bo najprawdopodbnie zawory mi sie rozregulowaly ciezko pali a jak odpali to cos tam slychac i mam pytanie jakie maja byc te odstepy czy coś miedzy tymi zaworami bo dzownilem do mechanika mowil zeby przywiesc moto z serwisowka ale wniej zbyt wiele nie ma

znalazlem serwisowke ale nie moge tam, znalesc tych odstepow czy jak sie to nazywa link do serwisowki http://www.kawasaki-techinfo.net/showOM ... ng_code=EN jeszcze jedno moto lepiej odpalic i powoli dojechac do mechanika czy lepiej zacholowac
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Duriv » 18/6/2012, 16:25

0,10-0,14 ssace 0,15-0,19 wydechy. Serwisowke powinienem gdzies miec. Lepiej nie pal, chyba ze chcesz szukac za soba 20-30 m zaworków.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mikozniak » 18/6/2012, 18:50

Witam w swojej Jadźce mam łańcuch Did 520 dm. I potrzebuje te łączenie łańcucha, ponieważ zabezpieczenie jest jak żyletka. A mam ponad połowe naciągu łańcucha jeszcze.http://sklep.motor-land.com.pl/p-649-og ... go-did520/ o cos znalazlem, ale jak nie ma tego DM robi to cos? DOBRA NIE AKTUALNE JUŻ ZAMÓWIŁEM.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 18/6/2012, 22:13

na przyszłosc nie ma duzego znaczenia jaka spinke kupisz, do zwykłego mozesz nawet i oringową wsadzic. jednak warto np do oringowego łancucha wsadzic spinke z oringami itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin :D » 22/6/2012, 11:24

Czy do wymiany oleju w lagach muszę koniecznie wyciągać je z półek? A jeśli nie, to jak to zrobić?
Suzuki DR 125 --> KTM SX 200 ;>
Avatar użytkownika
Marcin :D
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/12/2011, 19:16
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez barek253 » 22/6/2012, 12:15

no a jak inaczej :D
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Marcin :D » 22/6/2012, 19:12

Czytałem gdzieś,że odkręca się na dole lag śrubki i spuszcza się olej :D
Suzuki DR 125 --> KTM SX 200 ;>
Avatar użytkownika
Marcin :D
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/12/2011, 19:16
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez barek253 » 22/6/2012, 19:29

no pewnie można ale co to za robota.wg mnie to do bani i jesli chce się zadbac i prawidłowo zrobic najlepiej wyjac i na spokojnie wszystko zrobić
a jak tak chcesz robic to odkręcasz korki na dole i ci sie zlewa.tylko ciekawe jak później zassasz olej do środka zeby sie "ułozył"
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 23/6/2012, 07:09

nie mozna bo nie spuscisz całego oleju, jak juz robisz to rozbierasz wszystko, najlepiej wyczyscic, posprawdzac co i jak w srodku.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 23/6/2012, 08:01

no i to też zależy w jakim zawieszeniu ale najprawdopodobniej właśnie tez nie wyleci wszystko
bez sensu taka robota
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez wawzon » 23/6/2012, 09:07

mialem jakis czas w sprayu motula niby fajnie sie to nasacza i wgl ale na krotko ci to starczy
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez barek253 » 23/6/2012, 11:29

spray to lipa
w sumie obojętne jaka markę weźmiesz castrol, motul itp tylko to będzie na pare razy oleju masz na długo
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 23/6/2012, 12:13

kolega ma valvoline poleca go bo jest dosyc tani, i porównywał z oryginalnym płynem dorzucanym przez KTMa ( w puszeczkach ktm ) i prawdopodobnie to ten sam płyn ;P ja miałem silkolene fusch, belraya, i jeszcze jakis. wszystkie podobne. odradzam jednak najtanszego elfa, słabo sie klei filtra. no i zadaj sobie pytanie czy chcesz płyn rzadki czy gęsty, np silkolene miałem rzadki ładnie sie nasącza ale jestmniejk wyjadny. teraz mam belraya mam go długo bo ponad sezon, jednak nieco ciezej sie go wciera z racji tego że jest gęsty, z kolei to zaleta bo mozna zaraz po nasączeniu smigac ;P nie trzerba czekac aż rozpuszczalniki odparują

no i przede wszystkim kup litr płynu w puszcze, nie kupuj spreja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 24/6/2012, 19:53

kxf 250 07r problem polega na tym ze podczas dochamowania (sprzeglo redukcja)w silniku cos zarzegotalo i zgasl co to moglo byc
kompresja jest
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Bostorn » 24/6/2012, 21:08

jakies łożysko? skrzynia? licho wie, a próbowałeś odpalic?

korba?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr